The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Overneath The Path Of Misery //Syrena// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Overneath The Path Of Misery //Syrena// YV6Ay
Tidslinje
Overneath The Path Of Misery //Syrena// RK6Ga

 

 Overneath The Path Of Misery //Syrena//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Overneath The Path Of Misery //Syrena// Empty
IndlægEmne: Overneath The Path Of Misery //Syrena//   Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 10:39 am

Tid
21.30
Sted
Mystic Falls i lidt mere mørk del af byen
Omgivelser
Affolket for menneske, kun diverse junkier prostituere og andre skumle typer som man ikke ønsker og møde i natten.
Påklædning
Se profil billede
Vejer
kold vinter aften, men ikke så kold at det ikke er til og hold ud, der vindstille.
Emnet er tilegnet Seraphim og Syrena

Det mørke tæppe lå tæt hen over Mystic Falls.
Det var en ganske normal aften og de fleste normal menneske opholdet sig indenfor eller på de små caféer og barer som der nu var mulighed for være inden på, men der var stadig de som var uønsket i det normal samfund og de havde tit andre steder og begive sig hen når mørket endelige var faldet på. Det netop på sådan et sted at man ville finde Seraphim, Seraphim var engel men den type engel som altså var helt hjerter god som en engel nu skulle være, nej der var mange mørke sider ved ham og man kunne nemt skrive en liste hvis man først tog sig samme til det.
Seraphim havde skulder langt sort hår mens hud var utrolig lys, hans øjne var en gåde i sig selv da nemlig havde to farver og hans tøjstil bestod normalt i det store, ud over det var han omkring de 1.95 høj og en del tatoveringer overdækket det meste af hans arm og overkrop. En anden detalje var os at hans ansigt var gemt bag en store del makeup, sort eyeliner og mascara var omkring øjne mens sort læbestift dækket de ellers normal røde læber. Alt i alt var det nemt og sige at han ret så alternativ i hvordan han så ud til hverdag, hvad han lavede i den bydel var nemt og sige hvis man altså snakket til ham, jo Seraphim var på jagt efter flere stoffer eftersom at han var løbet en smule tør på nogle af de driller som han tog og derfor havde han kaste sig selv ned i den mørke bydel..
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

Overneath The Path Of Misery //Syrena// Empty
IndlægEmne: Sv: Overneath The Path Of Misery //Syrena//   Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 10:47 am

Vandet hvilken skønhed det ejede, efter at havde levet under vandet i godt 5 år, uden en eneste gang at være op på to, var det sjovt at se folk i daglig dagen, bare gå rundt som om det ikke var noget. Englelig havde hun her og der ønskede sig at kunne gå, når man så hvordan de gjorde, det var specielt, men hun kunne ikke. Dog havde hun aldrig forventet at slå sig igen, for så at vågne op på land, helt kold, rystende og nøgen. Det var ikke ligefrem en af hendes vildeste fantasier og ende op sådan, men hun måtte leve med det, nu var problemet bare at komme op og stå. Hun prøvede gang på gang og efter 25. forsøg kom hun faktisk op og stå, med håret dækkende for brysterne, valkede hun op mod byen, hun var åbenbart røget rimelig langt inde, for hun kunne ikke finde hoved og hale i hvor hun var hende.
Luften var kold, kulden slog især hårdt mod hendes hud, føltes som om en eller anden stod og rev hendes hud af, en meget smertefuld følelse, noget hun ikke erindrede at havde prøvet før i hendes liv. Hun holdte godt om sig selv, som om den smule varme hun kunne generare varmede nok op i det hele.
Sikke et smukt syn hun måtte havde været, en smuk kvinde, der kom gående ned af en mørk klam gade, midt om natten, helt nøgen, men hun vidste ikke bedre, efter så mange år under vandet, kendte hun knap og nap noget som helst, alt her var et mysterie for hende, et stor mystisk halløj hun bare ikke vidste hvad var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overneath The Path Of Misery //Syrena// Empty
IndlægEmne: Sv: Overneath The Path Of Misery //Syrena//   Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:04 am

En lang smerte gik stille igennem hoved på ham, det den hovedpine der dukker op når han ikke havde indtaget stoffer over længer tid og smerten var næsten ikke til og hold ud. *Note til selv, cut ned* tænkte Seraphim kort mens han gik der selvom det var et umuligt ønsker som nok aldrig ville komme til og lykkes.
Han forsat hans gang gennem gaden og lyttet kort til en af de mange prostituer som sagde et eller andet til ham da han gik fordi hende "godaften den hr kun de tænkte dem et godt tilbud" sagde kvinde kort og Seraphim stoppe kort på mens han kiggede på hende med et lille smil "desværre ikke i aften" sagde han roligt og kvinde kiggede blot efter ham da han forsat videre ned af gaden, endelig kom han ned på en nu gade dog var synet som mødt ham meget uvente.
En kvinde gik nøgen gennem gaden og det fik ham til og stop op i kort tid mens hans øjne var lukket på hende, hun gik ikke helt så normalt som alle andre men så man bort for det så var hun ret så smuk og se på, hvad var hun mon for en? Seraphim havde set en del racer i hans liv som engel og han havde endda selv været dødelig men det var blot en del tid siden. Øjne var stadig lukket på kviden og han overvejet om han skulle gå hen til hende for hun var ikke på det mest sikker sted for lige rundt om hjørnet lå, hans engel sind tog næsten over og han rettet blikket i jorden mens han langsomt gik frem imod hende..
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

Overneath The Path Of Misery //Syrena// Empty
IndlægEmne: Sv: Overneath The Path Of Misery //Syrena//   Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:18 am

Hun vandrede rundt, blev nød til at støtte sig til adskillige mure, fordi hun havde svært ved at gå, hun var ved at vælte op til flere gange og kulden mod de bare tær gjorde heller ikke det hele nemmere, faktisk gjorde det kun smerten større. Hendes ben føltes som gele, dog ikke så slemt som før, men det var stadig svage, hun gik ikke helt lige og perfekt som alle omkring hende. Et par ludere hun kom forbi stirrede på hende med åbenlyst had, et hun gik rundt nøgen, den perfekte måde at lokke dem til sig, to hun var meget meget kønnere end dem også selvom hun var virkelig tynd.
Svagt i øjenkrogen fik hun øje på en mand, en mand der gik imod hende, hvilket trekkede hendes sanser til at gøre noget, bare et eller andet, havde hun været under vandet, var hun nok ikke nær så bange i dette sekund, men nu var hun over vandet, på en gade, et sted hvor hun ikke bare lige kunne flygte. Hun trådte tilbage og var lige ved at vælte dag denne simple bevægelse ikke var noget hun var vant til, hun holdte armene ud og fortsatte baglæns til hun nåede en mur. Så nu var hun officielt fanget kunne man sige, så hvis han fortsatte tættere på, ville hun nok vise tænder eller noget i den stil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Overneath The Path Of Misery //Syrena// Empty
IndlægEmne: Sv: Overneath The Path Of Misery //Syrena//   Overneath The Path Of Misery //Syrena// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Overneath The Path Of Misery //Syrena//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg føler mig så levende i vandet. ~ Syrena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: