Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …

Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 

I need to talk to you ~Taylor

Go down 
ForfatterBesked
Miranda
New user
New user

Antal indlæg : 197
Geografisk sted : Mystic Falls

IndlægEmne: I need to talk to you ~Taylor   Tirs feb 05, 2013 7:35 am

Tid: Tidlig aften
Sted: Stripklubben
Omgivelser: En masse strippere og liderlige mænd, for at sige det kort
Vejr: Det er koldt udenfor, men alt for varmt indenfor
Påklædning:

Miranda trådte med elegante og værdige skridt ind i stripklubben. Hendes faster ville have foragtet sig over hende, at hun overhoved var i nærheden at sådan et sted hvor kvinder solgte deres kroppe, en tanke der fik et lille, køligt smil til at spille om hendes fyldige, rosa læber. Altså, tanken om at hendes faster ville have været foragtet over at hun var der, ikke det andet. En mand, tydeligvis fuld, kom slentrende imod hende og hun veg let udenom ham idet hun gik op til baren og så på bartenderen med et roligt og afmålt blik. "Kan jeg snakke med en der arbejder som stripper her?" råbte hun hen over larmen og så roligt på bartenderen, der så på hende med et underligt blik, for ja, en ung pige med hendes udseende og tydeligvis dyre tøj, hvorfor fanden skulle hun være i en stripklub og da slet ikke spørge efter en stripper.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: I need to talk to you ~Taylor   Tirs feb 05, 2013 7:46 am

Påklædning:: plus høje stripper sko

Hun gik hen af bordet kunne man næsten kalde det,Det var et stort rundt bord, med en stang i midten. Hun dansede sensuelt rundt om den mens hun flåede et stykke tøj af, af gangen, først røg hendes jakke, derefter blusen under. Hun var god til det kune gjorde, hun tjente faktisk gode penge på det og havde gjort det siden hun var 15 år gammel. Hun havde lange ben og svingede rundt på stangen, lod sig glide ned af den, mens hun så forførende på manden, på grund af hendes havfrue gen, havde hun også en stor forførings evne, hun forstod sig på at kunne forføre andre, hun vidste efterhånen præcis hvordan hun skulle gøre og stort set hver aften havde hun faste kunder, mænd der kom, så tog de på hende, så hende danse, men hun sagde intet til det, fandt Hunter ud af det, ville han slå enhver i den her club ihjel.
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I need to talk to you ~Taylor   Tirs feb 05, 2013 7:53 am

Bartenderen så rundt inden han lod øjnene hvile på en lyshåret pige der var ved at klæde sig af. "Taylor!" kaldte han over larmen og vinkede hende over til sig. Alt imens stod Miranda og betragtede pigen, der vist hed Taylor, og måbede ganske let imens hun mærkede varmen stige op i sine kinder, men ja, det var jo sådan et job hun ledte efter, men hun kunne ikke forestille sig stå deroppe og gøre det helt samme. Men hvem ved, måske ville hun være god til det? Hun havde jo utrolig smidige lemmer og forstod sig på at danse, men at forføre? Godt nok var hun havfrue, men hun havde aldrig prøvet at forføre en anden før. Det var halvt om halvt en af grundene til at hun ville have job i klubben, en af de andre grunde var, at hun gerne ville have penge til at kunne leve af, og hun skulle helst arbejde et sted hvor ingen ville kunne genkende den sidste arving til Spaniens trone.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: I need to talk to you ~Taylor   Tirs feb 05, 2013 7:59 am

Hun smilede og tog imod de penge han nu gav hende "så hvordan har du det John" spurte hun og han nikkede stort, stirrede sulten på hende, men okay hun kendte ham havde gjort det siden hun var 16, han var nok en af de faste kunder hun havde haft lige siden. Hun stoppede sin dans, men modtog endnu en stor sum penge fra john der sad og stirrede åbenlyst på hende "kommer lige om lidt John" hun smilede og hoppede ned fra bordet, hun var meget smidig. Hun gik hen mod Alex, ignorerede alle de sultne blikke hun fik fra de andre, hun gik trods alt kun i undertøj, sexet undertøj, også havde hun faktisk den perfekte krop, tynd, smidig og adræt "Hvad er der alex" spurte hun og lænede sig op af disken, selv når hun var på arbejde havde hun stor makeup på, men det klædte hende på en speciel måde.
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I need to talk to you ~Taylor   Tirs feb 05, 2013 8:08 am

Bartenderen, eller Alex, som han vist hed, nikkede imod Miranda og sagde; "Tøsen her vil gerne snakke med en af jer." Han så roligt på dem inden han gik videre for at betjene sine egne kunder. Miranda tøvede kort idet hun så på pigen. Et kort og let smil trak op i hendes mundvige, men hun vidste et øjeblik ikke hvad hun skulle sige til pigen, stripperen, Taylor. "Hvor ... hvor meget tjener man på det her?" spurgte hun så og så på Taylor med sine havblå øjne og et beslutsom drag om munden. Hendes stemme havde en smuk, spansk accent og hun havde et lettere køligt smil om læben, som man lærte efterhånden, kendtegnede hende.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: I need to talk to you ~Taylor   Tirs feb 05, 2013 8:21 am

Hun rynkede brynet, men drejede ansigtet og fik øje på kvinden, køn, blond, rig og lav, meget køn, måtte hun konstatere efter at havde betragtet denne kvinde i noget tid. Hun lagde armene over kors og grinede "skatter du egner dig ikke til det her, det er et hårdt job, tro mig, gå hjem til din store sum penge og lad os ødelagte piger tage os af de liderlige mænd" hun rystede på hoved og vendte sig igen mod baren, at skulle være stripper var et hårdt job og hun kunne kun klare det fordi hun var så ødelagt som hun var, hun kunne klare måden de liderlige mænd tog på hende, fordi hun var ødelagt.
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I need to talk to you ~Taylor   Tirs feb 05, 2013 8:35 am

Miranda så på Taylor med sine hele 178 centimeter, plus hendes høje hæle der fik hende til at tårne sig højt over de fleste andre piger. Ved pigens ord, kom der et hårdt glimt i hendes havblå øjne. "Du aner intet om mig, Taylor," sagde hun roligt og så køligt på pigen. "Lad mig spørge igen, hvor meget tjener man på det?" Hendes stemme var isende og hun trådte et enkelt skridt nærmere pigen. Hun var ligeglad med hvor hårdt jobbet var, hun havde i sinde om at klare det, på den ene eller anden måde.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: I need to talk to you ~Taylor   Tirs feb 05, 2013 8:41 am

Hun så pieg ndirekte ind i øjnene, selv var hun også høj og var faktisk på højde med denne puge med de her høje sko. Da pigen fik et hård udtryk i øjnene, grinede hun igen, hun skulle ikke tro hun var noget, plus hun havde et godt kort i baghånden Hunter, han ville sikkert elske at flå halsen ud på hende her, hvis hun prøvede på noget dumt "måske ikke, men jeg kender din type, du tror at det her er let, men okay de tjener hvad du får af folk omkring her, plus 50 kroner i starten, men i takt med at du bliver bedre og har arbejdet her længe får du mere" svarede hun og lagde armene over kors, selv tjente hun ekstremt godt, men hun havde også arbejdet her siden hun var 15 år, de var alle en stor familie her, hun kendte hver og en af dem godt
Miranda
New user
New user

IndlægEmne: Re: I need to talk to you ~Taylor   Tirs feb 05, 2013 8:46 am

Miranda beholdte det kølige udtryk og så bare roligt på pigen. "Nej, jeg tror ikke at det her er et nemt job, intet ved livet er nemt, og det her er næppe en undtagelse," sagde hun med sin kølige stemme og så bare roligt på pigen. "Og jeg har bestemt intet imod at arbejde for pengene, om det så er lidt i starten, jeg skal nok arbejde mig videre opad." Hun lagde armene over kors og betragtede roligt pigen, hun vidste meget om al slags dans, og hun havde prøvet at blive raget på før, og hun var en af de slags piger der ikke rigtig bekymrede sig om blufærdighed. Hun ville ikke få nogen problemer med at smide tøjet overfor andre.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: I need to talk to you ~Taylor   

I need to talk to you ~Taylor
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» I most talk with you //Sakref og Zantanna//