The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
i'm really taht frightening ? -Jack- YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
i'm really taht frightening ? -Jack- YV6Ay
Tidslinje
i'm really taht frightening ? -Jack- RK6Ga

 

 i'm really taht frightening ? -Jack-

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 8:01 am

Tid::. Godt omkring 14:56.
Sted::. havet nær en havn.
Omgivelser::. Øhh hav, det er havet nær en havn.
Vejr::. Solen skinner, det er dejlig varmt.

Havet var køligt, men hun havde efterhånden vænnet sig til temperaturen i vandet, alle ville nok have den mening om at vandet ville være for koldt, at man ikke kunne svømme i det, men som havfrue og en som havde tilbragt hver en tid i vandet siden opdagelsen af hvad hun var, så var hun vant til det hele. Hun kunne ikke ses over vandet, men man kunne svagt ane der var noget på vej hen mod havnen, men hurtigt dukkede hun op, da hun satte sig på en sten nært læggende, med håret til at dække for brysterne, sad hun og smilede svagt "My name it is Maria, a merchant's daughter fair, And I have left my parents and three thousand pounds a year" ang hun smukt, mens hun badede sig i solen, hun sang som en sirene, smukt og lokkende "My heart is pierced by Cupid, I disdain all glittering gold, There is nothing can console me but my jolly sailor bold." fortsatte hun, før hun lod blikket glide ind på land som det var år siden hun sidst havde gået på to ben, hun ville nok ende op nøgen hvis hun gik derhen og ville højst tænkelig ikke kunne gå, da hun ikke havde gjort det siden hun var 17 år.
//håber det her er godt nok Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:00 am

Havfruer.
De uhyggelige væsner.
Mange gange havde han mødt dem, og det havde altid endt med at han skulle true dem med at dræbe dem. Han turde godt. De var på en måde som sirener, men så alligevel ikke. Deres gen blev ikke opløst lige med det samme, det kom altid nogle år senere deres fødsel.
Den eftermiddag havde han en hvid skjorte på, sorte jeans, og sorte converse. Han så udover havet.
Havet... Det dejlige vand, han elskede det mere end livet selv.
Som pirat havde han brugt mange år på havet... Men det var ikke derfor han var ved stranden.
En stemme lokkede ham, og en pige der sad på en sten nær havnen.
Han satte sig ned i sandet, og betragtede hende.

//Det er helt fint ^^
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:10 am

Hun Smilede for sig selv, nød solen mod sin krop, den meget bare krop, hvor håret, kun dækkede brysterne, men dog var hun også lidt under vandet, så hendes hale stadig var der. Hun vendte ansigtet og fik øje på en mand, meget køn hvis hun selv måtte indrømme det "My heart is pierced by Cupid, I disdain all glittering gold, There is nothing that can console me but my jolly sailor bold." sang hun og holdte blikket direkte mod ham, som var det ham hun sang for og ingen andre "Come all you pretty fair maids, whoever you may be, Who love a jolly sailor bold that ploughs the raging sea." fortsatte hun før hun lod sig glide ned i vandet, forsvandt under og svømmede hen til ham. Hun var ikke til at se, det var først da hun igen dukkede op, lidt tættere på "My heart is pierced by Cupid, I disdain all glittering gold" hviskede hun og smilede blidt ti ham, det var ikke fordi hun jagtede ham, sådan var hun ikke, men hun holdte af at synge og ville altid gøre det "There is nothing that can console me but my jolly sailor bold." sluttede hun af og lagde hoved på skrå, betragtede ham blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:22 am

Han smilede uskyldigt til hende da hun så på ham.
Selvfølgelig, så havde han ingen planer om at gøre hende fortræd... Medmindre hun gjorde ham fortræd.
Så forsvandt hun. Ned i vandet.
Han sukkede, og så ned.
Da han hørte stemmen igen så han op, og smilede charmerende.
Han var ikke charmerende med vilje, sådan var han bare.
Hun var tættere på nu, han sad ved vandkanten.
"Godeftermiddag, havfrue."
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:28 am

Hun rynkede brynet, men var ikke nervøs som hvis hun havde været over vand, hun havde oplevet få gange at vågne op på stranden uden sin hale, det bekymrede hende faktisk ikke at have den, det gjorde hende bange og hun kravlede altid hurtigt tilbage i vandet igen, hun brød sig virkelig ikke om overflade verden, da hun ikke var den bedste til at gå. Da manden snakkede til hende, smilede hun blidt "goddag hybrid" hun havde en god næse for den slags, måden han var på afslørede han enten var oprindelig vampyr eller hybrid, der var noget specielt over dem "hvad leder dig ud til det smukke hav" spurte hun blidt, havde hun været over vandet havde hun nok ikke snakket så perfekt som nu, men hendes stemme ville være en anden historie, den var smuk og havde en kraftig blanding mellem det franske og spanske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:07 am

Nå, så hun vidste han var hybrid?
Meget vel. Det passede ham fint.
Hvad der bragte ham herud... Et lusket smil bredte sig hos ham.
"Tja, en gammel pirat må vel have lov til at besøge det han har mest kært."
Han lod sig dumpe ned i sandet, og lukkede øjnene.
Nød lugten af hav, og sand blandet sammen...
Noget han elskede allermest.
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:25 am

Hun smilede og svømmede tættere på ham, så på ham som han satte sig ned "uhh havet er også dejligt, det har været min hjem de sidste seks år, jeg husker ikke engang hvordan det er at gå" hun trak sig hen mod ham og før han kunne sige noget tog hun hans fod "hvordan er det nu sådan en fod ser ud, tænk at du kan gå på dem" hun grinede blidt og gav slip på den, betragtede ham stille, efter hun først havde oplevet følelsen af at være havfrue, så ville hun ikke tilbage til overfladen, hun havde svømmet rundt overalt, elsket at være væk fra dem, væk fra kaosset her og nu havde hun faktisk glemt hvordan det var at være over vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:42 am

De sidste seks år... Han grinede kort. En hæs, men charmerende latter.
Han hørte at hun svømmede tættere på.
"Desværre, så er den moderne tid kommet. Mit skib er væk, og det samme med mit mandskab."
Hun kunne ikke huske hvordan man gik? Han satte sig op da hun tog fat i hans fod.
Han lagde sig på ryggen, og kravlede halvt ud til hende med et charmerende glimt i de brune øjne.
"Skal jeg lære dig det?" Hviskede han blidt.
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:49 am

Hun nikkede "jeg tænkte nok du var ældre end du så ud til at være" grinede hun og smilede strålende til ham, han virkede sjov, anderledes end hvad hun havde mødt før hen, for det meste var folk kun interesseret i hende på grund af hendes udseende, men ham her så ikke engang ud til at være interesseret i hende, hvilket kun gjorde hende glad. hun stivnede og så længe på ham, men nikkede til sidst "hvis du kan" hun prøvede at sætte sig op og rakte ham sin hånd, da hun jo skulle op af vandet først også ville halen derefter forsvinde væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:02 pm

Selvfølgelig var han ældre.
"Sweety, jeg er oprindelig. Jeg er meget gammel."
Han kunne ikke gøre for det, sweety.
Det var en vane, en vane han ikke kunne komme væk fra.
Uanset hvor meget han ønskede det.
Han rejste sig op, og så ned på hende.
"Jeg kan mange ting, det ville undre mig hvis jeg ikke kunne dette."
Hans stemme var drillende, og det samme med hans smil.
Roligt tog han hendes hånd.
Forsigtigt begyndte han at trække hende op.
Hurtigt knappede han hans sin skjorte op, og lagde den rundt om hende.
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:07 pm

Hun nikkede "din udstråling afsløre dig også rigtig meget, måden du går på, agere alt sammen en del af afsløringen om at du i hvert fald er over tusind år gammel, plus udtrykket i dine øjne viser også en masse, at du har set mere end de fleste" hviskede hun og lod ham trække hende ind på land, kort efter hun var væk fra vandet, han havde lagt skjorten om hende, forsvandt den smukke grønlige hale og fik to ben "hej se nu har jeg to ligesom dig" grinede hun og prøvede at rejse sig op, men hun valkede og var tæt på at falde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:12 pm

Hm.
Det var da dejligt at vide.
Nu kunne menneskerne vel også snart skifte form til krager?
Nej vel?
Han sukkede.
"Man behøver ikke være gammel for at have set en kanonkugle flyve igennem en mands krop."
Ikke sandt.
Man skulle være gammel for at have oplevet det.
Han greb hende om armen da hun var ved at falde, og trak hende op at stå.
"De er nydelige."
Han smilede skævt, og lagde en arm om hendes liv.
Bare for at holde hende oppe, selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:17 pm

Hun grinede og trak på skulderne "det skal man vel nok" hun trak på skulderne og prøvede at holde balancen, selvom det ikke gik skide godt. Da han greb hende smilede hun taknemlig og nikkede "mange tak, tænk det er omkring seks år siden jeg sidst har set dem" hun grinede og prøvede at løfte sit ben, men det var næsten som gele hvilket også forklarede hvorfor hun næsten ikke kunne gå på dem. Hun lagde hænderne på hans arme, for også selv at kunne holde sig oppe på en eller anden måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:26 pm

Han lod det passere.
Grebet om hendes liv var stærkt, men ikke nok til det gjorde ondt.
"Hvorfor er det seks år siden?"
Han så undrende på hende.
I hans ører lød det sært.
Men han elskede selv havet.
Han smilede charmerende.
Forsigtigt begyndte han at gå, og på en måde tvang hende med.
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 1:24 am

Hun smilede blidt til ham "Efter jeg opdagede hvad jeg var, ble jeg bare i vandet, livet oppe var bare for kaotisk og i takt med at jeg havde været her længere, begyndte jeg at glemme følelsen af at være menneske igen" hun trak på skulderne og bed sig i læben da han begyndte at gå, det var virkelig svært, men hun gjorde et stort forsøg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:12 am

Han så en anelse undrende på hende.
"Sig mig, hvor gammel er du?"
Stemmen var en anelse hviskende, men utrolig høflig.
Han tog fat i hendes arm, og lagde den om hans nakke.
"Men gik du så bare fra alt? Venner, familie... Kæreste?"
Det lød mærkeligt.
Hvis det havde været ham... Okay...
Han ville nok også leve i vandet.
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:18 am

Hun smilede og grinede, lod ham lægge sin arm om hans hals "jeg er 22, bliver snart 23" hun trak på skulderne og prøvede at gå, havde det ikke været for hans arm, var hun nok faldet ligeså lang hun var " min familie hade mig, jeg havde hverken kæreste eller venner, jeg plejede t være mobbe offeret, så jeg havde intet at tabe" hun så på ham, smilede svagt og vidste ikke hvorfor hun fortalte ham det her, men det gjorde hun nu engang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:21 am

Roligt lyttede han med.
"22... Så ung du er."
Han smilede skævt.
"Det gør mig ondt at du blev mobbet."
Han så på hende med sine brune øjne.
"Men det burde ikke holde dig fra verdenen udenfor din lille vandboble."
Han så fremad igen.
Mange ville sikkert ikke tro på at en oprindelig hybrid ville hjælpe en pige.
Da specielt ikke hvis hybriden havde været en pirat.
Men sådan var han bare.
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:26 am

Hun trak på skulderne "hej vi kan ikke alle være flere tusind år gamle nogle af os bliver jo nød til at være unge" grinede hun og hvilede kinden mod hans skulder, mens hun gik, med vattede ben kunne man sige. Hun lyttede til ham og nikkede "tak, men ja jeg ved det, men jeg var så langt ude så det var det eller selvmord" hun sukkede og så på ham "men hvorfor vil du hjælpe mig, er jeg ikke af den race, pirater plejer at frygte" spurte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:28 am

Et stille smil kom over hans læber.
"Nej... Men jeg er skam ung. Eller... Min krop er."
Han slog igen den hæse og charmerende latter op.
"Hm... Så ville jeg nok også foretrække vandet."
Han blev med et alvorlig.
"Jo. Eller på en måde. For at være ærlig kan jeg ikke lige havfruer. Men jeg giver det en chance."

//undskyld kort svar
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:34 am

Hun nikkede "nej tænkt er det sådan det er, det vidste jeg slet ikke" sagde hun sarkastisk og grinede stille af ham, hun havde godt gættet at det kun var hans krop der var ung, for helt ærligt ellers ville han nok se en del anderledes ud end man lige skulle tro. Hun lukkede kort øjnene "ja det havde jeg nok også gættet" hviskede hun og trak vejret dybt ned i lungerne, hun åbnede øjnene også længe på ham, før hun nikkede "okay, men sig mig hvad har jeg gjort dig, ja jeg er en havfrue, men er det ikke en generalisering at sige alle havfruer er ens...jeg mener jeg har da aldrig gjort dig noget" pointerede hun og rynkede brynet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:42 am

Han sukkede blot af hendes sarkastiske tonefald. Ikke at han var sur, nok bare... Træt. Ja, træt.
Han strammede grebet om hende da han stod foran hende.
"En havfrue er en havfrue. I har hver jeres egen personlighed, men i minder mig om sirener. Javist har du ikke gjort mig noget... Endnu. Men jeg er heller ikke bange for jer. Det endte altid med at det var havfruerne der flygtede. Dengang jeg havde et skib, og et mandskab, udforskede jeg mange ting. Der iblandt din race. De stødte tit på os, og prøvede at få vores opmærksomhed ved at svømme tæt på skibet og grine... Det skræmte mandskabet. Havfruerne mindede dem om sirenerne. Jeg var nød til at true dem, og hoppe ned til dem. Hvad tror du så der skete?"
Hans blik var hård, men hans ansigt trist.
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:46 am

Hun nikkede også på ham "ja du har ret, men det du gør nu er en generalisering, det er det samme hvis jeg siger at alle hybrider er de samme, slå folk ihjel til højre og venstre, de er lakajer for dem der skabte dem, eller vampyrer" sagde hun og lagde hoved på skrå, hun havde nok ikke været på overfladen længe, men hun kendte til historier og den slags, man kunne ikke være ens, ingen var og derfor var alle havfruer også forskellige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 2:59 am

Hvis hun skulle... Slap af...
Han måtte slappe af.
"Hør her. Jeg er fri, jeg er helt fri. Min herre er mig selv. Men nok om det. Da jeg hoppede ned til havfruerne blev de forførende overfor mig. Men jeg var bestemt. Jeg blev trækket ned i vandet. Havfruerne troede de var sirener. Indtil mit mandskab fik kanonerne til at skyde. De blev bange og slap mig."
Han slap hende. Men ville dog stadig gribe fat i hende hvis hun var ved at falde. Han var ikke ond.
Tilbage til toppen Go down
James
New user
New user
James


Antal indlæg : 42
Points : 48
Reputation : 0
Join date : 04/02/13
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls

i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitimeOns Feb 06, 2013 3:03 am

Hun lyttede i stilhed "havfruer er også en slags sirener, præcis som mennesker er en anden gren fra udviklingen af aber" hun trak på skulderne, nok kendte hun ikke meget til hvordan livet var oppe, men hun kendte den historie, kendte til udviklingen af mennesker, hvordan de engang kom fra samme race, men at de så blev delt ud i forskellige grene hver for sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i'm really taht frightening ? -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm really taht frightening ? -Jack-   i'm really taht frightening ? -Jack- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i'm really taht frightening ? -Jack-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Dare Devil ~ Jack
» hello cuisine -Jack-
» You smell ~Jack.
» Cappuccino! Merci ~ Jack
» Oh, a little puppy, how sweet ~Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: