The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. YV6Ay
Tidslinje
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. RK6Ga

 

 Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky.

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Human
Human
Kristen


Antal indlæg : 127
Points : 176
Reputation : 3
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Bor i lejlighed sammen med Isaac<3

Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. Empty
IndlægEmne: Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky.   Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky. I_icon_minitimeMan Feb 04, 2013 7:19 am

Sted:: Hos Leons CupCakes i Mystic Falls.
Tid:: 13.45 cirka.
Vejr:: Dejlig efterårs vejr, noget vi har savnet.
Omkring:: Andre folk i butikken og udenfor, som køber eller nyder Cup Cakes.
Tøj:: En brun lårkort nederdel, som ikke helt kan lukkes mere, en fin Hvis top, med noget sort tekst på, og en trøje som ikke er lukket over, i brun. Convers som altid.
Humør:: Har lidt en trang til Cup Cakes i denne tid. :0

Kristen drejede om i svinget og kørte roligt bilen ind på parkeringspladsen, hvor der nu var en ledig plads. Hun slukkede derefter bilen og toh selen af. Hun havde taget en tur i byen efter nogle flere Cup Cakes, som hun af en eller anden grund ikke kunne holde sig fra i denne tid. Det kunne ikke ses på hende at hun allerede havde spist 3 Cup Cakes, det lignede bare at hun, som en hver anden normal boger, havde en helt normal krop. Dog var hun ikke lige så tynd mere som hun burde være, i forhold til hendes arbejde. Men det var nu ikke på grund af alle de Cup Cakes, ihvertfald ikke det hele.
Kristen steg ud af bilen og tog sin pung og nøgler med sig, hen mod butikken, der solgte de lækreste Cup Cakes i hele byen. Faktisk, havde Kristen ikke før smagt såden nogle gode nogen, så efter hende mening var det de bedste i verden. Men Måske var det også på grund af hendes graviditet. Hun spiste lidt af hvert på det sidste, underlige ting som hun ikke plejede at spise. Denne gang var det så lige CupCakes. Ihvertfald lige nu. Kristen tog fat i dør hånd taget og gik ind i butikken. Der ver få andre derinde, hvilket var normal hverdag. Butikken var ret lille så der var ikke mange inde på samme tid, til gangæld var der også et par der sad ude foran og guffede Cup Cakes i sig hver dag.
Tilbage til toppen Go down
 
Jeg må gerne spise mig mæt i Cup Cakes når det ikke kan ses alligevel :P ~ Jacky.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Er du ikke bare glad for at se mig kære? - Jack
» Der er så mange ved stranden i dag, ikke den bedste dag at være oppe i overfladen. ~ Charlotte.
» Dryp dryp dryp.. Så nu må du gerne vågne- philibert

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: