Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …

Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 

New beginning ~ Hunter

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: New beginning ~ Hunter   Man feb 04, 2013 6:37 am

Sted: Hunters hus
Omgivelser: Hunters hus?
Vejr: Koldt og overskyet
Tid: Eftermiddag en normal hverdag
Påklædning: Jeans, en hvis t-shirt og en oversize skovmandsskjorte over. Selvfølgelig også en jakke, der dog står åben.

Den overskyede himmel lå tungt over Mystic Falls. Om det var et godt tegn, eller et tegn i det hele, vidste Nilia ikke helt om hun skulle tro på. Hun glædede sig til at møde sin nye værge, selvom det var grundet hendes forældres død. Selvfølgelig savnede hun dem, men hun havde ikke haft et tæt forhold til dem, og faktisk var hun glad for det nu var en anden der havde forældremyndighed, eller hvad det nu hed, over hende. Forhåbentligt var denne Evan mere åben omkring forskellige ting. Hendes forældre havde haft en million regler, og masser af begrænsninger, en ting Nala, som hun kaldte sig selv, ikke var fan af. Hun åbnede bildøren da de holdte foran hendes kommende hjem, og steg ud. Forældrene havde efterladt en imponerende arv, men ikke noget hun fik gavn af før hun blev 18. Det betød intet for hende alligevel. Hun fik hjælp med at få kufferterne ud og takkede chaufføren der var blevet sat til at køre hende herud. Han kørte væk og hun var alene. Hun kunne slet ikke bære alle kufferterne selv men hun trak af sted med den ene af dem. Der var en masse, hele hendes liv lå sådan set i kufferterne. Næsten det hele. Hun manglede sin hest, men af gode grunde kunne hun ikke slæbe den med her hen.

//håber det går ^^
Tilbage til toppen Go down
Hunter
New user
New user

Antal indlæg : 113

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Man feb 04, 2013 6:47 am

Påklædning::
plus sorte bukser og sko.

Han havde gået hele dagen, gjort klar, fjernet våben og alt muligt andet, der skulle helst ikke lige et våben fremme når der kom et barn til huset. Han havde været en slags ven af hendes familie, dog aldrig så meget at han havde afsløret sit sande navn for dem, de kendte ham under navnet Evan, men historien som ingen kendte, var at han aldrig gav sit navn til fremmede, det var onkels vigtigste regel.
Uden for kunne han høre lyden af bilen, der kom ind i hans palæs carport, han havde heldigvis lagt alle pistolerne og evt våben væk, så kun han ville kunne finde dem. Han lagde hænderne i lommerne og begav sig uden for, hvor han fandt hende og alt hendes bagage "goddag, du må være Nala" brummede han, han var høj, godt omkring 1,78-1,80, hans højde gav ham også en slags magt, måden han gik på, også det faktum han var rent muskler, nok var han også skræmmende, men han havde også en stor skønhed, som en ung mand kunne beside.

//det er helt fint Smile

Do you really believe a smile, from a man who might like to kill you?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Man feb 04, 2013 6:59 am

Hun var noget overrasket over Evans udseende. Ikke blot det at han så godt ud, men hun følte sig umådeligt lille i forhold til ham. Hun var blot 167 cm høj, så selvfølgelig føltes han enorm. Hun stoppede med at trække i kufferten og nikkede en smule. i det mindste kaldt han hende Nala, og ikke ved hendes rigtige navn. Det kunne vel kun være et godt tegn?
Hun rystede indtrykkene af sig og smilede istedet stort til ham, det var ret typisk for hende. Hun rakte en hånd frem til ham. "Jep, Nala. Jeg er virkelig glad for at du vil have mig her" sagde hun teknemmeligt med et smil. Uden ham var hun havnet i en plejefamilie, og det ville være forvirrende og nyt. Nok kendte hun ikke Evan, men hun havde da hørt om ham før, og havde et nogenlunde billede af hvem han var. "Bare for at vide det inden jeg gør noget dumt, er der noget specielt jeg burde vide? Regler eller..?" Hun varvant til hundredevis af regler og begrænsninger, det faldte hende naturligt at spørger ind til den slags først. Hun så kort tilbage mod alt hendes bagage og tvivlede på om han overhovede havde plads til at hun fyldte så meget.
Hunter
New user
New user

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Tirs feb 05, 2013 3:54 am

[center]Han nikkede kort og lagde armene over kors "Okay så, min søster vil også bor her" brummede han og gik hen for at tage hendes bagage, i forhold til manden fra taxaen, kunne Hunter tage mange flere på engang, uden at fortrække en mine, vendte han sig om med flere kufferter i armene. han bevægede sig hurtigt og adræt inden for, hvor han stilte kuffertene på gulvet "ja du skal helst opholde dig på dit værelse, men ellers er poolen, biblioteket, køkkenet, stuen, min biografen, spisestuen okay" sagde han hurtigt og vendte sig om mod hende.

//håber det er okay Very Happy

Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Tirs feb 05, 2013 4:08 am

Nala så på ham og nikkede en smule med et smil. Han virkede en smule følelseskold, men ikke noget Nala ikke ville kunne gøre noget ved hvis hun bare fik tid. Hun tog den kuffert hun selv havde haft i hænderne tidligere og slæbte den efter ham med et roligt smil. Hun var meget nysgerrig for at finde ud af hvordan huset var bygget op og hvordan huset så ud. Hun stopede dog op foran ham med et smil og nikkede lidt. "Okay. Hvad med frihed? Ridning? Hvordan ser det ud med at gå ud og ind af huset?" spurgte hun nysgerrigt og ville gerne vide om han havde tidsrum hun måtte træne i, eller om hun selv måtte bestemme det. Derudover var hun interesseret i at finde ud af hvor godt hun var overvåget, sa hun gik meget op i at finde smuthuller.
Hunter
New user
New user

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Ons feb 06, 2013 4:13 am

Der var få grunde til at han var som han var, en var onklen, han havde været hård, lært ham fra ung alder at sådan noget som kærlighed og vensskaber var noget man smed væk, de var farlige og med hans job var det ikke hvad man ønskede sig. Det var indtil videre kun taylor eller T-girl som han kaldte hende, der var kommer ind under huden på ham, men det var også kun fordi han havde kendt hende siden hun var 1 år, han havde funder hende en kold aften og noget ved hende, fik ham til at bløde op og han pr automatik tog hende til sig, også selvom det ikke var noget han altid gjorde, var hun speciel og hun blev som hans lillesøster.
Han vendte sig mod Nala og rynkede brynet "vi har en stor fold uden for, der kan du træne, fra tidsrummet 6 om morhen og til 12 om natten kan du bevæge dig ind og ud af huset, men du skal ikke invitere fremmed med hjem, jeg gider ikke have en eller anden idiot rendende, så hvis du skal hev venner med hjem, skal jeg møde vedkommende først og nej du skal ikke teste mig med sikkerheden, den kan med lethed blive større og hvis du ikke lystre...ja lad os sige jeg kan være sød når tiderne er gode, men du ønsker ikke at se mig vred" advarede han og lagde armene over kors

Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Ons feb 06, 2013 5:06 am

Hun så på ham da han begyndte at tale og smilte blot hele vejen igennem. Hans regler var fair, og ikke særligt strenge, klart den største frihed hun havde følt længe. Lige siden hun vr blevet teenager havde hun levet som en fange. Evan virkede helt okay for hende. Hun nikkede lidt og så på ham. "Men hvis du skal møde dem.. Hvordan skal det foregå? Jeg mener, hvis jeg ikke må tage dem med herhen? Uh, og hvis det er en dreng, er han så sendt i krydsforhør?" spurgte hun med et smil. Hun var vant til drenge var et tabu, så hun kendte intet til forelskelse og forhold. Han ord omkring sikkerhed huede hende dog ikke, men hun lod det ikke slå sig ud. "Det er fint, jeg er vant til tidrummet 8 om morgenen til 15 om eftermiddagen. Det her er luksus i forhold til" sagde hun smilende og gik lidt længere ind i huset. "Så mit værelse?" spurgte hun og var lidt spændt. Hun forventede ikke noget stort, selvom hun havde været vant til en halv balsal. Det gjorde hende intet at skulle leve nogenlunde normalt, endeligt.
Hunter
New user
New user

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Tors feb 07, 2013 2:19 am

Han hævede øjenbrynet og stoppede med at bevæge sig "jeg vil meget gerne møde vedkommen før de kommer her ind, for tro mig der er folk derude, folk som ikke er verdens bedste og jeg ved ikke om du har hørt rygterne om den her by, men hvis du har vil du kunne forstå det" sagde han før han vendte sig om, tog igen hendes bagage i armene, som om det intet vejede. "denne vej til dit værelse" lød det fra ham, før han forlod indgangen og gik ovenpå og ned af en gang "det her er min søsters del af huset" han pegede mod den modsatte gang "men det her er dit" han pegede mod gangen de var imod, hvor der var adskillige værelser og meget mere.

Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Tors feb 07, 2013 9:08 pm

Hun nikkede en smule til ham. Selvfølgelig kendte hun den overnaturlige verden, specielt efter hun blev havfrue blev hun meget nysgerrig. Det var klart Evan ikke ønskede vampyrer der rendte rundt i hans hjem, så selvfølgelig ville hun gøre som der blev sagt. "Okay så. Ingen gæster ed mindre du har givet grønt lys" sagde hun roligt med et nik og et stort smil. Hun trak sin kuffert med sig efter Evan og lod ham føre an. "Del af huset?" spurgte hun. Hun var ikke vant til et hus delt op i dele blandt beboerne. Hun så ned af den gang da han pegede. "Hvilket af værelserne er mit siger du?" Der var en del døre, og hun ville ikke gå ind i det forkerte værelse. Hun så spørgende på ham med et smil og var ret nysgerrig og spændt. Det var fedt at skulle starte helt forfra. Hun undrede sig over hvorfor han ovrhovedet gad have en teenage pige, hun ville spørger ham senere.
Hunter
New user
New user

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Lør feb 09, 2013 10:23 pm

Han nikkede og gik hen til den midterste dør af den lange gang, inde bag døren var værelset stort, smukt og klart, men det var også halv tomt, bortset fra et par reoler, nogle borde, en stor seng "her er dit værelse, dit badeværelse og walk in closet er sammen med dit bibliotek nede af din egen gang her, ligeså snart trappen begynder, slutter din gang også" forklarede han kort, før han lagde hendes bagage ned. Hele den øverste etage var som et t-kryds, man havde omkring 6 døre, tre på hver side, me også en 7. i midten. gangen overfor Nalas var Taylors, også var der den overfor trappen, det var hans egen "jeg bor på gangen der henne, du kan komme ind hvis du har problemer, men bank på først tak" brummede han og lagde armene over kors

Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Man feb 11, 2013 8:54 am

Hun fulgte ivrigt efter ham med et smil og følte måske det var list fesent hun kun havde en kuffert og han havde resten. Han var mystisk, men det var kun sjovt, der var sikker noget at finde ud af omkring ham så. Hun stoppede og var ret overrasket over både værelset og hans forklaring omkring det hele. "Det er jo halvt hus du forære mig. Jeg er mere forkælet her allerede end hos mine forældre" sagde hun overrasket men stadig smilende. Hun slap sin kuffert og krammede Evan med et smil. "Tusind tak. For alt. For at have mig" sagde hun taknemmeligt og så op på ham med et virkelig taknemmeligt smil og blik. Hun var ikke omklamrende for at være træls, men hun havde aldrig haft en der ville gøre så meget for hende efter så kort tid.
Hunter
New user
New user

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Man feb 11, 2013 9:00 am

Han trak på skulderne og gjorde sig fra fra hende da hun krammede ham "det var så lidt, men ingen krammere, jeg bryder mig ikke om den slags" forklarede han og lagde armene over kors, han brød sig virkelig ikke om den slags, fjernede sig faktisk fra det hvis han kunne og det ville han hele tiden, ingen kom tæt på ham andre end hans fætter også Taylor, de var de eneste som var kommet tæt nok på ham.
Han nikkede og gik hen til døren "jeg er nede i køkkenet hvis du får brug for mig, men ellers så pak ud og nyd dit værelse" brummede han og lukkede døren, hvor på han forsvandt neden under, ned til køkkenet

Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   Man feb 11, 2013 9:13 am

Ser på ham og sukker lidt. "Så lidt? Du er min redning fra en plejefamilie.." svarede hun og lagde selv armene over kors. "Jeg ved ikke hvad du regner med, men jeg er ikke en robot og jeg er ikke en soldat. Jeg har følelser jeg udtrykker. Jeg vil ikke være på tværds, men lad mig i det mindste være menneske" bad hun blidt. Hun ville gerne føle frihed til at kunne vise glæde. Ud over det var han den hun kunne komme til nu hvis hun havde problemer eller var ked af det, hun ville gerne stole nok på ham til det.
Med et suk nikkede hun og lod sine arme falde. "Javel" svarede hun og vendte sig omkring for at begynde og pakke ud, for rigtigt at komem igang med sit nye liv. Hun satte sig på knæ og åbnede den første kuffert. Hun lagde ud med tøj, da det alligevel bare skulle direkte ind.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: New beginning ~ Hunter   

New beginning ~ Hunter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» hunt a hunter >Natsu