The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
hello my dear -Crystal- - Page 3 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
hello my dear -Crystal- - Page 3 YV6Ay
Tidslinje
hello my dear -Crystal- - Page 3 RK6Ga

 

 hello my dear -Crystal-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 6:32 am

Han smilede og kyssede hende blidt "mhh ja det har du jo ret i min kaere" hviskede han og stroog hende ned af kinden. Hun var virkelig smuk og blev ved med at overraske ham og hendes udtalelse fik ham til at tabe ansigtet, bare stirre paa hende "ooh du vil med"...jo hvorfor ikke" han trak paa skulderne og smilede bredt til hende. Han rejste sig smidigt op af sengen og trak hende med sig "okay show me the way" hviskede han forfoorende i hendes oore, mens han lagde armene om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 6:44 am

Hun smilede over ham og kyssede ham blidt da hun var kommet op at stå. "Følg mig.." sagde hun blidt. Hun tog hans hånd og trak ham blidt med sig ud af det tøsede værelse. Istedet endte de i et lyst badeværelse, pænt og rydderligt, og med krystaller forskellige steder som alle andre rum i hele huset. "Lov mig du ikke glor.." sagde hun blidt, og lød ret bekymret. Hun følte sig tit anderledes og forkert, specielt omkring sin krop da hun var jomfru og aldrig rigtig blevet accepteret af en drengs øjne. Efter hun tændte vandet i bruseren så det kunne blive varmt, tog hun sine bukser af. Det afslørede kun perfekte glatte ben, og perfekte hofter. Hendes g-streng og bh røg med i samme tag, men for ikek at være helt blottet hev hun et håndklæde op foran sig. Hun så ind i hans øjne med et forlegent blik og rødmede tydeligt. Månestenen hængte stadig omkring hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 7:00 am

han smilede og fulgte med hende, lagde armene over kors, han grinede og lagde armene om hende, efter hun havde toojet af og lagt haandklaedet om sig "du er smuk ligegyldig hvad" hviskede han i hendes oore. Han samlede hendes tooj op oh lagde det i en bunke, foor han selv aabnede sine bukser og lod dem falde, saa han stod i et par sorte boxershorts. Han smilede blidt til hende, lagde en haand paa hendes kind og kyssede hende dybt "du er min og jeg vil altid mene du smuk" han lod fingrene glide ned over hendes haandklaede, foor han traadte tilbage, smed boxershortsne og gik ind under bruseren. Han sukkede og vaksede sit haar, smilede straalende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 7:10 am

På en måde havde hun lyst til at gemme sig væk, skjule sin krop fuldstændigt for ham. Men hun havde også lyst til at smide håndklædet, lade en person se hende for første gang, være komplet blottet. Hans ord fik hende til at rødme igen, og hendes øjne faldt mod hans hænder og boxeshorts. Det var nyt, det hele. Hun gengældte kysset og så efter ham. "Tak.." hviskede hun med et smil. Lidt tøvende lod hun sit håndklæde falde og hun trådte ind under vandet sammen med ham. Hun lod sine arme glide rundt om hans mave bagfra, og pressede sig forsigtigt ind mod ham, nød deres kroppe sammen. Blidt kyssede hun ham på skulderen og så op på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 7:17 am

Han gispede da hun lagde armene om ham bagfra, kyssede hans skuldre, men samtidig sukkede han ogsaa og smilede nydende "mhh dejligt" hviskede han og vendte sig om mod hende. Det var ikke saa tydeligt naar han havde tooj paa, men han var meget tatoveret og havde mange ar over det hele. Blidt skubbede han sig selv til siden og lod haanden koore ned af hendes kind, videre ned ned af hendes hals og blidt ned af hendes bryst "wow alt kalde dig smuk er virkelig en underdrivelse" hviskede han overrasket. Han tog en saebe, saebede sine haender ind, foor han han vaskede hendes arme, ben, ryg ogsaa videre "du har saadan en blood hud" hviskede han i hendes oore
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 7:24 am

Hun smilede over hans gisp, og tog det som om hun gjorde noget rigtigt. Hun så op på ham dahan vendte sig om og smilede uskyldigt. Hendes øjne gled kort over hans krop, ned mod hans skridt. Hun havde aldrig set en dreng nøgen før, ikke siden hende og Dorian var små børn på stranden med deres forældre. Det her var klart noget andet. Hun kunne mærke noget i sig, en følelse hun ikek var vant til, som om hun bare ville tæt på ham, så tæt som muligt og endenu tættere. Det var svært ikke at give efter og bare kysse ham, men hun lod vær lidt endnu og smielde istedet over hans kompliment. "Du er smuk.. Jeg mener.. Din krop, dine tatoveringer.." sagd ehunblidt og lod sine hænder løbe over hans ar og tatoveringer. Bagefter kiggede hun op ige og smilede. Hans hænder over alt på hende gjorde hun fik den følelse igen og hun sukkede blidt. "Det er.. dejligt.." hviskede hun, helt målløs næsten. Hun strakte sig op og fangede hans læber med sine. Imens løb hendes hænder over hans brystkasse og mave.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 7:34 am

han stivnede da hendes blik gled ned over ham, men alligevel smilede han og strøg hende over kinden og kyssede hende dybt da hun trykkede sig mod ham. han lagde armene tæt om hende, trykkede hende ind mod kroppen og sukkede, han sukkede og lukkede øjnene da hendes hænder berørte hans hud, den blide næsten usynlige berøring satte hans hud i flammer og fik ham til at lægge hænderne mod væggen bag hende. da hun stillede sig på tær og kyssede ham, lagde han hænderne under hendes lår, løftede hende op, så hendes ben var rundt om hans liv. han kyssede hende videre og støttede hende op mod væggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 7:45 am

HUn smilede uskyldigt og sukkede over hans berøringer. Lige nu ville hun bare have ham tættere på, hurtigt, hårdt, så tæt som muligt. Hun havde aldrig følt noget lignene og da hun 'sad' med benene om hans liv sukkede hun igen. Begge hendes hænder gled op i hans hår og legede blidt med det. Hans kys var uimodståelige og hun gengældte ivrigt og dybt. Hun kærtegnede hans brystkasse og hans hals inden hun lavt hviskede til ham. "Jeg vil ikke være jomfru længere" Hendes stemme var bestemt, men samtidig blid og uskyldig. Det var ikke en ordre, men man kunne næppe være i tvivl om hvad hun ville. Hun pressede ham tæt ind mod sig, så godt hun kunne med menneske kræfter, og sukkede over følelsen.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 7:53 am

han sukkede og kyssede hende hende dybere, skilte hendes læber med sin tunge, lod fingrene danse hen over hendes krop. hendes udtalelse fik ham til at stivne og se på hende "er du sikker, jeg vil ikke gøre noget du ikke ønsker" han holdte stadig om hende, trykkede hende mod ham som hun trykkede sig mod ham. han kyssede hende ned af halsen og ned af kravebenet, blidt kyssede han hendes bryst og nappede hendes hud "du dufter så godt" hviskede han og begravet ansigtet mod hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 8:01 am

Hun følte sig latterlig over alle hendes suk, men det var enten det eller små støn. Den her slags sammenvær var hun ikke vant til, ikke med nogen mennesker, slet ikke drenge. HUn så direkte ind i hans øjne og nikkede, fast besluttet, men også med et smil. "Jeg er fuldstændig sikker.. Det er perfekt.." hviskede hun blidt og kyssede ham så igen dybt for bare at kunne smage ham. Smagen af røg var næsten væk, lige nu var det mest alkohol og Ash hun kunne smage, helt perfekt. Hun lo lavt, men med små suk også. "Tak.. Jeg føler mig som den heldigste i hele verden.." hviskede hun lavt og kyssede ham nogle gange ved skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:32 am

han grinede og kyssede hendes hals, slukkede vandet og var hurtigt inde paa hendes vaerelse igen. Han lagde hende ned og tog blidt hendes fod, hvorpaa han toorrede den og kyssede den blidt "du er virkelig smuk" hviskede han og kyssede hende op af benet, hen af maven, over brystet til han naaede hende slaeber. Han trak vejret dybt og ledte sit lem paa plads foor han kom til at hamre sig ind i hende "er du okay" hviskede han i hendes oore og kyssede hende blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:57 am

Hun så på ham, stadig med kinder der rødmede kraftigt, kun mere og mere for hvert sekund hvor det gik op for hende hvad hu havde bedt ham om. Men hun fortrød ikke, ikke et eneste sekund. Hans kys var lokkende og fik hende igen til at sukke lidt. Selvom hun havde lyst til ham, lykkedes det hende at se uskyldig og pæn ud, med hendes perfekte smil. Hun gengældte inderligt kysset, men måtte dog komme med et støn over følelsen af hans lem, halvt af smerte, halvt af nydelse. Hun smilede blidt til ham og rystede mildt på hovedet. "Rolig.. Jeg er okay.. Men pas på mig, jeg er ikke vant itl det her.." sagde hun blidt og kyssede ham igen kærligt. Hun lagde en hånd om hans nakke og trak ham tættere på sig, samtidigt med hun skubbede sin underkrop en smule op mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:06 am

Han sukkede og kyssede hende dybt "det maa du undskylde" hviskede han og lagde dynen ocer dem, han stroog hende over kinden og begyndte at bevaege sig langsomt, pirrende og blidt. Det var hendes foorste gang saa han ville vaere mere blid end det han plejede at goore. Han kyssede hende ned af halsen "hvorfor har jeg det lidt som om jeg har forfoort en nonne til at give slip paa sit aegteskab til gud ogsaa give sig efter for mig" spurte han mellem de blide stood. Han begravede ansigtet mod hendes hals og sukkede af nydelse "af alle de gange jeg har vaeret sammen med en pige, haft sex og den slags har jeg aldrig elsket, og du er helt perfekt" hviskede han i hendes oore, mens han nappede i hendes ooreflip
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:17 am

Hun smilede blidt og rystede midlt på hovedet. "Du skal ikek undskylde.. Jeg er bare ikek trænet" lo hun blidt og stille. Hun lod sine hænder glide over hans stærke skuldere og hun sukkede lidt over følelsen. Det var ikke særligt vant for hende, det her. At mærke en anden person så tæt på, at mærke ham oppe i sig, det hele var overvældende. Hans ord fik hende itl at smile. "Jeg er ikke nonne, jeg er heks.. Men forført mig har du.." sagde hun blidt og sukkede over hans bevægelser. På en eller anden måde fik hun næsten sine ben viklet rundt om hans hofter mens hun lå under ham, og kunne mærke det gjorde følelsen bedre. Hans ord og hans bevægelser, det hele var ret overvældende og hun holdte ham derfor tæt ned til sig. "Det her er perfekt.." Det var sværere for hende at snakke nu, det var som om hele hendes krop og koncentration gik ét sted hen. Hun kom emd et æavt støn, hu kunne ikke holde det inde længere, alle hendes suk belv stille forvandlet til små støn.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:01 pm

Han nikkede, nussede sin naese mod hendes "haha, men det skal du nok blive" hviskede han mod hendes laeber mens han langsomt bevaegede sig, han ville ikke miste fokus og derpaa goore hende ondt. Blidt kyssede han hende ned af halsen og ned af brystet, hans oojne saa op paa hende foor han med et smil tog hendes bryst i munden, slikkede paa det og pirrede det med sin tunge. Grinet kunne ikke holdes tilbage og han rystede paa hoved "du er den smukkeste heks jeg nogensinde har lagt mine oojne paa" han kyssede hende og sukkede mod hendes laeber. Hans haar sad stort set nu ud til alle sider, paa de vaerst taenkelige maader, men det gav ham ogsaa et soodt og naesten drengede udtrykke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:41 pm

Hun smilede over ham og lo lavt. "Jeg går ud fra du mener at DU vil sørger for jeg bliver trænet?" sagde hun blidt og med et drillende smil. Hens bevægelser var svære ikke bare at falde hen til, og hun måtte sukke igen. Hun lod sine hænder glide nedovre hans skuldre, hans arme og op igen til hans brystkasse med et smil. Hun bed sig i læben da han slikkede på hendes bryst, og hun måtte stønne nogle gange, for at komme af med al nydelsen, det var umuligt at holde inde. Hun smilede over hans ord. "Du er den første hybrid der har sagt det.." hviskede hun blidt tilbage og gengældte ivrigt kysset. Hun lo lavt over hans hår og lod sine fingre glide op i det. Forsigtigt begyndte hun at skubbe sit underliv op mod hans i samme rytme som han havde, hun kunne ikke lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:53 pm

Han grinede "selvfoolgelig vil jeg da det, hvem skulle ellers goore det" hviskede han drillende "hvem havde du da taenkt skulle goore det med dig" spurte han med et bredt smil, han kunne komme i et drillende humoor paa faa sekunder, men tilgengaeld kunne humooret skifte paa faa sekunder ogsaa videre. Han sukkede, begravede ansigtet mod hendes hals, mens han langsomt begyndte at bevaege sig hurtigere "du er saa dejlig" brummede han mod hendes hals. Han saa paa hende og haevde oojenbrynet "fordi de er dumme, du er virkelig..." Han stoonnede overrasket og speaendte i kroppen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:00 pm

Hun smilede over hans ord. "Ingen andre end dig.." Hun holdte tankerne om at Dorian sikkert så en anden gøre det, udvidende om at Ash i princippet bare kunne læse hendes tanker. Dorian ville blive vred, den gang hun for sjov havde sagt hun kunne finde en af hans venner at være sammen med var han blevet sur. Det her ville være mere end rigeligt til at pisse ham af, men hun var for første gang ligeglad med Dorians mening. Hun stønnede lavt og knugede ham tæt ind til sig. Måske var det her ikke det mest oplagte tidspunkt at hygge snakke. Hans ord fik hende til at føle sig speciel. "Du er dejlig.." hviskede hun med et suk og pressede sig op mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Ash
New user
New user
Ash


Antal indlæg : 47
Points : 49
Reputation : 0
Join date : 26/02/13

hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:11 pm

Han kyssede hende og smilede over hele ansigtet "godt saa er der ikke moget jeg ellers kan bede om" han stroog hende ned benet og sukkede. Han aabnede munden, men lukkede den igen, der var ikke plads til at sludre mere. Han sukkede og. Kyssede hendes pande, tog en dyb indaanding og sukkede laenge. Hurtigt rullede han dem rundt saa hun laa over ham "mhh" han laenede sig op og stoottede paa sine albuer, mens han kyssede hende "du er mere" hviskede han mod hendes laeber og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hello my dear -Crystal- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hello my dear -Crystal-   hello my dear -Crystal- - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hello my dear -Crystal-
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Hii my friend ~Crystal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Woods-
Gå til: