Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …

Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 

Hello dude, looking good ;y ~ Julian

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Allison
New user
New user

Antal indlæg : 41

IndlægEmne: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Tors feb 07, 2013 8:22 am

Sted x Ungdomsklubben i Mystic Falls.
Tid x Middag cirka, til til kaffe og kage! ;#
Vejr x Det regner, en smule voldsomt.
Omkring x Andre unge i klubben, flere der hænger ud sammen.
Tøj x
Humør x Har det cool.

__ ____________ ________________ _____________

Allison sad henne i ungdomsklubben med en masse andre som hun ikke kendte ret godt. Hun ville gerne lærer nogle flere at kende, og så ville hun også gerne hen i klubben og se hvordan det så ud og hver stort det var. Hun skulle muligvis optræde her med bandet. Stedet var stort nok, der var masser af plads. Bare i storsalen var der 4 sofaer et bord med tv og en masse plads, som man kunne bruge til fester eller som her med bandet. Allison sad med en øl i hånden, hun sad i den ene sofa og så skiftevis mellem to piger, indtil hun blev træt af at følge med i deres samtale. Hun ville gerne starte sin egen samtale. Hun var ikke genert, hun var heller ikke grov eller ond, men folk opfattede hende tit forkert fordi hun ikke var bange for at sige - Fuck - og råbe en smule op. Det betød dog ikke at det var det eneste der var i hende. Hun var en sød, velopdraget und dame, som bare gerne ville være fri for at folk rettede på hende. Hendes stil var også lidt anderledes end de flestes, men hun var ligeglad. Hun havde intet imod at være lidt anderledes. Hun ville bare gerne være sig selv.

"I'm a fucking misery?!"
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

Antal indlæg : 40

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Tors feb 07, 2013 8:49 am

Påklædning::.

Hans skjorte han ned, afslørede den muskuløse overkrop. Men det bekymrede ham ikke synderligt, han kunne ikke blive mere våd end han var i forvejen. Håret der klistrede mod ansigtet, skjorten mod brystet, så gjorde den her lille ting ingenting i teorien. Men ellers var det da en smuk eftermiddag, snart ville regnen nok forsvinde, så ville det ikke være så slemt alligevel...eller ville det kun blive værre, lidt af et mysterie. En ungdomsklub, dukkede op hen af vejen som han gik uden nogen grund, han havde vel bare ikke lyst til at tage hjem til hans tomme, store lejelighed. Så i sidste ende besluttede han sig for at se om der var nogen interessante mennesker på denne klub også selvom han nok ikke længere var så meget teenager, det mistede man ligesom efter at havde været fyldt tyve og det var hvad 4 år siden. Hvilket man også kunne se på ham, han var godt 1,79 høj, og kun rene muskler, hårde under den bløde lettere brune hud.
Alt blev stille da han dukkede op, våd, med skjorten hængende ned af sidden, så de piger der kiggede ville kunne se direkte på hans våde bryst. Han smilede skævt og kørte hånden igennem det våde uglede hår, før han lukkede døren og gik længere ind i det tæt befolket sted
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Tors feb 07, 2013 9:07 am

Allison var faldet i snak med en pige om smagen af den øl, som hun sad med i hånden. Hun havde selv smagt en bedre en, men pigen overfor hende mente, at den helt klart var virkelig god. Allison gjorde ikke noget stort nummer ud af det. Hun kunne drikke det, det var ikke ækelt og det vat godt nok for hende. Pigen virkede lidt som en af de typer, men ser i de fleste diskutioner. Sådan en pige som bare ville have ret, hele tiden.
Allison lænede sig tilbage efter at have drukket resten af sin øl, og afbrød dermed også samtalen med pigen, som var ved at blive en smule irriterende at hænge på. En fyr kom ind af hoveddøren og var ret så gennemblødt. Synet af den rimlig lækkre fyr, fik Allison til at smile. Hun fløjtede kort over ham og sætte sig mere op. Ikke for at irritere ham, men mere fordi hun ikke var bange for at fortælle ham at hun godt kunne lide det hun så. Hun havde ingen kæreste og var derfor ikke forpliktiet til noget. Hun rejste sig kort efter op og gik mod ham med et smil. "Du ligner en der har været til vask, som en bunke tøj" sagde hun roligt. Hun tog sin ene hånd og stak den frem til ham, som for at sige ordentligt hej. "Allison, hvad hedder du?" spurgte hun roligt. Hun havde det helt fint med det hele også selvom de fleste andre kiggede i deres retning nu.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Tors feb 07, 2013 9:18 am

Han tørrede sit hår, og kørte en hånd ned af det våde bryst, det var kun lyden af en fløjten der fik ham til at se op. Hans øjne søgte kort rundt, for de skarpe nøddebrune øjne lande på en pige. Han kløede sig i nakken og smilede skævt til hende, det var ikke hverdag for ham at folk piftede af ham, jo han var pæn, men ligefrem at pifte. Han fulgte hende med øjnene som hun kom hen til ham "wow, er jeg våd det vidste jeg slet ikke, jeg troede der var høj solskind udenfor" grinede han hæst og det var tydeligt en sarkastisks bemærkning. Han tørrede sin hånd i bukserne, før han trykkede sin varme hånd mod hendes "hyggeligt at møde dig Allison, mit navn er Julian" man kunne hurtigt høre på ham at han ikke var amerikaner, men snare fra England, på grund af den fine, men flotte britiske accent
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Tors feb 07, 2013 9:35 am

Allison stod lidt og betragtede ham. Han havde humor, det var helt sikkert en god ting. Uanset om han bare var en fyr hun snakkede med nu og aldrig igen, om han blev hendes ven eller andet. Det var altid en god ting at have humor, ihvertfald efter Allisons mening. "Julian.. Mmh, hyggeligt at møde dig." fortsatte hun roligt. Hun sendte ham et lille skævt smil. Det tog hende ikke langt tid at indse hvor han kom fra, det var noget man tydeligt kunne høre på ham. Det lød smukt, men også anderledes da de fleste i rummet var amerikaner. Allison betragtede ham blidt, hun kunne ikke undgå at lide synet af ham med den våde skjorte på. Dog havde hun en smule medfølelse med ham, da det jo måtte være koldt. "Skal du ikke have din våde skjorte af? Du kan sikkert vride en litter vand ud af den." Hun smilede drillende og så muntert på ham. Der var noget over ham som hun godt kunne lide.

//Skal logge af nu, men kommer og svare i morgen. ^^;

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Tors feb 07, 2013 9:40 am

Han smilede bredt og nikkede stille "det er altid hyggeligt at møde mig" grinede han hæst, han havde vel en sjov latter, eller behagelig, det kom an på hvem man spurte. Men den var hæs, og kom dybt nede fra hans bryst, man kunne næsten fornemme hvordan det ville være at ligge øret mod hans bryst, mens han grinede stille. Han hævede øjenbrynet og rystede på hoved, tog dog alligevel sin skjorte af, hurtigt vred han den og smed den over skulderen "er du sikker på at det ikke er en undskyldning for at se mig uden skjorten på" spurte han blidt og lagde hoved på skrå, betragtede hende blidt. Hun var speciel, men sjov, noget han godt kunne lide ved piger, han kunne ikke lide når de var så usikre og kedelige, hele tiden "jeg er så grim" eller "jeg er alt for fed" det var til at blive sindssyg af, men hende her, hun mindede slet ikke om sådan en type, hun virkede som en der bare var cool med alt omkring hende

//helt okay, nat nat darling Smile
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Tors feb 07, 2013 8:59 pm

"Har du mødt dig selv?" spurgte Allison drillende. Hun kunne godt lide, at han ikke var en af dem der var alt for sært, men at han kunne tåle lidt drilleri og.. Ja sådan en som hende. En der kunne finde på at bande, drille og lave sjov med ting, som normale folk ikke ville kunne tage. Hans stemme mindede hende om noget, men hun kunne ikke lige huske hvad. Ihvertfald kunne hun godt lide hans stemme. Sød og ret hæs, men cool. Allisons stemme var selv en smule hæs. Det var sådan en lille ting, der igen skelte hende fra de andre. Allison smilte skævt over synet af hans bare overkrop, det så slet ikke dårligt ud. "Selvfølgelig er det en undskyldning. Men jeg må vel godt nyde synet, mens jeg kan" svarede hun. Stadig i en rolig tone. Hun var ikke bange for at fortælle ham at hun godt kunne lide synet af ham, hun var heller ikke bange for hans reaktion, for uanset hvad ville det være sandheden. Allison var ikke den der gik og løj folk lige op i hovedet, som nogle måske troede fordi hun var så anderledes og gik meget selv og med hendes band. Men Allison var i virkeligheden bare en pige der spyttede sandheden ud hele tiden. Nogle gange gav det dog også problemer, men Allison holdte stadig stilen. Hun tænkte, at det var folks egen syld, hvis de blev sure og ikke ville se sandheden i øjnene.
Allison betragtede ham kort, lod blikket glide over hans krop med et lille smil. Han så godt ud, hun håbede at han ikke var sådan en pretty boy, der kun gik op i sit udseende, men han vikede ikke såden. Faktisk virkede ham til at være intrerseret i hende og andre omkring ham. Sådan en cool fyr, som selvfølgelig gik op i sit udseende, men ogaå alt omkring ham. Det var Allison glad for.
Allison gik selv en smule op i sit udseende, hun mente at det alligevel var noget, man burde gøre, bare en smule. Allisons stil var rar, en smule rocket og selvfølgelig anderledes. Hendes hår skilte sig også ud, hun havde farvet det helt Orange, men en smule gult i, lige i øjeblikket. Men Hun havde også haft det rødt, lyst med grønt og andre vilde farver som f.eks. pink. Hun havde ret mange tatoveringer og også en pircing her og der. Det første man ville opdage var vel, den pircing hun havde i næsen, og så de mest synlige Tatoveringer. Som f.eks. hvis hun havde nederdel på, kunne man ikke undgå at se det store kors, omkring hendes knæ.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 1:25 am

han grinede og nikkede "darling det gør jeg vær eneste gang jeg kigger mig i spejlet, plus den eneste person der kender mig ordenligt er...mig" han smilede strålende til hende, kunne englelig godt lide at snakke med hende, hun virkede så rolig, så interessant, så normal. Han grinede hæst over hendes svar, lagde selv hænderne i væggen bag hende og bøjede sig ned over hende "haha, det ville jeg også havde sagt hvis jeg var dig, men" han kigede kort ned af hende, før hans dybe nøddebrune øjne igen mødte hendes "du er nu ikke så slem selv" hviskede han og rettede sig op igen, han var ikke som de drenge der bare flirtede til højre og venstre, sårede pigers følelser og den slags. Jo han flirtede engang imellem, men det var mest som her i sjov og leg, han ville aldrig såre en anden med vilje. Han bøjede sig dog igen ned mod hende, ramte med sin egen kind mod hendes, hans kolde ånde mod hendes øre da han hviskede; "du kan da kigger ligeså meget du vil" han grinede kort og blidt, før han drillende lod sin næse glide hen over hendes kind, for så at rette sig op. Han var drillende af natur, men han var så også til tider en sand gentleman, en der elskede at være sammen med andre, at føle sig accepteret. Alligevel kunne han ikke være mere ligeglad om andre accepterede ham, han var sin egen og sådan havde det altid været, de få piger han havde været sammen med betød intet og sådan var tingene bare. De havde været alt for overfladiske, de typer der stod foran spejlet i flere timer og brokkede sig over det ene eller det andet. Så sad deres tøj ikke ordenligt, så havde de ikke noget at tage på, ud af det fylde klædeskab de nu engang ejede, eller også så de fede ud. Var det ikke det ene så var det andet, det var helt sindssygt så meget der var i vejen hele tiden, det var som om intet kunne være okay i den her verden med de tøser. Så derfor var han glad for måske for første gang at møde en pige, som var helt cool med alting, helt nede på jorden og faktisk behagelig at snakke med.
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 4:47 am

Allison havde intet imod Julians måde at være på. Han virkede ret flirtende, men det var ikke noget der generede hende. Hun kunne godt lide at snakke med ham og hvis han gik over stegen var hun heller ikke bage for at sige noget til ham. Hun følte sig ret sikker hvor hun stod. Det søde grin, fik hende til at smile. Hun blev ikke genert som de fleste andre pige da han lænede sig mod hende med hænderne mod vægen bag hende. Hun stod bare helt afslappet op af vægen og sendte ham et skævt smil. "Mmh.. Tak. Har du tænkt over den lige siden du tog din skjorte af?" svarede hun stadig roligt og en smile drillende igen. Hun lænede sig en smule op af vægen, som en der kunne stå sådan hele dagen. Der var noget ved denne fyr, noget som ikke var ved alle mænd. Han var anderledes, sjov og sød og så havde han et lidt andet syn på tingene. Sådan virkede han ihvertfald og det var det han gav udtryk for.
Allison sendte ham et lille blik, som tydeligt viste at hun ikke var bange for ham. Det fik hende måske til at se en smule mere rå ud, men det var sådan hun var. Om han så havde tænkt sig at kysse hende i dette øjeblik, ville hun ikke frygte det. Hun var mere en pige der tog det der kom og som det kom, uden at sætte næsen op for alt for meget. "Det vil jeg så gøre.." svarede hun roligt og lod en finger glide over hans bare overkrop. Hun havde ikke behov for at røre ved ham, hun var ikke en af de piger der gik helt amok over en mandekrop. Hun kunne da godt lide at se en god krop, hvilken kvinde kunne ikke det? Hun ville bare ikke flippe ud og gøre sig selv billig på den måde, som de fleste virkelig pigede tøser. Hun gjorde det dog alligevel, men det var ikke af den grund, at hun ville ligne de andre, det ville hun ikke. For alt i verden, skulle hun ikke ligne dem! Hun kunne bare godt lide at drille og der var ikke noget forkert i det, da det ikke var noget rigtigt forhold mellem dem endnu, desuden gav han selv udtryk for at han kunne lide det og lidt gengæld kunne man vel godt gøre.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 5:02 am

Han så ned og måden hun vare afslappet op af væggen som var det noget hun altid gjorde "uhhh nej, det opdagede jeg for længst" hviskede han i hendes øre. han så ned på hendes hånd da den lagde sig mod hans bryst, men før hun ville kunne gøre noget, havde han stilet sig bag hende, så hendes ryg ville være op af hans bryst "uhh nej, jeg lagde skam mærke til det, fra det sekund du piftede" han lod hænderne glide igennem hendes orange hår "dit hår, var specielt det jeg så, så anderledes fra alle de tøser jeg har set i min tid, det gør dig speciel at du går imod normerne og skaber dine egne. en ting jeg finder meget værdsat i det kvindelige køn" grinede han hæst. Han lød fingrene glide ned af hendes hals og ned mod skulderne "så din måde at snakke på, den er så...interessant, indtagende, speciel, men tingene går vel hånd i hånd" pointerede han med et skævt smil. Hun var virkelig speciel, måden hun var på, anderledes så uordinær, han havde virkelig ikke set mange af hende i sin tid, hvilket han først nu virkelig fandt trist, for hvorfor var de nød til at ligne alle supermodellerne, hvorfor kunne de ikke være deres egen som hende her, den her pige var virkelig speciel og faktisk sej.
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 5:54 am

Allison kunne godt lide mænd, ikke på den klamme - Jeg er en pige, tag mig - måde, men på en rar og mere normal måde, efter hendes egen mening. Hun havde flest drenge venner og det var amme sammen nogen hun kunne hænge ud med når hun ville, hygge sig med, drille og så videre. Det var ikke nogen hun havde noget kørende med, for alt i alt havde hun ikke helt den lyst til at gå ud med hver mand hun så. Faktisk var hun den slags pige der ventede på den rette, men derfra var det ikke ens betydning med at hun ikke havde været sammen med en fyr hun synes om. Hun havde haft et par kærester og et par fyre som bare var små hunde, som fulgte efter hende, hver gang hun gik. Allison behandlede ikke mænd dårligt, hun var ikke en af dem der udnyttede dem, faktisk udnyttede hun ingen. Hun var ægte og sand, hun havde bare haft et par stykker som ikke kunne se alvoren i deres alt for tynde forhold. Allison havde intet problem med at flirte med folk, men hun var en bestemt pige der altid fortalte folk om der var noget, eller om det bare skulle lade hende være, fremover. Hun havde det med at afvise folk på en smule hård måde, men efter hende var det bare normalt. Hun var aldrig ude på at såre nogen, det var bare igen, den måde hun talte på, der tit blev set som noget hårdt og forkert.
Allison gjorde intet ved Julians hænder som rode en smule i hendes hår. Hun var ikke en af dem der flippede ud, hvis man rørte hendes hår. Så svært var det heller ikke at sætte og hun kunne altid sætte det igen, hvis det lige blev rodet lidt for meget. Desuden kunne hun godt lide, at man kunne have et bånd så frit at man bare gik hen til hinanden og drillede lidt på den måde. "Mit hår? Det er vel også en smule anderledes.." svarede hun og træk en smule på skulderne. Hun var ikke ked af at hendes hår så sådan ud, det var nærmere med vilje hun havde farvet det sådan og klippede det såden. Hun ville være anderledes.. Hun VAR anderledes. "Jeg er mig. Hvis folk ikke kan lide det, kan de hoppe rundt alene ind til de finder en anden legekammerart." Hun vender sig om mod ham og betragtede han roligt. "Det er ikke sjovt at være ens med alle andre, jeg er ikke bange for at skile mig ud." fortsatte hun roligt. Hun kunne ikke undgå at se lidt nærmere på ham. Det intreserede hende at han var den han var, og sammentidig så sådan ud. De bedste mennesker hun havde mødt, lignede ikke en milion, eller gik rundt i cool tøj, som alle andre havde. Hun havde et par venner der var punk, nogle få som kun gik i sort, og ønskede hinanden fred i døden. Men hun havde også hendes band, som faktisk bare var helt normale seje mænd, der ligesom hende bare søgte en anden vej til at komme frem på. Hun havde aldrig mødt en fyr som Julian før. Han virkede cool.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 6:12 am

Han grinede og lod fingrene glider rundt på hendes hals og skuldre, hun havde sådan en overraskende blød hud, helt hypnotiserende og dragende mod sig "og hvad så med at det ser anderledes ud, det får dig kun til at se smukkere ud" han smilede skævt til hende, afslørede to fine smilehuller, nogle han ikke ligefrem var stolte af da de ligesom hans store øjenbryn blev alt for fremhævende når han endelig smilede bredt som lige nu.
Han fandt hende faktisk speciel, perfekt på sin egen måde, hun var hvad han lige nu havde set, alt han nogensinde ville finde attraktivt i en pige, perfekt og smuk som bare pokker. Han nikkede "uhh ja og det kan jeg lide, at være en ener er noget alle burde værre, hvorfor dog ikke være sig selv, alle andre er jo optaget" grinede han og prikkede hende drillende på næsen, han fik sådan lyst til at være kærlige drillende overfor hende, der var en masse over hende, som han bare kunne lide. Det faktum at hun var original ødelagde intet ved hende, det gjorde hende snare mere...interessant "så fortæl mig om dig selv smukke" hviskede han stille til hende
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 6:49 am

Noget ved ham, gjorde at Allison ikke træk sig væk da han nærmest kærtegnede hendes hals og skulder. Hun satte en hånd i hoften og begtagtede ham med et drillende blik. "Du flirter alt for meget med fremmede kvinder. Hvad siger LOVE derhjemme til det?" Hun mente ikke noget ondt i det, det kunne man også se på hendes smil og det at hun ikke slog hans hænder væk, som var de insekter der kravlede på hende. "Tak, bare du ikke siger jeg er pæn.." svarede hun en roligt til ham, efter han havde sagt at hun var smuk. Der var ikke meget drilleri at se i hendes ansigt eller at høre på hendes toneleje, mens hun sagde dette. Hun så de to ord som helt forskelle ting. Smuk, var som altid en kompliment, som kun kunne være positiv. Den kunne også forståes på flere måder efter hendes mening. Smuk som hende samlet, med hendes personlighed og den måde hun bare var sig selv på, og selvfølge udseendes messigt. Men Pæn, var derimod noget hun ikke blev glad for at høre. Hun forbandt ordet pæn alt for meget med alle andre, som i - Hezza du er sørme pæn, ligesom alle andre. Intet andet. - Det var ikke helt en fornærmelse, men bestemt heller ikke en god ting for hende. Derfor var hun også glad for at han ikke havde brugt ordet pæn, men istedet ordet smuk.
Allison grinte kort over ham og så sig omkring, hun havde lyst til noget mad. Hun var dog ikke den der forlod folk bare sådan og hun var en smule vild med den her grinende, sjove fyr, så hun ville ikke bare skride fra ham, så han kunne stå alene uden hans skjorte. Hun sagde ikke meget til det, da han brugte ordet smuk igen. Han var speciel, hyggeligt salvskab så lige meget hvad kunne hun vel godt tage at bruge mere tid med ham. Måske ville de så blive venner, eller andet. Hun havde ikke noget imod at fortælle folk om hende selv, hendes band var efterhånden en smule kendt, som der var folk rundt omkring der allerede vidste det, men det fik hende ikke til at tie overfor dem der endnu ikke vidste noget. Det var nemlig dem hun kunne bygge noget op med, hun kunne ikke lide faske venner der kun ville stikke hende i ryggen og ville derfor gerne have nogle venner som kendte hende som Alli, den sære måske en anelse rå pige, som de kunne hænge ud med. Ikke som ALLISON, den kendte sanger fra bandet. Allison kørte hænderne gennem sit hår for at pufe det en smule op, noget hun bare gjorde af ren vane, det var ikke fordi håret skulle side bedre og det hjalp hende ikke. Hun smilede til Julius og gav ham et roligt klap på brystkasse. "Jeg ville meget gerne lære dig bedre at kende honey, men jeg sulter her.. Skal vi finde noget mad et sted?" spurgte hun roligt. Hendes stemme var ikke påvirket af noget, hun var ligeså cool, som hun plejede at være.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 7:02 am

Hans øjne lå kun på hende, han var skide ligeglad med alle omkring sig ,de kunne for hans skyld rende ham i røven, den eneste der interesserede ham her, var hende, var Allison "mhh måske gør jeg, men jeg har på fornemmelsen at hende her er ganske mere end bare en af de andre, ikke jeg flirter til højre og venstre, men du er speciel og nej der er ingen lover der hjemme, kun mig" hviskede han og smilede skævt til hende.
Han å hvordan hendes øjne kort så rundt, hvilket fik ham til at hæve øjenbrynene, men han sagde intet til det. Hun kunne selv sige hvis hun ikke gad at være sammen med ham, det ville han totalt respektere, fuld ud faktisk "prøver du at finde en flugt vej" han lagde hånden mod hendes kind, smilede skævt "er jeg så forfærdelig" spurte han stille, strøg blidt op og ned, betragtede hende med varme i øjnene.
Han hævede øjenbrynet da han klappede ham på brystet "så den smukke pige er sulten, jamen så lad os smutte hen og få noget at spise, restaurant eller hvad har du lyst til darling" spurte han blidt.
Han tog hurtigt den fuldkommen rullede og krøllede skjorte på, hvorpå han holdte sin arm frem mod hende, med et kækt smil "skal vi darling" spurte han blidt, ventede på at hun skulle reagere, han ville ikke gå fra hende, før hun gjorde noget.
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 7:29 am

Speciel, det var ordet som Julian havde brugt til at beskrive hende med. Noget hun ikke kunne benægte og hun var da heller ikke ked af at få sådan en tittle. Hun ville gerne være speciel, på den måde vidste hun, at hun var en ener og ikke som alle andre. Ligesom hun ønskede, at være hende selv. "Mmh, så hvis jeg tog dig med til fest og tilbød dig at blive, ville din mobil ikke ringe hvert minut?" spurgte hun drillende. Hun havde intet imod at der ikke var en Fru Julian, eller en kæreste derhjemme. Hun havde det faktisk helt fint med det, på den måde var der ikke så meget at tage hensyn til og hun kunne derfor bare, koncentrere sig om hvordan hun så Julian. der ville ikke pludseligt komme en tvist, som ødlagde noget eller skabte problemer. De kunne være helt sig selv sammen.
Allison så ikke hans blik der åbentbart viste at han var forvirret, eller måske en smule bange. Det var sådan det så ud i Allisons hoved da han nævnte om hun ville flygte og spørgsmålet om at være, eller ikke at være god nok. "Nej. Hvis du var det, havde jeg droppet dig for længst." svarede hun. Tonen var rolig, måske alt for rolig. Det var tit i disse situationer hun blev misforstået, folk toede hun mente det dårligt og at hun bare ville skrotte alle for måske bare at være alene. Men sådan var hun ikke. Hun kunne selv se meningen i hendes ord og håbede at Julian ville kunne forstå, at hvis hun lød en smule kold, så var det bare hendes måde at fortælle det på.
Et lille smil voksede på Allisons læber, hun kunne godt lide hans måde at snakke på, hvilket gav hende opfattelsen af, at han tydeligt ville kunne forstå hende bedre end andre. "Jeg tænker en burger?" Det var ment som et spørgsmål. Allison var ikke den vildt pigede type, hun kunne godt gå i kjole og nederdel og sådan, men hun virkede ikke som en hel pige, snare som om en lille del af hende var dreng. Derfor havde hun heller ikke den store lyst til pasta og and. Hun ville meget hellere have noget som f.eks en burger eller et stykke kød hun kunne tygge på. Hun var vokset op med sine brødre, så det var naturligt for hende. Hun betragtede ham blidt og tog så hans arm "Julian, det skal vi." Hun sendte ham et lille smil og lod kort tungen hænge ud af hendes mund med en lille sjovt grimasse.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 7:48 am

Han grinede over hendes spørgsmål, det var nu et komisk spørgsmål, men han strøg hende blidt over kinden, før han tog mobilen op af lommen, det var en smartphone og meget dyr en af slagsen "uhh lad mig se, jeg har englelig ikke så mange venner, jo jeg har min far, min gamle barndoms ven også hvad...næ ingen kærester eller i tilfælde kone hvis det skulle komme, jeg er single og 24" han trak på skulderne og lagde telefonen tilbage i lommen, han havde skam ingen kæreste, eks kærester nok, men de var alle sammen ligegyldige og ikke interessante.
Han smilede drillende til hende, bøjede sig ned mod hende og lod sine læber drillende strejfe hendes "jeg kunne bevise det for dig, hvis du ville have det" hviskede han og grinede stille, nappede kort hendes underlæbe, før han rettede sig op og smilede bredt til hende, hun var virkelig sjov at være sammen med. Da hun forklarede sig eller retter svarede på hans spørgsmål nikkede han "okay, det var da godt at høre, så er jeg ikke så forfærdelig alligevel" klukkede han og trak på skulderne, han troede ikke han var forfærdelig, men at være sammen med nogle som også ville være sammen med ham, det ville være dejligt eller det var rettere dejligt.
Han så længe på hende, lod den køre rundt i hoved på ham "en burger...det tror jeg nu aldrig jeg har smagt før, men engang skal jo være den første" grinede han og fulgte med hende uden for, han så op mod himlen og regnen der efterhånden var ved at stimle af "min bil holder lidt væk, hvis du har lyst til at vi køre" spurte han blidt og smilede bredt til hende. Det var ikke noget han lagde skjul på eller han var faktisk ligeglad med at han i sandhed var rig, han var hvad man kalder født med en sølv ske i munden. Han grinede da hun lavede en grimasse og prikkede hende på næsen "jamen se, selv med tungen halvt ud af munden er du smukkere end alle de tøser her inde til sammen" hviskede han blidt og vrikkede drillende med øjenbrynene
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 8:18 am

Der var noget sjovt ved ham, hun ikke helt kendte fra andre. Den måde de bare kunne blive ved med at køre drillende på hinanden, uden han fik nok. Det var en rar følelse og noget gav Allison den tanke at hun sikkert kunne side hele natten med ham og blive ved på denne måde, uden at de ville blive træt af det. Det var tydeligt at der var en lille flirt indblandet, men også masser at drillerier, dårlige jokes og sære sætninger. Lige noget for Allison.
En hver anden pige ville nok gå til den ved hans søde lille - næsten kys . - Det var vel normalt at en pige, som kunne lide en fyr som Julian, både på hans udseende og hans personlighed, ville kaste sig ud i noget lignende en snav. Man ville nok læne hovedet en smule tilbage, for derefter bare at gå efter det nu nemme og inlysende træk. Men ikke Allison, måske var hun underlig, men hun havde intet imod det, hun ville ikke reagere som de andre, da det bare ikke virkede naturligt for hende. Hun stod stille uden at vige tilbage, ikke en gang en centimeter. Istedet så hun bare op på ham med et rolige øjne der søgte hans. Hun lod ham lave hans lille nummer hvorefter hun smilte skævt og lod sin tunge glide over hans læber, som hvis en hund eller kat, havde slikket ham i ansigtet.
Allison betragtede ham en smule, hun frygtede ikke hans reaktion, for hun vidste på en eller anden måde at det ville føre til noget sjovt. Hun kunne ikke fatte at han faktisk ikke havde smagt en burger før, men at dømme ud fra hans tøj, og det at han havde egen bil fik, lige de sidste brikker på plads. Han var selvfølgelig vandt til noget helt andet. Men i følge Allison, var man ikke rigtigt menneske, før man kunne spise en hel burger på under 1 minut. "Har du aldrig spist en burger? Det er en fejl i din opdragelse" drillede hun og tog hans hånd for at trække ham med over mod bilen. Hun smilte skævt over hans kommentar om hendes tunge. Han havde humor, den cool og ikke altid gode slags. Sådan en der gjorde stensikker at man ville grine på et eller andet tidspunkt. "Er din skrotbunke cool?" spurgte hun roligt mens hun gik med ham over mod bilen. Det var ikke fordi hun regnede med at bilen ville være en gammel øsse som ikke kunne noget og som næsten gik i stykker nåt man kørte, det var bare endnu en ting, som gjorde hende anderledes. Hun var sikker på at hans bil var fed, måske en af de helt store eller noget, da han jo tilsyneladende havde pengene til det.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 8:31 am

Han grinede af måden hun reagerede, han trak på skulderne og lagde hænderne i lommerne, smilede bredt og drillende til hende. en brummende lyd, fik ham til at tage mobilen op og sætte den for øret "ja" sagde han kort og rynkede brynet. Det var hans latterlige far, nok elskede han ham, men det var altid, hr du husket at træne i dag, hvordan ser de ud med fedt procenten og om det ikke også var de samme spørgsmål igen "ved du hvad, hvis du ikke har andet at spørge mig om, så lad da for helved hver med at ringe, det er til at blive bims af" knurrede han, en ting man også ville lægge mærke til var når han var sur, så blev hans accent ekstra stærk, så det lød virkelig fint og fornemt det han sagde, hvis det ikke havde været for bandeordet. Han havde for alvor fået nok af sin far, så hurtigt lagde han på, lagde mobilen i lommen også undskyldende på hende "undskyld det var min far, han har det med at ringe og høre om jeg holder trænings skemaet lige selv efter 6 år" han rullede med øjnene og grinede af måden, hun gik mod en skråt bunke "min bil er den her vej" han pegede mod en skinnende klat sølv volvo "kommer du smukke" grinede han og lagde sin hånd i hendes, mens han trak hende med sig hen mod billen. Han var hvad man kunne kalde en selvstændig voksen mand, han havde job, penge, bil, hjem og levede af sine egne penge.
Han hade det faktum han faktisk var rig, det var også derfor han ud af en million jobs, valgte at blive lære på den lokalle high school, som gymnastik lærer, da han elskede gymnastisk og genre ville lære fra sig til alle de andre børn, som det så ville være for ham, da de var godt 7 til 6 år yngre end ham selv
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 8:54 am

Mobilen ringede i lommen på Julian, det var ikke fordi den irriterede Allison, hun ville selv bare have taget hendes egen, hvis det var og havde derfor ikke rigtigt forventet at Julian ville gøre andet. Hun så en smule nysgerrigt på ham med hun langsomt gik efter den bil, hun ikke kendte. Hun lagde mærke til hans stemme der ændrede sig en anelse, den blev mere tydelig og lød en smule vred. Men Julian så også irriteret ud, så det kom ret naturligt, for Allison at hun kunne høre det i hans stemme også. Et drillende smil kom frem da Julian havde lagt på og begyndte at forklare hvem det var og hvad han ville. "Er du en eller anden sports freak?" spurgte hun roligt mens de gik. Hun stoppede lidt op da hun ikke vidste hvor hun skulle gå hen. "Du skal altså have den burger alligevel!" fortsatte hun en smule bestemt. Hun havde ikke noget imod sports fyre, hun kunne også godt lide at holde sig i form, men hun var ikke den der elskede sport selv. Hun havde ikke kendt andet end forbold, fra hendes brødre og ellers havde de mest bare leget lidt med at fixe biler, som jo altså ikke havde meget med sport at gøre. Allison kunne godt lide Julian, så hun ville sikkre sig at han fik sin burger. Ikke fordi det var livs nødvendigt, men det var hyggeligt at spise sammen med en ven, eller ihvertfald en man nemt kunne smakke med, og så var der det med at man skulle have smagt en burger inden man kræser af. Det var sådan en lille regl Allison og hendes far havde haft sammen, som hun nu havde taget til sig. Lidt som en joke, der gik i arv.
Efter at have fået af vide hvilken vej de faktisk skulle gå for at finde bilen, gjorde Allison intet for afvise han da han tog hendes hånd. Hun tog hans hånd i sin, som om de havde kendt hinanden flere år. Endnu en ting som bare var normalt for hende, hun tænkte ikke meget over det. Synet af bilen, fik Allison til at spærre øjnene en smule op. "FUCK OFF!" udbrød hun en smule højt da hun så den. Det var ikke ment som, at hun faktisk ønskede at han skulle skride, nej det var sådan lidt et overraskende udtryk hun brugte uden igen at tænke over det. Sådan var hun bare. Hun gik en smule tættere på bilen med et skævt smil, hun var ikke vandt til den slags biler. Hun havde selv en bil, men den var slet ikke så fin, det var bare en gammel polo, som var godt slidt. "Det er en fed skråtbunke!" fortsatte hun og smilte skævt til Julian. Hun havde stadig hans hånd i sin og havde ikke noget imod det overhovedet.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Fre feb 08, 2013 9:07 am

han grinede og trak på skulderne "jeg ved ikke om jeg kan kalde mig det, altså jeg har levet med min far hel mit liv, da min mor begik selvmord da jeg var helt lille, gætter vel at jeg ikke var noget ønske barn. men min far, han elsker at træne, presset mig ud i det og ja jeg træner vel stort set et par timer hver dag, det holder tankerne klare" forklarede han og trak på skulderne. Han så ud mod natten, sikke dog en nat det endte med at blive og hvem ved måske endte den med at blive bedre "så okay, jeg vil så smage denne burger, jeg kommer nok til at træne fedtet væk alligevel" grinede han og gav hendes hånd ubevidst et blidt klem.
han så rundt og gjorde sig næsten opmærksom på stedet, så da hun kom med et udbrud på grund af hans bil, for han sammen og så på hende med store øjne "øhh, bogstavelig talt eller er det min bil du taler om" han så hvordan hun stirrede på den. Han grinede og nikkede stille "det er så nu jeg siger at det er min baby, men jeg er ikke sådan, det er bare en virkelig fed bil og den første bil, jeg selv tjente penge til. jeg arbejdede siden jeg var hvad 15 år, arbejde som avis bud og fik så endelig nok. Plus det er vel ikke nu man sige at mine forældre er pænt rige" han kløede sig i nakken og grinede stille, han interesserede sig ikke i penge og var englelig skide ligeglad med at hans forældre eller rettere hans far havde masser af penge og ejede flere store bygninger, det var ikke pengene han bekymrede sig om, men at leve livet.
Han så ned på deres hænder og derefter på hende, hvor på han gik hen til passager sæddet hvor han åbnede døren for hende "så skal vi" spurte han før han igen gav hendes hånd et klem og gik hen til den anden side, hvor han satte sig ind og startede bilen.
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 1:49 am

Allison så en smule tavs på ham på ham da han fortalte om sin mor. "Det er jeg sku ked af.. Men hey! Du endte da med at blive en cool fyr!" Det var lidt den måde Allison reagerede på ting som denne med hans mor. Hun havde ikke lyst til at ignurere det, da det jo klart var en del af en, alt det man havde oplevet. Desværre også det dårlige. Men Allison kom altid med en opmundrende sætning bagefter, som hun håbede på ville løfte stemningen en smule. Hun så tit positivt på tingene og ville gerne hjælpe folk. Derfor havde hun det også bedst hvis hun gav dem en eller anden grund, til ikke at være helt så ked af det, som de måske var. Allison gav et anakendende nik fra sig. Hun var glad for at han ville have brugeren, ikke fordi hun ville have meget imod det hvis han ikke ville spise den, men fordi hun følte at han, ved at sige ja til den, også sagde ja til lidt mere hyggeligt tid med hende. Hun kunne godt lide at tale med ham og selvom han var flirtende, var han ogaå meget sjov og perfekt anderledes. Det var ikke hver dag hun mødte en fyr som ham, så hun ville ikke bare lade ham gå bare sådan.
At lille grin kom fra Allison ved hans reaktion, hun havde ikke lige tænnkt over at han måske ville reagere sådan. "Nej, ikke dig" smilte hun roligt. Hun ville lige gøre ham opmørksom på det, så han ikke pludselig blev ked af det, som de fleste andre havde været. Allison kunne ikke lide at stå i den situation, hvor det så ud som om hun var den dumme, selvom hun inderst inde ikke mente det som noget der skulle ramme dem. "Vi skal have en burger, Men din bil er.. ret fantastisk!" fortsatte hun. Det var ikke fordi Allison kendte meget til biler, hun havde hjulpet hendes brødre et par gange og kunne også godt lide det, men hun gik ikke helt op i det, med liv og sjæl. "Virkelig? Hvis du har penge hvorfor så arbejde så hårdt for en bil?" hun spurgte af ren nysgerrighed, hun kunne godt se det fra hans side, men var også nysgerrig efter hans grund til det. "Den havde jeg gættet." grinte Allison kort da han fortalte at han var, eller rettere at hans far var rig og at han derfor også havde mange penge. "Hvorfor har du ikke din egnen burgerbar?" drillede hun med et skævt smil. Hun syndes afterhånden at hende og Julian havde opbygget et forhold af en eller anden art. Det var et rart forhold, de kunne begge to være dem selv og sige hvad de ville og han var heller ikke en af dem der kun gik op i signe egne ting, men Julian lyttede. Allison fulgte hans blik og smilede roligt til ham. Hun vidste ikke helt om han havde planer om at sige noget, men det kunne næsten se sådan ud. Den måde han kiggede på hende og deres hænder. "Cool" smilede Allison da han åbnede døren for hende. Det var ikke fordi det var nødvendigt, hun var ikke vandt til det, og havde det egentligt en smule underligt med det. Men hun havde heller ikke noget imod at han alligevel gik hen og åbnede døren for hende, som om hun var en eller anden fin lady. "Ohha yeah!" grinede hun og ventede på han steg ind i bilen, mens hun kiggede nysgerrigt rundt i hans bil. Den var ret fed, ikke bare som hendes, en gammel kasse.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 2:09 am

Han trak på skulderne "jeg har lært at leve, jeg fandt andre ting her i livet som gjorde mig mere lykkelig og hvis jeg er heldig, finder jeg endda den rette pige, som jeg kan dele resten af mit liv med. hvem ved" han trak på skulderne og så ud af forruden, han vidste ikke hvad han skulle gøre andet end han skulle vel leve livet så godt han kunne.
Han tændte bilen og grinede kort, før han kørte "jamen mange tak. altså eg er ikke som dem der kalder deres bil baby og den slags, men jeg sparede op til den længe, så den betyder noget for mig..." han tav og betragtede hende kort, mens an skiftede gear "nok har jeg penge og ja jeg er født med en sølvske, men jeg er ligeglad med penge, det er også derfor jeg stadig arbejder, ja jeg har nok penge til at leve i luksus til jeg dør, men jeg vil hellere lære fra mig. så derfor tog jeg arbejde op på den lokale high school, hvor jeg fungere som gymnastik lære" forklarede han og kørte ind mod grillen, hvor han holdte og elegant sted ud af bilen hvor han ventede på hende, dog var han hurtigt henne ved hende side, hvor han åbnede døren for hende "jeg vil ikke ege en bygning, jeg har det fint nok med at være lærer" svarede han, han var skam fint tilfreds med at være lærer, at lærer andre hvad han havde lært igennem tiden, det gjorde ham mere glad end noget andet.
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 2:34 am

Allison betragtede ham roligt mens han fortalte. Hun havde lidt lyst til at springe på ham, som et dyr, bare for at drille. Det var ikke fordi hun hun ikke kunne lade ham være, men hun var en lidt sær pige og havde ind i mellem sære lyster. Desuden ville hun gerne havde et godt forhold til ham, hvilket hun jo allerede havde. Hun satte selen på plads og vente sig en smule mod ham. "Så, du er altså ikke en der går efter engangs knald?" spurgte hun drillende. Hun smilte roligt mens hun ventede på svar. Julian, var en af de fyre man kunne have det sjovt med, på flere måder. Ikke at det skulle gå over stregen, sådan var Allison ikke, men det gjorde nu tingene en smule bedre at vide, at der var meget i ham. Meget forskelligt, samlet i en og sammen person.
Allison lagde mærke til hans blik og smilte en smule. "Honey, en bil betyder altid bare lidt. Men den her skråtbunke. Woaa.." hun lod sin arm hvile sig halvvejs over hans skulder som hun også altid ellers ville gøre. Det var sådan hun tit sad med hendes venner og folk som hun godt kunne lide. Det var så ikke fordi hun gjorde det uden de fik et ord ind, hvis de ikke ville have det, trak hun sig hurtigt væk. Hun var ikke en kvinde der var ude på balade, hun ville bare hygge sig og håbede på, at de andre også havde det sådan. "High school? Det lyder sejt." igen ville hun ikke lægge skjul på det hun kunne lide og ikke kunne lide. Hun var sand og ærlig og sagde sin mening, også selvom det nogengange fik andre til at se en smule dårligt på hende, eller fik andre til at misforstå hende.
Et lille grin forlod Allison og hun synes at lyse lidt op. Et drillende smil satte sig derefter på hendes læber. "Du behøver ikke åbne døren for mig, jeg har arme" smilede hun og viftede en smule fjollet med armene. Hun kunne godt se det søde i det, men igen var det ikke noget hun var vandt til. Hun så ikke nogen grund til at joke med det, men synes alligevel at det var en smule sjovt. Hun steg ud af bilen og tog igen hans hånd, som om det var helt normalt. Hun regnede med at han ville sige til, hvis der var noget det generede ham. Hun havde det selv helt fint med det.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Julian
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 2:47 am

Han åbnede munden for at benægte, men lukkede den så igen med et tænksomt udtrykke. Til sidst vendte han øjnene mod hende, mens han fortsat kørte bilen "det sagde jeg ikke, jeg kan skam godt gøre one night stand, men en eller anden dag finder man vel en det bare siger klik med, en man bare føler sig god tilpas med, en hvor man bare ser på vedkommen og ved at, det er sgu hende jeg skal være sammen med hele mit liv eller ham" han trak på skulderne og smilede bredt til hende.
Han grinede stille "i know, den er lækker ikke, men ja jeg arbejder på den lokale high school" han smilede bredt til hende, havde godt regnet ud at hun ikke ligefrem gik i skole og hvis hun gjorde var det nok college af en slags. Men han tænkte nok sådan siden hun lignede en på 20 år. Han trak på skulderne og så hvordan hun steg ud, hvor på han lukkede døren "det ved jeg godt, men jeg kan godt lide tanken om at holde døren for dig" han gik hen mod døren og gik bare ind denne gang, hvis hun ikke kunne lide at han holdte døren for hende, så lod han vel vær. Han fandt en boks, hvor han satte sig ind og ventede på hende, ventede på at hun skulle komme hen og sætte sig
Vis brugerens profil
Allison
New user
New user

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   Lør feb 09, 2013 3:26 am

Det morede Allison at se ham tænke over det hun havde sagt på denne måde. Han så rigtig sød ud, den måde han ikke kunne få ord frem på. Hun betragtede ham roligt med det samme rolige smil, som hun havde sendt ham så mange andre gange. Et lille grin kom frem da Allison hørte hans svar. Hun tog stille en hånd op til hendes læber og kørte derefter bare hånden gennem sit hår. "Det tænkte jeg nok. Du er en mand" drillede hun. Hun var udemærket klar over at det ikke var det han var en mand, men at kvinder også godt kunne gøre det samme, mindst lige så mange gange. Julian troede altså på rigtig kærlighed, ikke bare den ene gang man lige var sammen med en, men den eneste ene. Det var endnu en ting som ham og Allison havde tilfældes. Selvfølgelig kunne hun også got gå ud med en fyr et par gange og så dumpe ham, hun kunne også godt lave et One night stand, men det ville aldrig betyde lige så meget, som den eneste ene som ventede derude et sted for alle og en hver. Allison kunne ikke lade være med at smile, hun havde det præcist sådan med ham. Hun følte sig godt tilpas hos ham, fordi de egentligt havde meget tilfældes og så var de begge to frygtløse skabninger, forstået på den måde at de ikke var bage for havd andre synes om dem. De gjorde hvad de ville. Det var frihed. Allison havde dog kun lige mødt ham, så hun vidste ikke om han lige var den eneste ene, men ud over det passede det jo meget godt. Hun havde intet problem med Julian, han var smuk, rar, sjov og faktisk meget venlig. Og han virkede ikke som en løgner.
"Er jeg din personlige Bitch?" spurgte hun og smilede en smule skævt til ham. "Me like" fortsatte hun drillende. Ikke at det var løgn, det avr det ikke. Men den måde hun sagde det på, fik det til at lyde en smule lokkende. Allison smilede lidt da de gik ind af døren til Grillen, som jo havde det de søgte. Burgere. Hun kunne godt lide at han gav hende en chance for at bruge sine arme, selvom hans gentelman heller ikke fejlede noget. Hun satte sig roligt ned hos ham med et lille smil og betragtede ham bare blidt et lille stykke tid inden hun vinkede en tjener hen til bordet.

"I'm a fucking misery?!"
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello dude, looking good ;y ~ Julian   

Hello dude, looking good ;y ~ Julian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» A bloody good day! - Ahri