The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
lad os tage på eventyr - Jonathan YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
lad os tage på eventyr - Jonathan YV6Ay
Tidslinje
lad os tage på eventyr - Jonathan RK6Ga

 

 lad os tage på eventyr - Jonathan

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 7:44 am

Tid: Omkring 13 tiden
Sted: Mystic Falls
Vejr: Snevejr og koldt
Omgivelser: en masse mennesker og væsner rundt omkring på gaderne

Jordan havde ligefrem skyndet sig afsted ned af gaden, med sin jakke tæt dækket til omkring sig. Det sneede stadig, og det så ikke ligefrem ud til at foråret ville komme forløbenligt. Han glædet sig for en gang skyld i langtid, da han havde en aftale med Jonathan. De skulle hen og se på bygninger til den restaurant, som Jordan bestemt håbede på ville ende med at blive en skøn restaurant. Det var da også spændende, at se sin vens drøm gå i opfyldelse. Det fik da også en lille smugle glæde til at komme frem i Jordan, at han fik lov til at være en del af det. Han skynde sig hurtigt ned af gaden, forbi de mange mennesker og væsner som gik rundt på gaderne og endelig bare gik i vejen. Han stoppede hurtigt op foran den mellemstore villa, som han nok aldrig ville glemme. Køn det var den bestemt, fra top til tå. Det var ikke ligefrem fordi han regnede med at se særlig meget af den, for nu skulle de jo bare afsted. Han bankede lidt halv ivrigt på døren "Jonathan" gentog han flere gange, mens han havde et svagt smil på sine læber som bare viste en lille smugle glæde.
Tilbage til toppen Go down
jonathan
New user
New user
jonathan


Antal indlæg : 5
Points : 5
Reputation : 0
Join date : 25/03/13

lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 7:56 am

Paaklaedining: en lang sort frakke, under der, en stram, sort t-shirt med aermer til albuerne ogsaa et par slidte jeans og et par fingre hansker.

Han stod laendet op af en mur, ventede stille paa Jordan, en sood fyr var han, en der aabenbart havde faaet knust hjertet godt og grundigt siden han havde svaert ved at stole paa Jonathan i starten, men efter haanden gik det vel bedre som tiden gik og nu havde de planlagt at moodes saa hans droom om at aabne sin egen resteurant kunne komme til live, heldigvis for ham ville Jordan med...en mulighed for ham at kunne tale mere med denne mystiske engel. Han smilede for sig selv og sukkede stille mens han ventede, dog blev smilet stoore da lugten af ham dukkede op. Han fjernede sig straks fra muren og fulgte lugten til han naaede Jordan "hej" han smilede straalende og sukkede stille. Han blev helt automatisk glad af at se Jordan, hvorfor vidste han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:13 am

Hans blik blev hurtigt vendt mod stemmen, og sende ham et svagt og dog mere ægte smil "hej Jonathan" sagde han og gik stille det sidste stykke hen til ham, for at ikke virke for ivrigt efter at se hvad dagen havde at byde på "er du klar?" spurgte han om lidt efter, og vende kort sit blik ned af ham. Han tjekkede vel ligefrem efter om at han kunne regne ud af om han var klar, og han så bestemt klar ud i hans øjne. Han kløede sin halv røde næse en lille smugle, mens det svage smil forblev på hans læber. Det var bestemt koldt, men det havde bestemt ikke holdt Jordan tilbage i at møde op denne dag. Selv om han bestemt ikke havde styr på bygninger, så var han alligevel nysgerrig over det hele og ville bestemt gerne være med og hjælpe Jonathan så meget som muligt "lad os komme afsted" sagde han og begynde at gå ned af gaden, uden at overhovedet vide hvor de skulle hen.
Tilbage til toppen Go down
jonathan
New user
New user
jonathan


Antal indlæg : 5
Points : 5
Reputation : 0
Join date : 25/03/13

lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:26 am

Han smilede bredt og fiskede et par papirer frem "jeg er saa klar som jeg nu kan blive...jeg har stederene" han smilede og fulgte efter Jordan med varme i de blaa oojne "saa har du lavet noget interessant her for nyligt" han saa paa papiret "dt foorste sted er her henne" han pegede ned af en vej og det var skam tydeligt at se paa ham at han var spaendt...bare det at der kunne vaere en cance for at han kunne aabne den resteurant han altid havde droomt om "tusind tak fordi du vil hjaelpe mig det betyder meget for mig" han lagde en haand paa Jordans skulder og smilede straalende til ham
//fuck ingen krea desvaerre
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:49 am

Han gav et lille nik fra sig, som viste at han lyttede efter på hvad han sagde "det var godt, så kan vi jo godt komme afsted" sagde han og prøvede ligefrem at slappe af i hele kroppen, men det var svært når han var så nysgerrig. Det var ligefrem som om de skulle på et eventyr sammen, og de først var færdigt med det.. når der stod en restaurant og var klar til brug. Han vende kort sit blik mod ham og træk lidt på skulderne "nej endelig ikke.. ved ikke engang hvad jeg skal bruge min tid på længere" sagde han og holde smilet på sine læber, også selv om det var svært. Han vende sit blik mod vejen, og nikkede kort "vores første stop på vores eventyr" sagde han og vende kort sit blik mod ham og gav et lille grin fra sig "det lød underlig ikke?" sagde han og kløe sig i nakken med den ene hånd, men begravede den hurtigt ned i lommen på sin jakke igen. Han vende kort sit blik mod hans hånd, og smilet lidt større til ham "jeg er bare glad for at du ville have mig med.. også selv om jeg ikke har særlig meget styr på sådan noget" sagde han og følte bare at han så betød noget, og det var bestemt en dejlig følelse.
Tilbage til toppen Go down
jonathan
New user
New user
jonathan


Antal indlæg : 5
Points : 5
Reputation : 0
Join date : 25/03/13

lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:56 am

Han grinede og rystede paa hoved "nej det lyder ikke underligt...det lyder specielt, foorste stop paa vores eventyr der i sidste ende vil give resteuranten" hans smil blev mere blaendende som han taenkte paa det. Hold da kaeft det var ogsaa en stor ting, han skulle endelig aabne sin foorste resteurant og derpaa opnaa sin foorste droom eller en af sine livsmaal. Hans lagde hoved paa skraa "du kunne komme forbi mig ogsaa proovesmage mine retter, jeg lover du behoover ikke smage snegle" lovede han med en haand paa hjertet, mens han lidt efter brood ud i en varm latter. Han slog ud med haanden "man kan sige det var din skyld jeg overhoved er ude og kigge efter et sted. Havde jeg ikke moodt dig, havde jeg nok aldrig ledt efter et sted til min resteurant" han trak paa skulderne og klappede Jordan paa skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 9:09 am

Jordan så hurtigt overrasket på ham, hans kæbe fald ligefrem lidt ned og der gik flere sekunder før han rettede op på sit ansigt igen "sp er vi på et eventyr" sagde han med lidt glæde i sin stemme, nok mest fordi at Jonathan ikke synes det lød underligt også selv om Jordan havde en anden mening. Han viste jo godt at han var underlig, men det var heller ikke fordi han havde særlig meget imod det.
Han så atter igen overrasket på ham og gav et par nik fra sig "det vil jeg da meget gerne.. og tak fordi jeg ikke behøver smage snegle" laver et underligt ansigtudtryk, som om han allerede kunne smage den slimede smag inde i munden "men jeg vil da med glæde komme og spise din mad.. altså hvis du vil have at jeg gør det?" sagde han også selv om han jo godt viste at det var Jonathan, der havde spurgt ham.. så ville han vel bare være på den sikre side. Der kom en svag lyserød farve frem på hans kinder, når han hørte hvad han sagde "glad for at jeg kan hjælpe.. og få din drøm til at gå i opfyldelse" sagde han og så kort på hans hånd, før han stoppede op foran en bygning "er det her?" spurgte han om og vende sit blik mod ham.
Tilbage til toppen Go down
jonathan
New user
New user
jonathan


Antal indlæg : 5
Points : 5
Reputation : 0
Join date : 25/03/13

lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:03 pm

Han grinede over det overraskede udtrykke og sukkede "ja det kan man jo godt sige vi er" han trak paa skulderne og smilede baade bredt og varmt til ham, han tog ikke det med at folk havde deres saerheder saa slemt...altsaa hvorfor vaere kedelig og normal, naar det var ti gange sjovere at vaere unormal? Det var i hvert falld hans egen personlige mening omkring rimelig mange ting. Det var det samme med at folk haggede boosser ned, hvorfor dog det? At elske en mand er det samme som for en kvinde at elske en mand, kaerlighed havde ikke et koon, det havde ikke et udseende, da de foregik mellem sjaeldende.
Han kunne igen ikke holde grinet tilbage "aah kaere Jordan det var saa lidt, men du spiser altsaa ikke sneglene raa, de bliiver stegt saa de ikke mere er slimmet" grinede han og sukkede...spise slimmede snegle, hvem gjorde dog det? Det var da en underlig ting at goore, han klukkede over hans udtryk og stoppede helt op, fordi han pludselig grinede saa meget "aah gud dit udtrykke, det er skoont" sukkede han og toorede taaren vaek fra oojenkrogen "men jo detz vil jewg gerne, diu ved hvor jeg bor, saaa kan du jo altid komme forbi hvis du lyster" han trak paa skulderne, gaester var altid hyggeligt. Han saa paa huset og derefter billede i sine papirer "adressen er rigtig og billede er ogsaa...saa jo dette er stedet" han smilede og betragtede stedet meree naertgaande.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
New user
New user
Jordan


Antal indlæg : 65
Points : 79
Reputation : 0
Join date : 05/02/13

lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:22 pm

Jordan var bestemt glad for at han ikke blev dømt, også selv om han nok var lidt af et lille barn inde i. Bare det at gå ud af døren, kunne virke som et stort eventyr til tider og ikke noget som han havde lyst til at gå glip af "så skal vi lave eventyr musik" sagde han og prøvede på at nynne, også selv om det ikke gik helt så godt som han selv troet på at det gjorde. Det holde ham alligevel ikke tilbage, i at forsætte med den nynnen som han var gang i. Han svingede højt med sine arme imens, og marcherede ved siden af ham. Han vende sit blik kort tid efter mod ham igen, og træk lidt på skulderne "det lyder stadig ikke særligt godt... hvis jeg må, vil jeg gerne springe over" sagde han og rystede kort i kroppen, da han bestemt ikke havde en stor lyst til at smage det. Det ville han heller lade alle andre om, hvis de så godt kunne lide at spise snegle så ville Jordan bestemt ikke stoppe dem. Så længe han ikke blev tvunget til at spise det, så var han glad og ville heller spise alt andet lækre sager. Han nikkede kort mens han holde det venlige smil på sine læber "så kommer jeg forbi når du mindst venter det" sagde han og vende sit blik mod bygningen, også så sig kort omkring på gaderne "ikke værst" sagde han og prøvede virkelig på at lyde at han havde styr på det, også selv om det bare ikke gik særlig godt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lad os tage på eventyr - Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: lad os tage på eventyr - Jonathan   lad os tage på eventyr - Jonathan I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lad os tage på eventyr - Jonathan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: