The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
Give me a Chance ~ Malia - Page 2 RK6Ga

 

 Give me a Chance ~ Malia

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 6:00 am

Malia kunne langsomt og lige så stille kontrolere sig igen og ventede nu bare på at han ville lade hende komme ned igen og smilte til ham og hurtig tog hendes tøj på da han sag han hørte bibiotekaren."Så, hun skal nok ikke finde ud af hvad vi lige gjorde, jeg er meget stolt af hvor stille vi var" sag hun med et lille grin og gav ham et lille kys."Som om jeg kommer med dig" sag hun og spilede som om hun ikke ville og vende sig rundt til bøgerne igen."Så nemt kan du ikke få mig igen." fnisede hun så og vende sig om igen."Det bare gas, kom vi skal afsted" sag hun og tog hans hånd mens hun gik ud med ham og så det stadig regnede."Ugh jeg bliver ju plaske våd nu" sukkede hun imens hun gik vider med ham.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_muzl5ciQvO1qjvgfao2_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 6:14 am

Alexander grinte lidt af hende. "Jeg er overrasket over hvor meget du har lært på 4 uger. Du stønnede virkelig lavt min Darling" Sagde han og kyssede hende igen. Han tog blidt hendes hånd og vendte hende mod ham. "Skulle du ikke hente en bog?" Spurgte han hende charmerende. De havde jo begge fået tøj på så det ville ikke være så slemt hvis bibliotekaren så dem. Han troede et kort øjeblik at hun virkelig mente han skulle gøre sig fortjent til hende, men han havde jo ikke gjort noget for at hun skulle blive sur på ham. Hun virkede til at hun meget hellere ville hjem til ham og fortsætte. "Er du ikke allerede driv våd, prinsesse?" Spurgte han hende frækt.
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 7:07 am

"Ja jeg har haft tid til og øve mig" svarede hun med et lille grin. Malia kyssede ham tilbage igen og smilte mod hans læber. "Nej jeg skulle ikke have en bog, jeg kiggede bare lidt rundt fordi jeg ikke havde ikke noget andet og lave" sag hun and sukkede lidt."Jeg var ju enlig alene men nu er du ju her med mig igen" tilføj hun til hendes svar og smilte.Malia gik bare med ham og det regnede stadig.Da malia hørte hans ord grinte han list."Cmon nu overdriver vi ikke lige lille skat" sag hun med et lille fnis."Men ja det er jeg os allerede lige nu" sag hun and smilte stort til ham og gik vider med ham"Jeg elsker enlig regn med aligevel mit hår bliver ølagt af det."
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 1:03 pm

Alexander kiggede på hende. Intet andet. Hun var en smuk pige og han elskede hende. "så du siger at nu du har mig behøver du ikke noget at lave?" Spurgte han hende med et smil. Han blev selv gennemblødt af regnen men han var lige glad.  Så længe han gik med sin drømme pige kunne selv jorden gå under og han var lige glad. "Du ser dejlig ud uanset hvordan dit hår sidder" Sagde han charmerende til hende. De gik lidt og der kom Alexander i tanke om noget, som han altid gerne ville prøve. Han stoppede dem og trak hende ind til sig. "Må jeg kysse dig, prinsesse?" spurgte han hende med et skævt smil. Han ville vildt gerne kysse med en pige i regn vejr, og hvem var bedre til at gøre det med end hans kæreste? Ingen. Det var den samme konklusion han var kommet til. Han var ret sikker på at hun ville sige ja så han kyssede hende. Der stod de begge to driv våde og kyssede i regnen.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_myo0971cAI1sr8ycso1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 8:11 pm

Malia lyttede til ham og smilte stort.Hun elskede at han sag hun stadig så godt ud ligemeget hvad selvom hun ikke selv syns det men hun var okay med at han gjorde fordi det var nok noget han skulle siden han var hendes kæreste. Da han stoppede dem kiggede hun på ham og smilte."Selvfølge må du det min skat" sag hun og kiggede kort op må himmlen også tilbage til ham og smilte igen og kyssede ham tilbage, hvem ville ikke gerne have et kyss i regn vejr med denne person som man elskede mest."Jeg elsker dig" mumled hun måd hans læber og smilte imens hun stadig kyssede ham.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_mcl3jrRpSl1r8fnub
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 11:39 pm

Alexander smilede mod hendes læber. Hendes nåde så bløde læber som han elskede højt. Men han var nød til at bryde kysset så de kunne komme ind i varmen og få noget tørt tøj på. "Jeg elsker også dig" Sagde han og tog hendes hånd og flettede sine fingre ind i hendes. "Jeg bor lige her henne" Han kiggede mod sit hus og gik stille derhen med Malia i hånden. Han hadet det hus, da han havde brugt de sidste 4 uger derinde når han ikke kunne sidde på biblioteket og vente på hende. Han havde knap nok spist noget i den tid, så det var ikke så underligt at han følte sig afkræftet, da de nåde hoveddøren. Alexander bøvlede lidt med nøglen inden han fandt den rigtige og fik låst døren op. "Velkommen til min ydmyge bolig" Sagde han med et smil. "Du må gerne komme ind"

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_mlgr0oJQls1rarypbo1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 5:32 am

Malia smilede over hans ord og smilte til ham. Hun gik med ham hen og kiggede lidt rund, normat hader hun regnen men nu da hun var sammen med ham igen elskede hun det. Malia kiggede over måd huset som han sag var sit og smilte."Det ser meget flot ud" sag hun og gik vider med ham hende mod hans hus. Da han havde åbnede døren gik hun ind sammen med ham og kiggede sig omkring."Det ser virklig dejligt ud her, her kommer jeg nok til og blive længe" sag hun og fnisede lidt."Har du os et badværlse så vi kan få et bad og noget nyt tøj på, mit er meget våd" sag hun med et lille fnis og hev lidt op i hendes tøj så han kunne se hendes underbukser med et frækt smil imens hun så gik lidt rundt og kiggede tilbage på ham.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_n6hmhypPW61qflwz2o2_250
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 7:28 am

Alexander vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han følte at det var et fængsel, men når hun var der var det ikke længere et sted der holdte ham fanget. "Det håber jeg også kun du gør" Sagde han charmerende. "Det er denne vej frøken Mitchell" Han viste hende vejen hen til det store badeværelse i huset. Han smilede da hun trak op i hendes tøj så han kunne se hendes trusser. "Din frække lille tøs" Sagde han og tog hende ind til sig. Han kyssede hende hårdt, men slap hende så blidt igen. "Smut ud og bliv vasket så finder jeg noget tøj imens" Han havde en fræk plan i tankerne, som hun ikke ville kunne gætte sig til.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_n8dnp3iGeB1rg8npao4_250
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 7:54 am

"Hvem ved måske flytter jeg bare her ind så du kan komme til og få mig gå fra dig igen nodensinde" sag hun med et smil og gik så efter ham da han viste hende badværlset."Taak, vil du ikke komme med mig?" spurgte hun med hunde øjne men så da hun hørte hans næste ord smilede hun igen and bed sig i læben imens hun nikkede. "Okay okay gå du bare og find noget så venter jeg bare og gå i bad helt selv" svarede hun ham og hun begynde sp bare og tag hendes tøj af og gik så ind i brusebadet og tænte få vandet hun ventede lidt til det blev varm også gik hun under det får at bleve helt våd over det hele nu og vaskede lidt hendes hår."Aleeeex, hvor bliver du af jeg kan ikke finde noget Shampoo" råbte hun lidt så han kunne høre hende hvor han nu var.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 6zavY
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 8:56 am

Alexander smilede til hende. "Prinsesse du må med glæde flytte ind i slottet" Sagde han lige før han gik ind i hans sove værelse, hvor han fandt noget tøj til dem begge to. Da han havde fundet tingene tog han tøjet af og gik ud i badet til Malia. Han kyssede hende i nakken mens han omfavnede hende. "Den står på gulvet" Sagde han i mellem kyssene. Han flyttede sin ene hånd ned til hendes skridt og nussede hende, mens den anden hånd blev på hendes mave. Hun skulle ikke føle han tvang hende til noget, selvom han dog bevægede sin hånd langsomt op mod hendes bryst.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 NECK+KISSING
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 9:12 am

Ved tanken af at flytte ind med ham kunne hun kun smile, hun ville elske at gøre det så ville hun os være væk fra hendes tvilingebror. "Hvem ved hvem ved min lille ulv måske gører jeg det" sag hun og blev så ved med og tag i badet, hun lag ikke mærk til da han kom i badværlset så hun tog shampooet og masserede det i hendes hår hvorefter hun så vaskede det af igen også mærkede hun hans læber på hendes hals og smilte."mhm du kom aligevel" mumled hun med et smil og bed hendes læbe over hans berøringer. Malia nød det i noget tid hvorefter hun så med en hånd holde ved hans lem også begynde og give ham et handjob men hendes hãnd bevægede sig meget langsom få og pine ham og at han kunne mærke at også hun kunne være ondt imåd ham så hendes hånd blev ved med det men så bevægede hun den hurtiger efter noget tid igen.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_m1ts85gswk1qfq8ubo1_500


Sidst rettet af Malia Tirs Dec 30, 2014 10:55 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 10:45 pm

Alexander lod sin hånd nå helt op til hendes bryst, da hun ikke havde sagt noget imod det. "Jeg kommer altid til dig" Sagde han med en hæs og sexet stemme. Han lod en finger glide op i hende, før at hendes han fandt hans penis, og begyndte at give ham et handjob. Hun var irriterende langsom, men han var alligevel hurtig i hende. Da hun satte farten op, kom han endnu en finger op i hende. Han fortsatte i det samme hurtige tempo som før, for at være lidt god ved hende. Han kyssede stadig hendes nakke, og begyndte at lave et sugemærke på halsen. Selvom det ikke ville være der længe, ville han stadig give hende den følelse det var at få et. Den tredje finger kom op og han stønnede over det handjob hun gav ham. Han elskede den frække tøs, og han ville ikke have det fjerneste i mod at hun flyttede ind hos ham.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_mh3c67nFUq1rnlf59o1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 11:13 pm

Malia smilede bare over hans ord og nød følsen som hun altid gjorde. Hun lag hovedt tilbage på hans skuler og stønnede lidt imens hendes øjne lukkede. Malia blev ved med og give ham et Handjob og hun blev bare hurtiger og hurtiger ju mere finger der kom op i hendes og ju hurtiger han blev. Malia drejede lidt med hovedt så hun kunne se på ham og smilte hvorefter hun så begyde og kysse ham men ikke stoppede med og bevæge hendes hånd. Efter noget tid bryd hun kysset igen få og stønne lidt højere og med hendes fri hånd tog hun hans fri hånd også og kørte den op og ned af hendes krop og efter det tilbage på hendes bryst og viste ham så at han skulle klemme lidt i den igen.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 9728321
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 7:10 am

Alexander smilede mod hendes søde lækre læber da hun førte hans hånd op til hendes bryst. Han klemte hårdt om det, og indåndede hendes luft. Han stoppede med at give hende finger for at løfte hendes ben så han kunne komme sit lem op i hende. Han flyttede blidt hendes hånd fra hans lem mens han selv tog det og placerede det lige uden for hendes fisse for at være sikker på at han måtte komme op i hende. Han forventede nu godt at han måtte så han satte sit lem op i hende og begyndte at støde. Han holdte stadig hendes ben og have den anden hånd på hendes bryst for at klemme hende. Alexander kyssede hende i nakken videre om til halsen og op mod hendes mund hvor han åbnede den for at lege med hendes tunge, mens han begyndte at støde hårdere op i hende.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_inline_muz65r397o1rr6ht5
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 7:17 am

Malia lod ham flytte sin hånd og da hun så mærkede hans lem i hende stønnede hun højrt hans navn og lag hendes hoved tilbage igen på hans skuller som hun os havde gjord før. Hun elskede at han havde sin ene hånd klemmt bed hendes bryst, hun viste ikke hvorfår men hun kunne ikke få nok af ham, vis det ikke var fordi hun nok ville få ond i bene efter denne omgang så ville hun nok kunne blive ved med ham helle dagen. Da han kyssede hende på munden kyssede hun ham med det samme tilbage og kyssede ham så også med tunge og legede lidt med den.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_inline_muz6fziOcB1rr6ht5
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 8:17 am

Alexander klemte hårdere omkring hendes bryst da han begyndte at støde hurtigere og hårdere. Hun skulle ikke kunne gå igen når han var færdig med hende. Han var alligevel blid ved hende, for han havde virkelig meget lyst til at fortsætte resten af dagen og hele natten med. Han kyssede hende heftigt på munden, mens hans stød blev blidere men fortsatte i samme tempo. "Du er utrolig stram i dag min egen" Sagde han mod hendes læber. Hun skulle vide at han elskede det derfor fortalte han hende det. Han holdte stadig godt fat om hendes bryst.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_inline_msz6cj91fL1qz4rgp
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 8:25 am

Malia nød følsen siden hun ikke har haft dette i nu 4 uger hun kunne aldrig have haft fundet en anden hun ville kun have ham og det skulle være få resten af hendes liv, hun ville have børn med ham, bo sammen med ham og ved ved også giftes med ham selvom hun ikke var stor fan af soden noget ville hun stadig sige ja til vis han spurgte ham kunne ju os bare være forlovet i lang tid inden man blev gift. Malia stønnede mod hans læber da han kyssede hende igen selvon han var blidt ved hende var tempoet dog højt og hun var sikker at denne gang ville hun ikke kunne gå også fordi på bibioteket denne omgang var meget vild. hun lyttede til hvad han sag og smilede bare over det."Det fordi du ikke har været i mig i 4 uger" svarede hun ham immelem nogle støn og kyssede ham så igen.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_ncjr8z7nWP1tff0p1o1_500
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 9:25 am

Alexander smilede mod hendes læber da han mærkede hendes støn. Han lavede et hurtigt og hårdt stød for at han kunne få endnu et støn ud af hende. Han grinte lidt over hendes svar. "Det sker aldrig igen" Sagde han frækt til hende. Han klemte lidt hårdere omkring hendes bryst, og kyssede hende vildt. Hun skulle vide hvor højt han elskede hende, og han ville derfor trække det ud, så han kunne elske hende hele natten. Han kunne mærke hvordan han var ved at komme. Det at han gjorde det langsomt havde en større effekt på ham end han havde regnet med. Han stønnede mod hendes læber op til flere gange da han ikke kunne holde dem tilbage længere.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_inline_muz6b4e5YM1rr6ht5
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 9:40 am

Malia nikkede over hand ord og smilte."Det håber jeg virklig, jeg vil ikke være uden dig mere" stønnede hun og lukkede hendes øjne igen, hun kunne mærke lige så stille hvordan hun var ved og få hendes orgasme normalt kunne hun virklig holde længer men fordi han var så hurtig var ikke mugligt og holde det. hun kyssede ham tilbage og smilte måd hans læber hun ville ikke stoppe inu så hun prøve og holde hendes orgasme lidt inu.Da hun hørte hans støn smilte hun og stønnede også hun elske og høre hans støn fordi det viste hende at han også kune lide det.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_mi2pxjSTvu1re1ay7o1_500
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 10:02 am

"Jeg kan ikke holde mig, min pige" Sagde han stønnende. Han prøvede at holde sig lidt endnu, men det var svært. Hun var så stram at det var med til at udløse en alt for tidlig omgang sæd. Han flyttede hånden fra hendes ben ned til hendes klitoris så han kunne fremskyde hendes orgasme. Hun skulle ikke føle hun ikke fik noget ud af det hvis han allerede var færdig. "Jeg elsker dig Darling" Sagde han frækt og sexet, med et lidt højt støn efter som indikerede at han skød hende. Han håbede at han havde udløst hendes orgasme i tide så hun ikke stod tilbage og ikke var kommet. Han trak sig ud af hende, og vendte hende rundt. Han kyssede hende intenst op af muren, mens han nussede hendes klitoris. Han elskede at kysse hende intenst.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_matscc9oJN1r7a17io1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 10:39 am

"Jeg kan heller ikke holde det ud mere" stønnede hun og da hun så følte ham røre ved hendes klitoris igen var det helle forbi og hun kunne ikke holde det ud mere og stønnede så højt som hun kunne hans navn så inda hans naboer kunne høre og vide ved han var nu vis de var hjemme. Da han vente dem om smilede hun til ham og kyssede ham tilbage."JEg elslker dig" mumled hun måd hans læber og smilte.Efter noget tidd bryd hun kysset og slukkede få vandet fra brusern og gik ud fra den få og tørre hendes krop af.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Y2Vy

//Sorry det tog så lang tid min far skulle lige slukke vores net.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 11:58 am

Alexander grinte lidt mod hendes hals da hun stønnede hans navn så højt som det var muligt. "Jeg elsker også dig prinsesse" Sagde han frækt mod hendes læber. Da hun efter lang tid slukkede vandet og gik ud blev han lidt trist. Han skyndte sig at få vasket sig før han også gik ud og krammede hende bagfra. "Er du klar til at komme i seng smukke?" Spurgte han hende frækt, mens han ledte efter et håndklæde. Han tørrede sit hår før han tog et par boxershorts på. Han gav hende det tøj han havde fundet frem til hende. "Jeg kunne ikke finde andet" Sagde han charmerende til hende. "Men du behøver heller ikke have tøj på" Det sidste sagde en lidt frækt. Han krammede hende og kyssede hende på håret. "Jeg elsker dig virkelig højt smukke"

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Bia
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 12:08 pm

Malia tørte hendes krop og smilte da hun mærkede han arme rundt om hende og fnisede lidt."Jeg er altid klar til og gå i seng så længe du er med" svarede hun ham med et frækt smil og kiggede så på det tøj han havde fundet."Det okay jeg tag vare boxershorts på og resten er ligemeget du kender ju min krop, vi har matchende boxershorts" sag hun og grinte lidt hvorefter hun gav ham et kyss på kinden,"Jeg elsker også dig så ufattelig meget min prince" svarede hun ham med et lille kyss og tog så hans hånd få og gå med ham på hans soveværelse."wow det wr flot" sag hun og kiggede sig lidt omkring."din seng er stører end min jeg hare bare soden en normal princesse seng og du har ju en mega stor en" sag hun og fnisede lidt hvorefter hun lod sig falde ned på sengen."jeg tror virklig jeg flytter ind here og går aldrig igen"

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_naujlbmm9B1s2unfxo5_250


Sidst rettet af Malia Ons Dec 31, 2014 8:24 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Antal indlæg : 71
Points : 76
Reputation : 3
Join date : 29/08/14
Geografisk sted : My place with my princess

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 12:37 pm

Alexander smilede til hende. "Matchende boxershorts ... ths" sagde han frækt til hende. Han tog i mod hende hånd og fulgte efter hende ind til hans værelse. Da hun smed sig i hans seng kunne han ikke andet end at grine lidt af hende. "Du er noget helt for dig selv Darling" Sagde han kærligt og gik stille og stilfuldt hen til hende. "Ja du må med glæde flytte ind min skønne tøs" Han satte sig på sengen og kiggede på hende med et smil. Han var utrolig træt og kunne besvime af mad mangel hvornår det skulle være men han var ligeglad. Han havde fået sin pige igen og det betød mere end hans eget ve og vel. Alligevel vidste han at det var på tide at få noget ned. "Vil du have mig undskyldt, jeg har ikke spist noget de sidste to dage" Sagde han og kyssede hende på panden inden han gik ud for at få noget blod. Han gik hen til døren og smilede til hende før han løb ud i køkkenet og fik noget blod med tilbage til dem begge. Han satte sig på sengen, og begyndte at drikke. Det smagte himmelsk og han var lettet over endelig at få noget.

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_nf8v60ecyE1sfky1xo1_500
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 8:30 pm

Malia lyttede til ham og fnisede lidt."Selvfølge er jeg det, jeg er da bare unik og gider ikke og være ligesom alle de andrer" svarede hun ham med et smil og nikke så, hun vente på ham imens han var goed ned i køkkenet og da han så kom tilbage smilte hun og så på hvordan han drak sit blod."JEg kan ikke forstå hvorfår du vil drikke blod vis du lige så godt kan spise normat mad uden og skade andrer, men ja jeg ved os godt jeg skal snakke, jeg dræbte 4 mennesker i den sidste uge" sag hun lidt trist til sidst men hun viste os at det var lidt i hendes natur og gøre det. Efter hun så at han var færdig satte hun sig på hans skød og smilte til ham imens hun lag hendes arm rundt om hans hals."Ville du virklig have at jeg flytter ind?"

Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Tumblr_n8mnljntGC1qdrgvwo1_250
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Give me a Chance ~ Malia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Give me a Chance ~ Malia   Give me a Chance ~ Malia - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Give me a Chance ~ Malia
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Library-
Gå til: