Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …

Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 

Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle

Go down 
ForfatterBesked
Charlotte
New user
New user

Antal indlæg : 124

IndlægEmne: Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle   Tirs apr 02, 2013 5:19 am

Tid: 23:34
Sted: Club 21
Vejr: Skyet, køligt og en smule blæst
Omgivelser: Folk som danser, snakker og drikker.

Det lignede ikke Charlotte at drikke sig fuld eller i det hele taget at tage på en klub helt alene. Men de sidste par dage havde gjort hende til at spøgelse af sig selv og da hun ikke havde kunnet holde ud at gå rundt derhjemme alene, var hun kommet i tanke om de gange hun med sine gamle veninder og søster var taget i byen og hygget sig. Hun havde selvfølgelig ikke drukket sig fuld nogen af gangene, og dette ville være den første gang hun rigtig havde drukket sig fuld. Hendes adoptivforældre ville være skuffet over hende hvis de fandt ud af, at deres pæne datter sad på en bar i en lårkort sort kjole og høje blodrøde stiletter.
Hendes hår var for en gangs skyld sat op i en flot knold og hendes make up var lagt smukt, det var tydeligt at hun havde gjort alt for at se smuk ud, da hun var gået alene hjemme fra. De sidste tre år havde hun været forelsket i en, og havde aldrig før været det. Nu var det for alvor slut og det havde ikke engang været rigtig sammen, der var kommet noget i vejen hver gang og denne gang var der ingen chance for at de nogen sinde skulle finde sammen. Hendes øjne var triste og selvom hendes ydre var klar til fest, kunne hun ikke andet end at sidde for sig selv ved baren og drikke den samme drink hele tiden. Hun havde aldrig været god til at gå i byen, hun kunne ingen navne på nogen drinks og var der ingen andre til at bestille for hende, fik hun bare den eneste hun kunne navnet på. Margarita.
Hun havde været der i to timer og eftersom hun var en som let blev fuld, var hun ikke længere i stand til at tage vare på sig selv, da hun havde drukket det hun kunne holde til var hun bare blevet ved. Hendes triste øjne gled rundt og hun havde det mest af alt dårligt, hun havde ikke forventet at hun ville være så dårlig til at drikke.

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Kyle
New user
New user

Antal indlæg : 31

IndlægEmne: Re: Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle   Tirs apr 02, 2013 5:34 am

Fester var nok lige ham...eller det var det tit, men ikke altid. Lige i aften var ham ikke helt sikker på hvad han præcis var, men en tur på club 21 ville sikkert gøre ham i et fantastisk humør. Han ville jage lidt også ja måske feste, danse med et par tøser, uden at dræbe dem...altså alle sammen. Han havde en læderjakke på, et par slidte jeans også den stramme sorte skjorte, som på en eller anden måde fangede hans muskuløse overkrop. Han lagde armene over kors og vandrede i et roligt tempo ned mod clubben, mens hans øjne var overalt. Nok kunne han ikke dø, men det gav jo ikke nogen undskyldning for at være....sløset.
han havde hørt musikken allerede langt før han nåede hen til selve clubben. Dog havde han efterhånden vænnet sig til at nu om dage var alle højlydte og larmende, en ting man ikke ligefrem var dengang han var menneske. Han åbnede døren og skyndte sig ind, gik straks hen til baren, hvor han lænede sig op af bardisken "en vodka...tør og stærk" han snakkede med en tydeligt britisk accent, blød, smuk og alligevel så formel at man direkte kunne høre på den at hans talemåde ikke kom fra nutidens verden, men snarer længere tilbage end som så

//håber mit svar tilfredsstiller dig ^^
Vis brugerens profil
Charlotte
New user
New user

IndlægEmne: Re: Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle   Tirs apr 02, 2013 5:49 am

Charlotte støttede albuerne ned i disken og hvilede hagen til hendes hænder. Hun overvejede om hun skulle tage hjem, men var bange for at hvis hun rejste sig ville hun falde med det samme. Hun var vant til høje sko, med en tynd hæl, men problemet var at hun aldrig havde gået i dem i fuldtilstand. Hun rettede sig op, da en ung mand satte sig ved baren og bestilte. Hun lyttede til hans stemme, uden at høre hvad han sagde. Musikken var høj og hendes tanker flød rundt, og lod intet rigtig sive ind til hende. Hun nippede til hendes drink igen og lod blikket stirrer ned i den, da hun stillede den fra sig igen. Hun havde ikke lyst til at feste, ingen var kommet hen til hende i den tid hun havde været der. Men hun havde i starten opført sig som en fars pige, som næsten var skræmt over at være der og så hendes triste humør havde hurtigt advaret de unge mænd om at hun ikke vile være med på så meget sjov, som nogle af de andre piger ville være.
Hun rettede på pandehåret og lod så fingrene forsigtig tjekke hvordan resten af håret sad som det skulle. Hendes udseende havde ikke ændret sig meget siden hun tog hjemme fra, hun var blevet lidt blegere end hun var normalt og samtidig var hun blevet varm af alkoholen. Hun tvang et smil frem og uden at vide hvorfor slog hun en munter halv drukken fnisende latter op på grund af hende selv, og hendes sølle forsøg på at være som de andre piger på klubben. Hun havde overbevist sig selvom at det var grunden til at Dorian havde valgt Kristen, de festede begge og var vant til at drikke. Hende selv var opdraget til at foretrække en kom te, i stedet for en øl.

//Det er perfekt Smile

Vis brugerens profil
Kyle
New user
New user

IndlægEmne: Re: Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle   Tirs apr 02, 2013 6:00 am

Han smilede, betalte hurtigt da han fik sin drink, som altid kendte han skam godt til de fleste af de drinks der fandtes her i baren...selv begreberne som tør og stærk. han lagde armene over kors, tænkte over de små ting, skubbede ligesom alle andres tanker væk fra sine, så han kunne koncentrere sig om sig selv og hvad han nu ønskede sig. Hans blå øjne, vandrede dog rundt i det tætbefolkede lokale, som ganske vidst kun lugtede af sved, alkohol, testosteron og en smule blod. Dog med hans stærkere lugte sans eller bare generelt hans bedre lugte sanser gjorde at dette var barnemad for ham at fange hver enkel lugt fra hinanden.
Den muntre halv drukkende og fnisende latter fik ham til at vende sig om og kigge hen mod den kønne blonde pige, en tøs som bare ikke hørte til her, hvilket var meget tydeligt, bare i hendes måde at være på...eller måden hun sad på. Det passede ikke til den måde alle de andre var på. Han tømte hurtigt sit glas og gik hen til hende, tog hendes glas og rykkede det væk "nu tror jeg de har fået nok at drikke" han hævede øjenbrynet og betragtede hende. Ja nok lignede hun en fars pige, men man kunne ikke løbe fra at hun var smuk

//super^^
Vis brugerens profil
Charlotte
New user
New user

IndlægEmne: Re: Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle   Tirs apr 02, 2013 6:32 am

Hun opdagede ham først, da en hånd tog hendes glas og stemmen fra før trængte langsomt ind til hende.
Hun drejede langsomt hovedet, og lod blikket falde på hans ansigt. Kort var hendes ansigt forvirret, men hurtigt dukkede et fordrukkent uskyldigt smil frem på hendes læber, som om hun vidste at hun havde gjort noget forkert. ”Nej da” sagde hun smilende og forsøgte at fokusere på ham, uden at hendes øjne svømmede. Hun havde aldrig selv syntes at fuldskab var charmerende og at det i hele taget var idiotisk. Nu var hun selv fuld og ville sikkert fortryde det i morgen, og ikke kun på grund af tømmermænd. Hun rynkede på næsen, uden at hun selv registrerede at hun gjorde det. ”Jeg kan sagtens drikke” sagde hun og smilede skævt, da hendes stemme tydeligt afslørede at hun i hvert fald ikke burde drikke mere end det hun allerede havde drukket.
Hun rejste sig fra stolen og stillede sig usikkert på de høje stiletter, som hun aldrig rigtig havde brugt, da hendes mor ikke havde brudt sig om højden eller farven på dem. Hun ville tage et skridt, man stort set med det samme hun løftede foden for at gå frem, mistede hun balancen og skulle til at sætte sig på bagdelen.

Vis brugerens profil
Kyle
New user
New user

IndlægEmne: Re: Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle   Tirs apr 02, 2013 6:43 am

han rullede med øjnene...et typisk svar fra en fuld pige, der aldrig havde prøvet at være fuld før "ja flot, de kan jo ikke engang fokusere på mig" han sukkede og gav sidemanden hendes drink, var ligeglad med hvilke protester hun nu end skulle komme med. Hun kunne bare fyre dem af, som hun lystede, han ville ganske enkelt bare lukke af for hende og hjælpe hende hjem og i værste tilfælde tage hende hjem til ham selv. At skulle tage hjem til ham selv, var nok kun hvis han ikke kunne få hendes adresse ud af hende, så ville han lade hende sove i sin egen seng, så hun kunne sove sin lille brandert ud.
Han sukkede og himlede med øjnene "ja det kan jeg også se" man kunne tydeligt høre at der var sarkasme i hans stemme, selvfølgelig var det tydeligt at se på tøsen at hun ikke kunne tåle at drikke, hun sad jo og sejlede på stolen. Beviset blev større da hun rejste sig op for at gå, hvilket resulterede i at hun var tæt på at falde på røven. Hurtigt var han bag ved hende, lagde armene om hende og trykkede hende ind til sig "så nu har jeg dig også går vi bare langsomt afsted, de siger til hvis de skal brække dem" huskede han hende og smilede blidt, mens han gik ud mod gaden med hende, så hun kunne komme ind under en dybe og sove lidt
Vis brugerens profil
Charlotte
New user
New user

IndlægEmne: Re: Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle   Tirs apr 02, 2013 6:55 am

Hun klukkede bare muntert, da han greb hende og protesterede ikke på noget tidspunkt. Hun huskede stadig at opføre sig nogenlunde passende, selvom det var noget svært når hun havde drukket. Hun burde måske havde prøvet det tidligere, og måske også et andet sted, så hun måske havde haft mere styr på det.
Hun fulgte pænt med da han fulgte hende mod gaden, og tænkte ikke på noget tidspunkt på at man ikke burde gå med fremmede, som man intet kendte til. Hun vaklede i de høje sko, hun greb fat i hans jakke som en slags sikkerhed hvis hun skulle falde igen. Hun smilede drukkent til ham. "Jeg brækker mig da ikke" sagde hun mens hun igen rynkede på næsen. Hun havde det dårligt og selvom det hele sejlede for hende, og hun havde det som om at hun var ved at blive søsyg, så ville hun nægte at kaste op.
Hun tænkte ikke på at få hendes jakke med sig derfra, men det nummer hun havde fået fra garderoben, havde hun forlagt sig efter de første drinks. Heldigvis havde hun ikke haft en dyr jakke med sig. Hun trådte forkert og var ved at vælte til siden, som hun ville havde gjort hvis ikke han havde haft fat i hende. Hun slag taget i hans jakke og grinede fjollet over smerten i hendes ankel, som hun ikke registrerede som noget vigtigt på grund af alkoholen. Det havde også været latterligt af hende, at tage så høje sko på, når hendes planer havde været at drikke.

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle   

Is this a good idea? Probably not, but I want it out of my head - Kyle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» A bloody good day! - Ahri
» Yes. I'd love to rip your head off. But let's be a married couple first, shall we?(Sean)