Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …

Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 

Hello dude, looking good ;y ~ Julian

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Julian
New user
New user

Antal indlæg : 40

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 3:42 am

Han rynkede brynet af hendes svar "hej det er lidt af en generalisering, en kvinde kan ligeså meget lave one night stand som en mand kan, der er ikke den mindste smule forskel på de to" brummede han og rullede med øjnene, dog smilede han svagt for selv. Hans øjne var kort mod vejen, men hans øjne var hurtigt på hende igen.
Han kunne skam godt lave one night stand, men det var ikke noget han gjorde hele tiden, han ville faktisk helst gerne slå sig ned også være sammen med en. En han kunne vågne op med hver eneste morgen også se på, hun ville være den første han så før han gik i seng og den første han så når han åbnede sine øjne. Men hun havde han efterhånden ventet i lang tid og han forventede ikke at Allison ville være den kvinde han skulle gøre de ting med. Nok havde han det godt med hende, det havde meget til fælles, kunne drille hinanden og sikkert blive ved i uendeligheder, men hvorfor skulle det gå sådan, hvorfor skulle hun ende med at forelske sig i ham.
Han grinede af hendes spørgsmål og lagde en hånd mod hendes kind, blidt trykkede han sine læber mod hendes pande "vil du gerne være min bitch" spurte han og smilede bredt, det trak i hans mundvig som smilet blev større "vil du gerne" spurte han igen og lagde hånden mod hendes hage og fik hendes hoved en smule op, så deres læber var ud for hinanden. Han var nok sød, rar og venlig, men han havde også en tendens til at blive meget flirtende, dog vidste han at alt det ville stoppe når han fik en at slå sig ned med. altså han ville flirte med hende, men ikke andre, han var ikke typen der var folk utro
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

Antal indlæg : 41

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 4:35 am

Allison tog ikke hans svar så tungt. Det var tydeligt at han mente det han sagde men, han var heller ikke sur. Det kunne man se ved hans lille smil, som det vist ikke var meningen at Allison skulle se. Det gjortde hun dog. "Yeah, men ikke en kvinde som mig. Kun hvis du er heldig" svarede hun roligt med et drillende og lidt flirtende smil. Hun kunne saktens se det han mante, og faktisk mente hun det samme, det var bare sjovt at drille ham. Allison lænede sig en smule mod ham. Hun ville havde lagt en arm om ham hvis hun havde været højre, men desværre var hun en smule lav af en på 20 år. Det gjorde hende intet, men de fleste mænd var nu højre end hende.
Allison stod en smule stille hos ham og havde igen bare en rolig atetyde. Hun smile skævt til ham og lod ham komme så tæt på som han ville. Hun kunne godt lide at han rørte hende. Hun var ikke ved at dø af glæde som de dumme piger, der troede de kunne få det hele som de ville, men hun havde heller ikke noget iod det. Det var alligevel rart at have kontakt på den måde en gang i mellem. Det var ikke fordi hun havde nogen mand der hjemme, kæreste eller andet, som hun kunne få det hele ud med. Det var heller ikke noget hun gik og ledte efter. Hun kunne godt lide at man som venner bare kunne være fri og hun var rimlig ligeglad med andres mening. Julian måtte gerne komme en smule tæt på, som han også havde været et par gange allerede, det gjorde hende intet. Han var jo sød nok og hun havde stadig det med at sige fra hurtigt, hvis det blev for meget. Hun var dog sikker på at Julian heller ikke ville gå over stregen, han var en mere rolig og fornuftig type.
Allison smilede skævt til ham, det var en smule sjovt det her. "Jeg vil meget gerne være din Bitch" svarede hun så stadig roligt. Hun var ret god til at forholde sig roligt. Det var ikke noget hun bare sagde for at sige noget. Hun havde intet imod ham. Faktisk kunne hun godt lide ham.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 5:25 am

Han hævede øjenbrynet og betragtede hende stille "så det er det bare, men er du lidt fræk med mig" spurte han drillende og vrikkede med øjenbrynene, strøg hende blidt ned over kinden, mens han betragtede hende nøje. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre hvis det skete. Han hævede øjenbrynene da Allison lænede sig mod ham "hvad har du nu lyst til smukke" spurte han drillende og kørte hånden igennem hendes hår.
Han lagde dog armene over kors efter lidt tid og så kort rundt i grillen "kommer du tit her" spurte han efter lidt tid, før han igen så smilende på hende, han smilede bredt, så smilehullerne dukkede frem.
Han grinede "uhh så du vil være min bitch" hviskede han og bøjede sig ned mod hende, ignorerede alle blikkende fra de andre, da han lod sit ansigt begrave mod hendes hals, han sukkede og lod næsen glide op og ned af hendes hals "jamen så er du min bitch, min smukke seje bitch, men hvad indebære det englelig at du skal være min bitch" spurte han og så på hende med et hævede øjenbryn. han vidste ikke helt hvad det betød
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 6:08 am

Allison betragtede Julian med et roligt smil. Hun vidste ikke lige vad det var der skete lige nu, det var vel en blanding af sjov og en lidt alvorlig flirt. Allison var helt sig selv og sad stille og cool og så på ham. Hun smilte bare som svar, lod smilet vokse lidt og lagde hovedet på skrå. Hun havde fundet noget specielt, noget som uanset havd ville blive til noget godt, en god ven, måske noget mere, eller bare dette der allerede var mellem dem. "Jeg har lyst til en burger" svarede hun cool og roligt som hun plejede. Hendes stemme var en smule drillende og dybt i hendes blik, kunne man ogå godt se at hun drillede lidt. Den måde hun sagde det på, som hun hun slet ikke vidste havd han mente, men kun tænkte på den skide burger, som de jo faktisk altid kunne få.
Allison smilte lidt og så mod tjeneren der var på vej hen mod dem. "Jeg plejer at komme her med gutterne fra bandet. Stedet er ok" svarede hun. Det var alvorligt ment, modsat deres andre samtaler. Hun var her ikke hver dag, men når hun var ude med mændene fra hendes band, smuttede de en gang i mellem herind og fik en burger eller andet der lige fristede dem. Det gjorde hende ikke noget at de ikke kom her så tit, men der var alligvel en ret hyggelig stemning herinde. Allison smilte en smule større da hun så hans smilehuller, det søde brede smil var tilbage. Det var sådan et smil, der var nemt at falde for. Nok mest hos de andre piger, men Allison benægtede ikke at hun også synes det så sødt ud.
Allison lod roligt sine hænder glide om i hans nakke, da han satte næsen mod hendes hals. Det fik hende til at grine, eller rettere han fik hende til at grine. Hun smubbede ham drillende tilbage og lagde en hånd under hans hage med et skævt smil. "Det var det jeg sagde.." smilte hun roligt til ham. Hun havde intet problem med hans kærtegn, det var lidt som om han prøvede at komme tættere på hende en gang i mellem, men Allison var en frisk pige, som ikke rigtigt bakkede ud af de fleste ting. Hun legede roligt med, uden rigtigt at vide hvad det betød. Det skete tit at hun gik med til ting, som hun ikke helt kunne tyde i hendes hoved endnu, men det tog heller aldrig lang tid før det blev klart for hende om det var noget hun ville fortsætte med eller ej. Hun slap roligt hans hage og stak hovedet tæt ind til hans, for derefter at hviske til ham. "Hvad vil du gerne have det skal indebærre honey?" spurgte hun drillende. Hun lod kort hendes tunge snitte hans kind. De var godt på vej til et tæt venskab, eller måske direkte hen mod noget mere intentst. Det var måske en smule hurtigt, men igen var Allison ligeglad med andres mening. Hun havde ikke andet end tid til at lære ham bedre at kende, så selv hvis der skete noget, gjorde det ikke deres liv sværre.
Tjeneren kom endelig hen til dem og stirrede en smule ned mod dem. det var en ung fyr, som nok undrede sig en smule over deres være måde. Han havde holdt øje med dem et stykke tid men sagde selvfølgelig intet til det. Allison bestilte 2 burger, til dem. En til hver og en Icecofee til hende selv. Hun vidste ikke om Julian ville have noget med at drikke, men han sad jo lige ved siden af, så han kunne saktens nå at få et ord med, hvis det var sagen.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 9:09 pm

Han så lettere overrasket på hende, på grund af netop den lille udtale, hun bare pludselig om med, dog efter lidt tid brød han ud i latter og grinede stort "du har bare lyst til en burger" grinede han og tørrede tørrende væk fra øjenkrogen "hold kæft hvor morsomt, bare at komme med sådan en udtalelse" klukkede han og sukkede stille.
Han hævede øjenbrynet da hun smilede større, hvad mon havde fået hende til det. Han så sig tilbage, mon det havde været noget bag ham "hvorfor nu det store smil" spurte han blidt idet hans øjne igen landede på hende "var der en eller.." han tav og pegede tilbage for mon det var nogen bag ham eller var det ham der havde fået smilet til at vokse.
Han brummede af velbehag da hun rørte han nakke, hvilket fik ham til at sukke og betragte hende med varme i de brune øjne "Nu var det dig jeg spurte smukke" hviskede han og det trak i højre mundvige, da hun skubbede ham svagt fra sig, han kunne fornemme at det var drillende, da han ikke fornemmede at hun var sådan en type, der skubbede folk hårdt fra sig eller ikke ham ville han tro. Det var faktisk næsten uhyggeligt, hvor længe havde de kendt hinanden og de var allerede om hinanden, son havde de kendt hinanden i flere år, det var sjovt, men også anderledes på samme tid.
Han sukkede og grinede stille da hendes tunge gled forbi han kind, men dog rettede han øjnene op mod tjeneren da han kom hen til dem "jamen se der har vi jo en typisk stirre" grinede han og rullede med øjnene af ham, han strøg blidt Allison op og ned af armen, mens han betragtede tjeneren "jeg skal bare have noget vodka mange tak" han rettede hurtigt øjnene mod Allison og smilede drillende til hende.
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 11:55 pm

Allison kunne godt lide hans latter, men det forvirrede hende stadig at han synes det var så morsomt. Allison smilte bare roligt til ham og lod ham grine færlig. Hun betragtede ham blidt, og lagde kort mærke til den tåre han tørrede væk. Hun var sikker på at det var fordi han havde grinet så meget, for hvorfor skulle han begynde at græde midt i det hele? Allison var ikke en sært kvinde, men hun havde nu stadig noget, der gik hende lidt på nærverne. Hun kunne f.eks. ikke forstå hvorfor folk, der udadtil kunne være glad en hel dag og derefter bare begynde at græde. Hun var dog sikker på at Julian ikke var sådan. Alt han havde vist hende indtil nu, havde ført ham i en anden retning. Derfor var den eneste logiske løsning, at det var hans grin.
"Du har smilehuller.." svarede hun roligt, men det var ikke skjult, havd hun synes om det. Hun kunne godt lide det, da det fik han til at se sød ud. Ikke fordi der var noget galt med at han så en smule mere tough ud, men det var rart at se ham have en lidt mere blød side også. "Det ser sødt ud." fortsatte hun roligt. Det var den bløde side man tit skulle presse ud af folk, eller ihvertfald tog det tid før man fik den at se. Her kom den hurtigt frem, måske fordi Julian var som han var sammen med Allison, det var nemt for dem at tale sammen og det var også allerede som om de havde kendt hinanden længe. Selvom der kun var gået en dag, alt i alt. Faktisk nærmere en halv en.
Allison sad roligt med ham. Han lagde godt nok ikke skjul på at han kunne lide hendes berøring, hvilket bare var cool. Den måde han var helt åben på, uden at gemme noget som helst væk. Hun grinte lidt over hans små lyde, hun var ikke så vandt til at få den slags reapons fra mænd hun var en smule tæt på. Eller havde været, for lige i øjeblikket var der ikke andre end Julian som Allison var en smule tæt på. Selvfølgelig havde hun hendes band, de fyre betød også meget for hende, men det var venner. Allison var ikke en der flirtede til højre og venstre, hun havde nogengange gang i en lille flirt, som hun lod vokse, men det var kun med en af gangen det var ikke sådan der var 3 mænd som gik og troede det var sammen med hende eller noget, sådan var hun ikke. Slet ikke.
Allison smilte lidt over Julian da han bestilte en vodka, hun rettede kort blikket mod tjeneren, mens han langsomt og ret tavst, efter Julians bemærkning, forlod bordet og gik tilbage for at hente og lave det de nu skulle have. "Du drikker vodka?" spurgte Allison en smule drillende. Hun havde intet imod det, hun kunne faktisk godt lide det selv.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Søn feb 10, 2013 7:40 am

Han så hvor forvirret hun blev og grinede igen, han lagde hoved tilbage og så op mod luftet "uh det er længe siden jeg sidst har grinet så meget" hviskede han og rettede sig op, betragtede Allison med varme i de brune øjne, hun var virkelig fantastisk også ufattelig smuk at se på, det var helt uhyggeligt så smuk hun var.
Han stivnede og rynkede brynet "smilehuller" brummede han og rullede med øjnene, han kunne ikke lide sine smilehuller, det var derfor ikke så tit han smilede på den måde som han havde gjort et par gange med hende, men han gjorde det åbenbart med hende, nok fordi han følte sig godt tilpas i hendes selvskab, som om han kunne være sig selv og ikke bekymre sig om ikke at gøre sin far pinlig berørt eller fyrre tusind andre ting "mange tak, tror jeg nok" hviskede han og smilede skævt til hende.
Han smilede bredt til hende "jeg hader de typer, de står bare og stirre" han lavede en perfekt parodi af tjenerens stirren "det er som om de inderst inde tænker, hvad helved er det jeg dog laver her" han lød præcis som tjeneren og grinede blidt til hende. Han nikkede "jeg drikker stort set alt skatter, men jeg kan godt lide vodka" hviskede han og vrikkede med øjenbrynene, strøg hende ned over kinden
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Søn feb 10, 2013 8:34 am

Allison var ret gjlad for at få hendes teori bekræftet. Hun var nu sikker på at han ikke bare sad og græd som en eller anden særlig. Men Julian var ikke en særlig, han var en rigtig sød person og hvorfor skulle han også græde uden grund?
Allison kunne godt lide den måde han så på hende, det virkede på en måde som om han var ret betaget af hende, men det var heller ikke ubehageligt. Det var rart men samtidlig også noget halt nyt. Hun havde aldrig prøvet at sidde med en fyr, som bare stirrede på hende sådan her. De fleste mænd hun havde været sammen med, havde været mere tough og var mere sådan - kom nu babe lad os tage i byen med vennerne - Julian var mere, ihvertfald efter Allisons mening noget lignene - Lad os hygge os sammen alene. - Det var noget helt andet, sådan en fyr der var til lidt af hvert og ikke kun halvdelen.
Allison smilede lidt over Julians parodi. Han lignede tjeneren præcist og det gjorde det endnu sjovere, det hele var derefter og selv tankerne synes at passe hvis man nu kunne lukke op og se, havd det var tjeneren tænkte på. Allison var snu og hun kunne se en lille chance til at få aftenen gjort bedre. Bare en smule. Hun var den slags kvinde, der ikke lod en god chance løbe væk. Derfor bøjede hun sig også en smule mod Julian hvorefter hun kort så ham i øjnene med et roligt smil. "Skal vi ikke give ham noget at se på så?" spurgte hun roligt. Igen var hun rolig, selvom hun nu var en smule nærvøs angående hans reaktion. Hun håbede at han avr en der kunne tage det, for ellers ville helle deres forhold være ødelagt allerede. Hendes stemme var drillende og lagde lidt op til en god stemning inden hun lod hendes læber trykke sig blidt mod hans i et kys. Hun var ikke bange for at kysse ham, det var ikke noget hun rigtigt var eller tænkte over at der var en grund til at være. Hun havde lyst til det og gjorde det, den var ikke meget længere i hendes hoved. Nu håbede hun bare at han lidt havde det på samme måde.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Søn feb 10, 2013 8:43 am

Han smilede af hende, nød virkelig hendes selvskab i det helt store, hvorfor skulle han ikke det, hun var den mest fantastisk pige hans nogensinde havde mødt, alt ved hende var bare fantastisk, lige fra måden hun snakkede på, til måden hun så på folk ja til noget helt tredje, han kunne faktisk side og give hende komplimenter hele dagen, i flere timer uden at blive træt af det.
Han hævede øjenbrynet over hendes spørgsmål og trak på skulderne, hvad mon hun havde i tankerne, men i det sekund hun bøjede sig mod ham, vidste han præcis hvad hun havde i tankerne, så han mødte hende på halv vejen. trykkede sine læber mod hendes, som hun trykkede sine mod hans, han lagde hånden mod hendes nakke og bevægede sine bløde læber mod hendes "wow det må jeg sige, hvis det er sådan man skal gøre med dig vil jeg gerne gøre det igen" hviskede han og smilede bredt til hende, betragtede hende med blide og varme øjne
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Søn feb 10, 2013 9:38 am

Allison kunne godt vende sig til at tilbringe tid med Julian. Han var sød, virkede som en okee klog fyr, uden at være nørd, og så var han så som hende. Anderledes. De havde faktisk en del til fældes og det var ikke noget man så hver dag. Allison var tit bare alene om hendes meninger, holdninger og andet. Men ikke sammen med Julian, han gav hende ligesom lidt at arbejde med. De kunne sidde flere timer og snakke og de ville ikke blive sure på hinanden eller noget, som Allison tit havde oplevet med andre. Både mænd og kvinder.
Et grin kom frit frem igen, efter kysset de havde delt. Allison havde ikke helt regnet med at hans reaktion ville være denne. Hun smilte skævt som altid og betragtede ham roligt inden hun gjorde andet. "Så jeg skræmmer dig ikke væk?" spurgte hun drillende. Det var ikke fordi hun havde nogen plan for at skræmme ham fra vid og sans, men hun kunne ikke dy sig og spurgte derfor. Det var noget hun bare havde lyst til. Hun havde aldrig haft noget med nogen, som havde fortalt hende, at han var blevet skræmt af hende og derfor ville slå op eller andet. Det var mere i sjov Allison spurgte fordi hun bare ikke kunne lade være. Hun så roligt på ham lidt og tog så i mod hendes burger og icecofee da tjeneren endelig kom med deres ting. Hun smilte cool til Julian. "Så, det her er en burger. Vil du give det et skud?" spurgte hun roligt. Hun håbede på, at han bare ville springe ud i det og prøve den, men hun forventede heller ingenting.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Man feb 11, 2013 1:40 am

Han grinede over hendes spørgsmål, strøg hende blidt op og ned i nakken "nej du skræmte mig skam ikke væk, jeg har faktisk lyst til at gøre det igen" han smilede skævt og og kort igen trykkede han sine læber mod hendes. Dog trak han sig væk igen og så på burgeren, som var det noget der kunne springe op i hans ansigt og gøre det af med ham hvert sekund "uhh det her bliver underligt" han sank en klump og tog burgeren op. han holdte vejret så kort på hende før han tog en bid. Han tyggede læng på den, skulle lige forstå han faktisk havde gjort det "den er god" sagde han efter to minutters stilhed
//undskyld hvis det blev for kort Very Happy
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Tirs feb 12, 2013 3:18 am

Allison havde intet imod hans kærtegn, hun kunne godt lide det. Eller måske var det bare det faktum at hun faktisk godt kunne lide ham. Det var ikke noget hun holdte skjult for sig selv og ville heller ikke lyve, hvis hun blev spurgt. Hun var ret optgat at ham, den måde han var på passede som en puzzlebrik op ad hende. De kunne blive et godt par. Ihvertfald havde de det godt sammen, de var sig selv og ikke en eller anden for at impunere den anden. Det var det vigtigste.
Et roligt smil forlod Allison kort inden hun igen pressede sine læber mod hans. Det var tydeligt på den måde, at hun ikke havde noget imod det. Det var dog heller ikke noget hun ahvde tænkt på siden hun så ham, men det var rart. Rart at være sammen med ham. "Godt. Jeg ville ikke have noget imod at dele spyt med dig en anden gang." svarede hun drillende til ham. Det lød en smule klamt måske, men igen var det såden hun talte, uden rigtigt at tænke over det som noget klamt. Det var jo egentligt også det der skete, så Allison kunne ikke se noegt forkert i at sige det højt.
Hun smilte skævt til Julian mens han forsøgte at overleve med hans burger. Han så næsten på den som om den var farlig. Hvilket den jo ikke var, måske hvis han proppede den i munden på en gang, men hvem ville gøre det? Allison tog hende burger op i hænderne og betragtede kort Julian mens han tykkede lidt på sin, hun ville gerne vide om han kunne lide den. Ikke fordi det var så vigtigt igen, men hun elskede det selv så hun var selvfølgelig lidt spændt på at se om det var noget for ham. Hun smulte roligt til ham og nikkede lidt, som om hun var glad for at han kunne lide det. Derefter tog hun selv en mundfuld af hendes burger og begyndte bare at spise den som hun plejede.

//Det er okee. x]

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   

Hello dude, looking good ;y ~ Julian
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-