Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 20, Ons feb 13, 2013 8:30 am
It didn't work out as planed.
Ons feb 25, 2015 4:34 am by Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Comments: 1
Opdatering!
Lør dec 27, 2014 12:32 am by Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Comments: 0
Staff
Latest topics
» Dæmonernes By
Fre sep 01, 2017 9:42 am by Alyssa

» It didn't work out as planed.
Søn mar 22, 2015 11:31 pm by Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Man mar 09, 2015 11:57 pm by Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Man mar 09, 2015 9:01 pm by Malia

» søger det hele :D
Ons feb 11, 2015 11:14 pm by Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Tirs jan 27, 2015 5:04 am by Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Tirs jan 20, 2015 6:59 am by Kristen

» Mangler en gruppe venner
Tirs jan 20, 2015 6:27 am by Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Lør jan 03, 2015 9:38 am by Lolle

Settings
Tidslinje

Share | 
 

 just because i'm blind, it dosn't mean i can't see, i just in another way -åben-

Go down 
ForfatterBesked
Lucian
New user
New user
avatar

Antal indlæg : 30
Points : 34
Reputation : 0
Join date : 11/03/13

IndlægEmne: just because i'm blind, it dosn't mean i can't see, i just in another way -åben-    Tors mar 14, 2013 2:48 am

Tid: 22:30.
Sted: Drowning Creek.
Omgivelser: sø, skov og meget mere.
Vejr: solen er gået ned, det er en smule køligt.

Skoven var et let sted at tage hen, eller det var alle steder for ham, nok var han blind, men han så skam, han så bare tingene på en anden måde. Han så tingende gennem de andre sanser, han lugtede til skovens lugt, hørte fulgendes kald, følte træerens bark mod sine fingre. Smilet var på hans læber mens han gik igennem skoven, gik frit som havde han synet, som kiunne han se hvad andre kunne se.
Selvom han var lykkellig, var der altd noget hans hjerte begærede, noget som han ønskede men ikke kunne få. Han var lykkelige for Crystals hjælp, det venskab han håbede de havde, men han kunne ikke holde følelsen trilbage af at ønske mere, han ønskede så inderligt at blive elsket, hold af. At han kunne komme hjem hver dag også stod hun der, fortalte hvor meget hun elskede ham også selvom han var blind og aldrig direkte ville kunne se hende.
Han sukkede og lod i stedet tankerne glide hen på hvor heldig han var, i stedet for alt det han manglede. Sukkende satte han sig ned på en sten nær søen Drowning Creek, et smukt sted, med en behagelig og direkte berolig duft af havbrise, blandet op med duften af grand og mere
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
 
just because i'm blind, it dosn't mean i can't see, i just in another way -åben-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Blind date - Ashley Victoria

Permissions in this forum:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: