Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …

Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 

where am i? -Katerina-

Go down 
ForfatterBesked
James
New user
New user

Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

IndlægEmne: where am i? -Katerina-   Man feb 04, 2013 9:01 am

Tid::. Godt omkring 12:56.
Sted::. En strand.
Omgivelser::. Øhh hav, det er en strand.
Vejr::. Solen skinner, det er dejlig varmt.

Stormen slog hårdt og selvom det ikke var specielt slemt under vandet, kunne hun alligevel mørke bølgerne slog hårdt imod alt omkring hende, selv de andre fisk havde bemærket det. hun svømmede alt hvad hun kunne men endte med i panikken at hamre hoved ind i en væg under vandet, hvor på hun fløj over og blev ført med bølgerne ind mod land, hvor hun endte langt inde, faktisk helt oppe på land og uheldigvis vidst også nøgen. hendes hår dækkede noget også lå på hun på sidden.
Da morgen solen havde varmet hende godt op og klokken var ved at være 1, gispede hun og fløj op, rystende så hun sig omkring "ha...hallo" gispede hun og kunne ikke rigtig snakke ordenligt, hun frøs og var bange "er...er der nogen" kaldte hun og lagde armene over sig selv, rystende og nok også frossen.

//håber det her er godt nok Very Happy

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Katerina
Witch
Witch

Antal indlæg : 41
Geografisk sted : MF

IndlægEmne: Re: where am i? -Katerina-   Man feb 04, 2013 10:24 pm

på:
denne jakke:

mørkeblå cowboy bukser, en sort sweater med hals, mørkebrune ruskinds støvler uden hæl og 3 og en gammel, slidt rød silkepose hun putter sine urter og andre ingredienser ned i.

Katerina kom gående hen af stranden. det var et sjovt vejr, både blæsende men alligevel varmt. Meget forårs agtigt!
Hendes hår fløj rundt om hendes ansigt, og vindens hylen lød som musik i hendes ører. Hun slog blikket ud mod kysten, hun selv gik et par meter inde på stranden, men pludselig så hun noget derude, noget der lå stille, og en aura lyste svagt omkring det. Kat løb hurtigt derned, og på vejen kun hun se at personen rejste sig op, hun hørte hendes råb, Hallo, og kunne mærke den bange tone hele vejen.
Kat var nu nået helt ned til. hvad der viste sig at være en pige, og da hun lå nøgen der i vandkanten, havde hun en mærkelig fornemmelse af at denne pige var et magisk væsen, men en berøring og hun ville vide det med sikkerhed.
"Hej er du okay?"spurgte Katerina bekymret og kiggede på frygten i pigens ansigt. Hun tog sin jakke af da pigen slog armene om sig selv."Her tag den her på! Du fryser jo!"sagde hun venligt og overrakte hende den store jakke der gik ned til over knæene, men stadig ville dække det alt på kroppen, udover benene selvfølgelig.

//det er helt i orden, håber også mit er okay ^^
Vis brugerens profil
James
New user
New user

Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

IndlægEmne: Re: where am i? -Katerina-   Tirs feb 05, 2013 1:08 am

Hun fik sat sig op og rystende lagde hun armene om sine ben, prøvede at holde varmen, det var først da hun hørte en pige stemme og fik øje på pigen hun så op "jeg...jeg ved det ikke" hviskede hun og blev overrasket da pigen gav hende sin jakke, hun så hurtigt tog på og følte varmen fra den "ma..mange tak" stammede hun og hendes accent var stærk, fransk også spansk blandet smukt sammen, men hun var ikke ligefrem vant til at føre samtaler med folk, så at gøre det nu var underligt. Hendes ben føltes som gele og da hun prøvede at rejse sig, svajede hun og væltede "vil du hjælpe mig" spurte hun og holdte sin hånd op, hun var faktisk smuk, men på en helt unik måde, store smukke øjne der var halvt om halvt brune, men der var også grå i dem

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: where am i? -Katerina-   

where am i? -Katerina-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1