The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Party all night - Stefan I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Party all night - Stefan I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Party all night - Stefan YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Party all night - Stefan I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Party all night - Stefan I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Party all night - Stefan I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Party all night - Stefan I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Party all night - Stefan I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Party all night - Stefan I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Party all night - Stefan I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Party all night - Stefan I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Party all night - Stefan I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Party all night - Stefan YV6Ay
Tidslinje
Party all night - Stefan RK6Ga

 

 Party all night - Stefan

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Elisabeth
New user
New user
Elisabeth


Antal indlæg : 21
Points : 27
Reputation : 0
Join date : 08/04/13
Geografisk sted : Lille hus med hendes mor ved high school'en

Party all night - Stefan Empty
IndlægEmne: Party all night - Stefan   Party all night - Stefan I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 5:06 am

Tid: 21:23
Sted: Club 21
Vejr: Koldt og stjerneklart
Omgivelser: Fest!
Påklædning: Party all night - Stefan Images?q=tbn:ANd9GcTzCjk3Li8QAqTmc_0q9N8Fm65yeh7xbjnErP5-x75-3xZseU_nhg

Elisabeth var ankommet til club 21 for ganske få minutter siden. Hun var i godt humør og klar på at feste. Hun havde endnu ikke gået skabt sig nogle venskaber som sådan og den bedste måde at møde andre på, ud over skolen var at tage til fest. Folk blev tit mere åbne overfor andre, når alkoholen begyndte at flyde.
Hun gik op mod baren, og havde fuld kontrol over de høje mørkerøde stiletter. Hendes hoftede bevægede sig og et charmerende smil pyntede hendes røde læber. Hendes kjole sad stramt og viste den smalle talje frem. Hun havde altid været tynd og tæt på at være for tynd. Hun nåede baren og satte sig på en ledig stol, og lagde det ene ben over det andet. Let vippede hun den løftede fod i takt til den høje dunkende musik, som skulle få folk i stemning til at fyre den af. Hun lagde hendes lille håndtaske på disken og begyndte at tjekke efter penge i den. Hun havde ingen pung og havde altid pengene til at flyde rundt i hendes tasker når hun var ude. Men hun behøvede vel heller ikke en pung til penge, hvis hun kunne charmere sig ind på de unge mænd og få dem til at byde hende.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
New user
New user
Stefan


Antal indlæg : 109
Points : 121
Reputation : 0
Join date : 22/02/13
Geografisk sted : New York

Party all night - Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: Party all night - Stefan   Party all night - Stefan I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 7:42 am

P Party all night - Stefan 76792PCNRichard01-4531862761088700600
Stefan gik ind på kluben hvor der var fest her til aften som altid havde han hans stoffer på sig selv som altid. Stefan gav et lille suk fra sig og gik ned til nogen der også tog stoffer han smilet lidt men skifte så mening han ville ikke blive en del af dem den gruppe det ville bare gøre det være han sukket og gik op til baren og lod sine øjne søge rundt i lokalet efter nogen kvinder som han måske kunne blive venner med. Men han opgav lige så stille *hva tænke du på stefan ingen vil nogen sinde snakke med dig *tænket han og kigget så ned i bordet ved baren men da han kom til sig selv igen var det fordi en af bar tjenerne stod ved ham"skal du ha noget" Stefan nikket"bare gi mig en øl" sagde han dog kom med et smil da han kigget ud mod dansegulvet hans øjne kigget frem og tilbage på dem der danset han kunne ikke undlade et smil. Mens han betalte manden og stadig kigget på pigerne. Idet hans blik opfanget en pige ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Elisabeth
New user
New user
Elisabeth


Antal indlæg : 21
Points : 27
Reputation : 0
Join date : 08/04/13
Geografisk sted : Lille hus med hendes mor ved high school'en

Party all night - Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: Party all night - Stefan   Party all night - Stefan I_icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:14 am

Elisabeth lod kun kort blikket glide til siden, da en ung mand satte sig ved siden af hende. Hun havde travlt med at samle penge sammen til den drink fra hendes taske. Hun havde altid været lidt af en rode hoved og hendes taske var ikke engang slem, i forhold til hvordan hendes værelse kunne se ud. Men på trods af at hun var et rodehoved, kunne hun faktisk godt lide at gå stille rundt og rydde op til noget musik.
Hun lukkede tasken og løftede blikket som var ved at give en øl, til den unge mand ved siden af hende. Hun smilede charmerende og sødt til bartjeneren, da hans blik faldt på hende, da han vendte sig rundt. "Hvad skulle det være skat?" sagde han charmerende som en player. Han hvilede albuen på disken og lænede sig ind mod den. "Pink Lady" svarede hun og lod hendes smil blive muntert over hans forsøg på at virke sexet. Mænd som forsøgte at være sexet, uden at være det, fandt hun altid morsomme. Hun fik ikke medlidenhed med dem og især ikke en som arbejdede på en klub og kunne øve sig ofte i at være det. Han blinkede til hende og gik i gang med hendes bestilling. Hun lagde pengene fra sig på disken, så han selv kunne tage dem, når han var færdig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Party all night - Stefan Empty
IndlægEmne: Sv: Party all night - Stefan   Party all night - Stefan I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Party all night - Stefan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
»  Valentines party / my 18th birthday party / Mask ball ~ for alle der bor i MF
» And you are Teacher or what?! ~Stefan
» På Café med en ny ven, forhåbentlig. :) (Stefan)
» man this party is to the next day-Molly
» A party... In the Forest? Nice... ~ Arabella.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: