The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 RK6Ga

 

 Matthew, We cant do this ~ Matthew

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 19, 2014 12:25 am

Matthews tænksomme blik, blev som malet i hans ansigt. Han sad stille uden at trække vejret, som han altid gjorde, når han grublede over noget. Matthew virkede ikke særligt overrasket ud af til, men faktisk var en mere overrasket end som så. Han havde ikke regnet med at Hayden uden videre ville falde for ham. Hayden havde aldrig givet udtryk for at hun var tiltrukket af ham, i hvert fald ikke mere end de andre vampyrer i familien, som tit bare spillede komedie, for at få det de ville.
Matthew rettede igen sin opmærksomhed mod Hayden, han gav et lille smil fra sig og løftede sin hånd, for at kærtegne hendes kind med sin håndryg. "Så du er færdig med dit lille menneske?" spurgte han med tydelig afsky i stemmen. Matthew havde aldrig brudt sig om forholdet mellem vampyrer og mennesker. En vampyr skulle ikke blande sig med menneskerne og heller ikke med ulvene for den sags skyld. Matthew kneb sine øjne en smule sammen og fortsatte. "Jeg kan ikke fortælle dig hvad du føler min kære." Han lod sin hånd glide fra hendes kind, ned til hendes hals og hendes nakke. "Man du mister mig ikke." insisterede han. "Jeg er din skaber og jeg vil altid vove over dig, min kære.." Han sendte hende et skævt og charmerende smil i et forsøg på at opmuntre hende.
Matthew havde ikke meget til overs for sure og kedelige mennesker, men det betød stadig noget for ham, når det handlede om hans piger. Derfor ville han også helst se Hayden glad. Og da hun nu flyttede ind hos ham, ville det nu også være rarere for dem begge to.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 20, 2014 4:29 am

Hayden rullede lidt med øjnen da han sag lille menneske, somom han ikke selv kunne lide et menneske denne gang da han stadig var en selv og han var ju os selv et menneske fra lang tid siden. Hun sukkede liidt og nikkede "Ja jeg er helt ferdig med ham, det eneste jeg ville bruge ham til fra nu af er at drikke hans blod" sag hun med en is kold stemme, dette ville hun nok ikke havde sagt fra nogle timer siden men nu da hun var ved matthew havde han ændret helt på hindes mening måd mennesker end hun havde før hun kom her til. Mennesker var bare legetøj ikke mere eller mindrer de skulle bare drikkes af!.
Hayden lyttede til alt det som han sag til hinde, ja hun vil nok ikke miste ham men aligevel hun vil bare gerne være den eneste pige i hans liv, der skulle ikke komme nogle andrer imellem dem hun ville bare have ham få sig selv! og vis det var nødvendigt så ville hun også dræbe ligemeget hvem det så er. "Men jeg vil bare gerne have at det kun er dig og mig" inrømte hun og så på ham. hans smil fik hinde bare til og smile igen der var bare noget ved dette smil som alle kvinder kun kunne elske på ham, han var noget helt specielt. "Jeg vil ikke dele med nogen andrer" tilføj hun og smilede lidt frækt men os drillende til ham. Det var ju soden som hun ville, det skulle ikke være nogle andrer end hinde som der måtte have ham. Pluslig kunne hun høre at der var nogen som der bankede på. "Hvem er den?" spurte hun ham og i det løb hun ned og åbnede døren hvor hun kunne se en ung kvinde. Hayden gav hinde et smil imens kvinden spurgte hvor Matthew var "Matthew? han er her ikke" svarede hayden hinde og i det tog hun hindes hoved og knækkede den om(?). Et skævt smil kom frem på hinde og hun kunne selv mærke at den lille ripper som hun en gang var kom frem i hinde igen. soden var det altid nor hun ville noget, vis hun ikke kunne få det så måtte hun gøre alt få at hun kunne få det. "Matti der er besøg"råbte hun og fnisede. gad vide om han bliver sur nu tænkte hun og ventede på han ville komme ned vis han ikke allerede var her nede et eller andet sted.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 20, 2014 6:05 am

Det var ikke til at sige, hvad Hayden helt præcist ville, eller hvornår hun havde fået den idé. Men en ting var sikkert, hun var målrettet og ville ikke lade nogen, eller noget stå i vejen for hende. Det kunne Matthew godt lide. Denne side af hende, var en smule mere vild og det mindede ham og den vampyr, han en gang forsøgte at lave ud af hende.
Matthew satte sine læber mod hinanden og lavede en lille, næsten usynlig trutmund, idet hans tænksomme blik kom tilbage til ham. Han mumlede kort noget uforstående og smilede skævt og charmerende til Hayden. "Du vil altså ikke have at jeg er sammen med andre?" spurgte han roligt og følte igen tydeligt, hans magt. Han var overhovedet, og de andre fulgte hans ordre. Det var ham de alle sammen ville have, men ikke kunne få. Matthew tog et fast greb omkring Haydens hage, men uden at det gjorde hende ondt. Han så hende roligt i øjnene og hvilskede derefter spørgende til hende: "Kan du se andre, du behøver konkurrere imod?"
Ordene var kun lige kommet ud af hans mund, idet en eller anden bankede på døren og Hayden forsvandt hurtigere end hun var kommet ind i rummet for lidt siden.
Matthew sukkede tungt og rejste sig langsomt op fra sengen. Han havde ikke brug for at skynde sig ud til døren, Hayden var jo en anstændig kvinde, som godt kunne klare at være alene med en gæst bare fem sekunder.
Lidt efter Matthew havde forladt hans soveværelse og bevægede sig ud mod hoveddøren, kunne han tydeligt mærke en kendt fært ved døren. Det var en kvinde ved navn Ester. En ung kvinde, som han havde haft mange sjove nætter med på Mystic Falls egen grill. Matthew smilede skævt da han overhørte samtalen mellem den tydelige jaloux Hayden og Ester. Hayden havde åbenbart ikke tænkt sig at tage tid til, at lære hende bedre at kende.
Matthew stod kort efter bag Hayden og den døde Ester, som lå på gulvet over dørtrinet. Hayden havde ikke en gang ventet til hun var trådt helt ind i huset. Matthew rystede kort på hovedet af hende og løftede en finger. "Er det gode manere?" spurgte han roligt, som om det slet ikke gjorde ham noget, at Ester nu var død. Hvilket det ikke gjorde. "Du kunne i det mindste havde inviteret hende ind først" fortsatte han og gik langsomt hen mod Hayden og liget. Han kastede et kort blik mod Hayden med det samme charmerende smil som altid, før han fortsatte hen mod liget, løftede hende op og svingede hende om på ryggen. Uden et ord gik han nu ind i det store rum, som de fleste gik ud fra var en stue, men som faktisk bare var et forsamlings rum med nogle stole og en sofa. Matthew smed liget fra sig på gulvet og vendte sig mod Hayden. Han vinkede hende roligt hen mod sig med en hård facade, malet i ansigtet. "Luk døren og kom hen til mig min kære..!"
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 20, 2014 7:00 am

Hayden var meget tilfress med hindes arbeide. Hun kiggede på kvinden i lidt tid inu inden hun vendte sig om til matthew. "ups, det må du meget undskyld" sag hun drillende om med en meget sød stemme som næsten lød som et lille barn. "jeg ved godt det ikke var helt ok men jeg får altid det jeg vil have ligemeget hvem der står i vejen få mig og lige nu hvad det hinde som der gjorde det!" smilede hun til ham imens hun kigged på ham bringe kvinden ind i det stor rum i hans hus. hun nikkede og gik over til ham med det samme da han sag at hun skulle komme."Ja hvad er da?" spurgte hun og kyssede ham på læberne "Jeg har da ikke gjordt noget forket vell?" tilføj hun og gik over til et lille bord hvor der stoed nogle glad og to stor glad en med whisky og en med brandy "Skal du os ha noget" sag hun og fylde et glas op til hinde med whisky som und drak på en gang. godt an vampyr ikkke kunne blive fuld som soden af alcohol, ellers ville hun nok bare være fuld soden der.
"Ved du hvad, jeg har lyst til og drikke lidt blod igen i aften" sag hun med en lidt kold stemme. hun ville gerne være denne vampyr som matthew altid ville have, hun ville gøre alt få ham lige nu og her. "Jeg har ikke drukket noget i lang tid og der er et lille fest hos en af min venner i dag" tilføj hun og drak en tild whisky på en gang.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 20, 2014 8:55 am

Matthew undrede sig en smule over Haydens opførelse, det var ikke lige sådan hun skulle opføre sig, efter hans mening. Man kunne tydeligt se på ham når der var noget, som irriterede ham, for han lagde aldrig skjul på det. Det gjorde han heller ikke nu, han stod stille det samme sted uden at foretrække en mine. Han lod Hayden kysse ham uden at gengælde det mindste og uden at virke det mindste interesseret i hende.
Hun var gået op til hans alkohol og fiksede sig et glads, uden de mindste bekymringer. Sådan så det i hvert fald ud. "KOM HER SAGDE JEG!!" Udbrød Matthew pludseligt. Han stod med den samme kolde og hårde facade malet i ansigtet, som før. Han lignede en statue, en del af stuens indretning og ikke andet. Men noget i hans blik fortalte at han var i dårligt humør, og hvis man kendte Matthew godt, så vidste man, at det kun var spørgsmål om tid før han eksploderede. Matthew stod nu med en hånd frem mod Hayden, som et tegn på, at hun skulle tage den og gå hen mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 20, 2014 8:34 pm

Hayden rullede med øjnene. "Ok Ok" sag hun roligt og tog hans hånd som han strak ud til hinde."ingen grund til at vaere sur matti" tilföj hun og smilede igen men man kunne os se på hinde at hun var lidt bange over hvad han nu ville gøre.Man viste aldrig hvad han kunne finde pä när han var rigtig sur, selvom hun har kendt ham i mange är kunne han altid finde pä noget nyt!.Han ville vel ikke dræbe hinde nu kun fordi hun har gjord dette lille ting, det var ju ikke slemt hun var bare et menneske. "Undskyld" sag hun og sukkede lidt. Hun stoed lige foran ham og kiggede på ham.Man kunne tyligt se på at Matthew at han var vred og vis hun ville blive ved med at opføre sig soden så ville det nok ikke gå godt få hinde.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Original vampire
Original vampire
Matthew


Antal indlæg : 17
Points : 23
Reputation : 4
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls, Virginia.

Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 22, 2014 7:30 am

Matthew havde ikke set denne side af Hayden før, derfor generede det ham også. Var hun pludselig blevet skør af jalousi? Det lignede hende ikke, slet ikke. Denne unge Ester, som hun lige havde knækket nakken på, var et menneske, så Hayden havde ingen at kongruere med. Hvis Matthew skulle vælge mellem dem, ville han vælge Hayden uden at blinke. Et menneske var slet ikke en mulighed!
Matthew havde stoppet Hayden, da hun begyndt at gå ham på nerverne. I hans øjne, var hun ikke andet end ulydig og respektløs i dette øjeblik. Hun havde tilsyneladende glemt alt det, han havde lært hende og det var uacceptabelt. Matthew stod stille uden at reagere på hendes ord, hun fortjente ikke at han bare gav efter, desuden ville det jo ikke lære hende noget. Han stod tavs og ventede på, at hun skulle tage hans hånd, da hun endelig gjorde det tog han et hårdt greb om hendes hals og svingede hendes krop ind til sig.
Han stod lidt inden han begyndte at tale, så hun var klar over, at hun havde gjort noget forkert. "At dræbe et menneske er en ting.." startede han i en rolig tone, der mindede mere om en hvisken. Han strammede grebet om hendes hals og fortsatte så, som om dette ikke var noget særligt. "Lad os få noget på det regne, jeg er ikke forelsket i dig, bare fordi vi har haft sex. Der skal mere til! Og hvis du tror du kan få lov til at opføre dig som en ulydig og utaknemmelig nyfødt, uden selvkontrol, så kan du godt tro om igen! Hvis du vil bo hos mig, så opføre du dig som den anstændige vampyr jeg ved du er, ellers må du bo på gaden og leve som en køter!" Matthew sagde det hele med en ret alvorlig under tone, som kunne opfattes, som en hvæsen hvis man ikke kendte ham.
Matthew slap Haydens hals og gav hende lov til at trække vejret igen. Han stirrer tomt på hende og lagde hovedet lidt på skrå. "Er jeg tydelig nok?" spurgte han kort efter, han ville være sikker på, at hun forstod alvoren i hans ord. Hayden var ikke en nyfødt vampyr uden selvkontrol, hun var en fantastisk vampyr og det skulle hun ikke lave om på, bare fordi hun var lidt oppe at køre og bange for at miste Matthew.
Matthew tog fat i Haydens tøj og trak hende ind til sig, efter han havde smidt sig i sofaen, som stod midt i det store rum. Han lod en hånd kærtegne hendes kind uden at sige mere.
Tilbage til toppen Go down
Hayden
Vampire
Vampire
Hayden


Antal indlæg : 90
Points : 110
Reputation : 0
Join date : 29/01/13
Geografisk sted : Mystic Falls

Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 01, 2014 4:02 am

Hayden blev en smule overasket over hans pluslige bevejelser. Hun kiggede bare lige ud i det stor room, og lyttede tild Matthews ord. Hvad var der dog der skette med Hayden lige nu, det var da ikke normalt soden som hun var helt unormal. Hun nikkede bare over hans ord og mumlede et eller andet som man ikke kunne forstå. Hun kunne høre på Matthew at han var seriøst og vis hun snart ikke ville opføre sig som enlig normalt ville hun nok være helt alene på denne verden igen. Hun var ikke altid alene, nogle gang havde hun Matthew men andrer gange havde hun ingen... kun hinde alene. Hun nikkede igen over hans spørgesmål. "Ja meget tydeligt" svared hun ham med lav stemme og meget roligt.
Hun lad ham tag fat i hindes tøj og sukkede en lille smule hvorefter hun så kiggede på ham og smilte lidt. "Undskyld" sag hun lavt og nød hans hånd der kærtejnte hindes kind.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew, We cant do this ~ Matthew   Matthew, We cant do this ~ Matthew - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Matthew, We cant do this ~ Matthew
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: