The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 YV6Ay
Tidslinje
Have I seen you here before?~Arason - Page 2 RK6Ga

 

 Have I seen you here before?~Arason

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:24 am

Han gik op til tjene og bestilte deres mad imens han smilte han var mere glad ende han nogensinde selv havde været siden han var flytte her til han sukket og der dukket et smil op på hans læber han elskede hende det var følsen han ledte efter kærlighed var det den følse han havde fornægte der var ind til nu men nu da den var der ville han gøre alt for hende lige meget hvad han smilte og tog imod maden og tænket tilbage på hvordan folk havde leget med hans følser så han havde skubbet dem tilbage og gemt dem i sig han smilte venliget til person bag disken som fandt eller fik maden lavet til dem han smilte og da person bag disken var blivet færdig med deres mad gik han ned med maden og stilte det ved dem inden han sætte sig ned "væresågod Cia så er der mad"sagde han smilende og stilte hendes mad foran hende og hans egne foran ham mens pomfritterne var i midtem
han havde bestilte det samme som hende hvilket var sjov nu skulle han bare finde en måde og fortælle hende om hvad han var
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:42 am

Hun tænke vider over om hvordan hun kunde sige til ham at hun er en heks men hun fandte ikke de rigtig ord det eneste som hun kunde finde på og sige er.*Arason jeg skal fortælle dig noget og det er at jeg er en Heks* men hun syndest at det lyd alt få dumt og hvad nu vis han ville reagere som alle de andrer? Så ville han grine af hinde og han ville nok aldrig snakke med hinde igen.Hun tænkte lidt vider over det men så blev hun afbrudt af ham fordi han var kommet tilbage med maden. "Tak" sag hun smilene og kiggede på ham, og bagefter på maden som hun syndest så rigtig godt ud og som hun bare ville spise nu fordi hun var sååå sulten.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:11 am

Han kiget på hende og sank en klump hvor var det dog svært og skulle sigde hva han var blivet han ville bare fortælle hende det men hvordan gjorde han det uden hun ville syndes han var kuku men han ville fortælle hende det han følte det som om de hørte sammen at de var bestemt for hinaden han smilte til hende og kiget hende i øjne det var som om de var fortryllede syndes han selv han smilte til hende og sagde så "du kan godt begynde og spise nu med mindre du vil mades" sagde han lidt drilende og kiget på hende imens han vente på hvad hun ville svare han smilte stadig til hende og vente bare på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:23 am

Hun fnisede kort."Nej nej jeg kan godt selv spise" hun smilede sød og begynd at spise fra hindes burger.Imens hun spise kigged hun på ham og smilede helle tiden.hun ville sige det til ham NU hun kunde ikke vente mehr! Han skulle vide hvad hun var..Hun kiggede på ham og slugte, det som hun havde i munden fra hindes burger."Jeg skal fortælle dig noget!." begynde hun at sige så så hun på bored og bagefter på ham igen."Jeg...jeg er en heks!" hun var helt nervøs og meget bange hvad han ville sige til det.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:37 am

han grinte lidt og begynde og spise med hende han ville fortælle hende at han var en varulv nu han viste ikke hvordan hun ville reagere men han var også ligeglad nu skulle hun vide det han skulle lige til og fortælle hende noget da hun sagde hvad hun var han kunne ikke lade være med og smile der var ikke noget og frygte nu ikke med mindre hun havde noget med ulve "jeg skal også fortælle dig noget jeg er en en var var varulv" fik han til sisdte ud imens han kiget ned på hans mad og borde han var usikker på hvad hun nu ville tænke om ham så derfor kiget han ned i bordet og vente på hendes reaction
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:44 am

Hun var lidt overasket over at han blev ved med at smile.Hun troed at han ville grine aller gå fra hinde igen men nej det gjorde han ikke.Men da han så sag hvad han var blev hun først overrasket men mest bange fordi hindes bedste veninde en gang blev drabt a en ulv. men hun vidste at han ikke var soden han kunde aldrig finde på at gøre noget ved hinde ellers ville han allerede hade gjorde det. hun var så glad få at han er så åben med hinde."Det er okay.Jeg er ikke bange eller noget!." sag hun smilene og kiggede på ham.Hun var bare glad få at hun hade sagt hvad hun var nu ville hun ikke give slip på ham mehr.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:59 am

Han smilte og nikket til hende hvor var han glad for at få det sagt han smilte til hende og kyset hende på munden uden og tænke over det men han træk sig hurtiget væk og kiget flovt ned i bordet hvorfor var han også så uheldig det skete altid for ham nu ville hun nok ha ham til og gå men den følse han havde får hende kunne han ikke bare lade gå han sukket og kiget op på hende igen han ville så gerne kysse hende igen det var en fantastisk følse
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 10:11 am

Hun blev lidt overasket da han kyssede hinde på munden men hun var ligelgad med det hun er ju forelsket i ham! hun smilte til ham. hun ville så gerne have et kyss til det var soden et dejligt følse iser nor en person som man elsker kysser en og ikke en mor eller far selfølge elskede hun os hindes mor og far men det var nu rat pinligt nor de gjord det end nor han gjorde det. Det var et meget anderledes følse et meget bedrer følse. Så hun tog sig sammen fordi hun vil have et kys til så hun kyssed ham bare igen også blev hun rød i hovedt og kigged på ham og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:57 pm

han mærkede hendes ånde mod hans nak eller det var nu hans hals han vendte sit ansigt mod hende og da hun kyset ham gengælde han det med det samme og kiget på hende mens han gengælde kyset det var så god en følse at det var ubeskrivliget det var som om han havde ledt efter hende hele sit liv han ville gøre alt for hende nu det var han sikker på han følte sig forelsket for første gang han sukket og smilet til hende han elskede hende sådan var det han ville aldrig miste hende eller forlade hende
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:53 pm

Så så hun på bored og blev ved med at smile og legede med hindes hår. Hun viste ikke rigtig hvad hun skulle sige lige nu. Hun had ju aldrig været i denne situation før. Han var den første som hun had forelsket sig i. Så så hun op til ham igen og smilede men blev ved med at spille med hindes hår. Det gjorde hun altid nor hun var nervøs eller når hun ikke viste hvad hun skulle sige. Men hun så bare på ham og blev ved med at smile.



Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 10:38 pm

Han smilte gengælden til hende og rørte ved hans hår han viste ikke rigtige hva han skulle sigde han havde aldrig følte sådan for nogen før det var helt sindsygt hvor god den her følse var han elsket hende det var han så sikker på men hvorfor kunne han ikke finde på noget og sigde han tænket sig grundiget om og talte så til hende igen "hvor bor du så henne i byen" sagde han og smilte til hende bare de kunne snakke lidt
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 11:05 pm

Hun smilte."Jeg bor faktisk ikke så lang væk her fra ca.5 min...men det er os kun et lille hus."sag hun smilene imens hun så på ham. Hun had kun et lille hus med stue,køkken,badværelse,søvværelse og et gæsteværelse.Men der er nok plads til hinde i det."Hvad med dig?.Hvor bor du hende."hun kiggede på ham og smilte.



Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 11:27 pm

Han sank en klump og smilte til hende igen "jeg bor hos min far men leder efter et sted jeg kan bo så jeg ikke behøvre hans regler mere" sagde han og sende hende et lille smil imens han kiget på hende hvor ville han gerne kysse hende igen det var så fristiende han smilte skævt til hende og talte så "jeg regner med og finde en lejlighed eller flytte ind med nogen et eller andet sted" svarde han og sende hende et smil
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 11:36 pm

hun nikkede."Det var os grunden til at jeg flyttede hjem fra og os nogle andrer grunde men de er ikke så vigtig." hun smilede lidt imens hun kiggede på ham..hun kunde ikke lide og snakke om hindes familie eller gammle venner fordi det var dem som da hade mobbed hinde med at hun er en heks og de hade ikke acepteret hinde siden de vidste det..Hun tænke kort efter.Han kunde enlig godt flytte ind til hinde vis han ville hun had ju et extra værelse men skulle hunde spørge ham?.Nej det ville nok ikke være en god idee at spørge ham om det.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 11:52 pm

han tænket sig om det var nu ikke fordi han havde penge til en lejlighed men skulle han spørge hende om det ja og nej begge dele var mærklige han måtte tage sig sammen og spørge hende om det det var nu han skulle ha det ud han ville ikke bo hos sin far en mere dag han sank en klump og sagde så forsigtiget "må må jeg jeg bo hos di. dig" fik han til sidste ud af hans stammende han vente spændt på hvad hun ville svare nu om han måtte bo hos hende eller ej var jo lige svaret han vente nu på hendes svar spændt
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 12:05 am

hun smilte og nikkede."Jaa det må du meget gerne!."*han kan vist læse tanker* tænkte hun og smilte lidt mehr.hun var så glad at han spurte hinde nu kunde hun være sammen med ham helle tiden fra morgen til aften.hun blev ved med at smile hun syndest det var så perfekt lige nu og hindes liv ikke kunde blive bedrer. og igen blev helle hindes krop varm og hun blev meget glad.hun kiggede i hans øjne og smilede breder.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 12:15 am

Han fik et stort smil på læbende da hun sagde det *hvor er det bare vidunderliget* tænket han og smilte til hende igen "mange tak smukke" sagde han med et smil og kiget på hende igen nu var de sammen han var glad for at han kunne bo hos hende det var så godt så dejliget det kunne ikke beskrives med ord så godt var det så fantastisk var det han smilte til hende og kiget på hende "skal vi tag maden med hjem til dig" sagde han og smilte til hende imens han vente på hendes svar han ville ikke smide maden ud men de kunne jo bare tag det med
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 12:49 am

Hun smilede."Ja vi kan godt tag det med." hun var så glad få at de nu var sammen og at de os skulle bo sammen.Vis hindes forældrer viste de.uha det ville ikke være få godt.De ville blive suer og bare siger at hvordan hun kunde bo sammen med en som hun først lige hade måd fra noget tid siden. Men selv vis hindes forældrer viste det ville hun være ligeglad hun har lov til og være sammen med den person som hun vil og det var ham hun vill aldrig gå fra ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 12:55 am

Han smilte og nikket til det hun sagde han ville sigde til hans far at han ville flytte sammen med hende her hvilket hans far nok ville blive sur over det og råbe af ham da han jo kun havde mødt hende men han ville bare sigde at det var en god ven han behøvet ikke engang og fortælle ham det sjovt nok så han sigde bare han har fundet en lejlighed og senre kan han så fortælle far at han ikke bor der men at han bor med hans kærste men nu ville han bare nyde været øjeblik de havde sammen han begynde og går op med deres mad og fik en pose med i hvor det så lå "jeg er klar du føre bare an" smiler og føler mig noget værd
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 1:16 am

"okay" smiler og går sammen med ham til hindes lille men aligevel meget flot hus. hun had os en meget stor have vor da var en pool.der syndest hun var det bedste ved huset at hun os had en pool hun elskede at svømme eller bare slappe af der.hun kigger på ham."Nå hvad syndest du så om det?." siger hun smilene og venter på hvad hun ville sige hun selv syndest at det faktisk var et meget sød og flot hus som hun boed i.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 3:38 am

Han fuglte efter hende til huset han var selv en meget vandhund han smilte og nikket til hende
"jeg syndes det er smukt"sagde han og smilte til hende imens han kiget på huset fordi han var nysgrige på at komme ind og se hvordan det så ud han smilte til hende og sagde så drilende "hva skal vi så nu når vi lige har fåede maden stilte ind" sagde han med et drilende smil og kiget på hende han elskede hende og vente på et svar fra hende hvis de ikke skulle noget ville han skubbe hende ned ivandet han smilte ved tænken og vente så
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 5:09 am

"Tak"sag hun smilene.Hun syndest at det var godt han kunde lide hindes hus.hun ser på ham."Hmm alså vi går ind med maden også kan jeg vise dig huset og bagefter kan vi lige se hvad vi skal lave."smiler og kigger på ham.så går hun sammen med ham ind i huset og stiller maden i køkknet."Ja der her er så vors køkken." sag hun smilene også vidste hun ham rasten er huset til sidst viste hun ham haven."Ja og det er haven.og vi har os en pool." sag hun smilede.

Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 6:02 am

han smilte og tænken han havde i hovedet bliv støre og støre han ville skubbe hende i polen og se hvad der skete han smilte og nikket lidt for at vise hende at han godt forstod det han smilte og nikket til hvad hun gjorde og fulgte hende hele tiden med øjne "det ser godt ud" sagde han til hvad hun fortællet og da hun talte om poolen bliv han meget glad "en pool var" sagde han smilende og drilende og inden hun kunne nå og se det skubbet han hende ud i poolen men han var jo ikke sikker på om hun havde set ham gøre det eller haft den ide
Tilbage til toppen Go down
Malia
Hybrid
Hybrid
Malia


Antal indlæg : 200
Points : 242
Reputation : 2
Join date : 20/02/13
Geografisk sted : with my prince in his house

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 6:20 am

hun viste ikke rigtig hvad det var da lige skete men ligepluslig faldt hun ind i poolen.hun kiggede på ham."Vis det var dig så er du død nu!."hun giner og svømmer ud af poolen.hun sætter hindes hår til en hestehele og går hem til ham."Vis jeg var dig ville jeg løbe nu." hun smiledede drillene til ham.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 6:42 am

han grinte da hun faldt i og da hun sagde han var død smilte han og kiget på hende da hun sagde han nok skulle løbe "det kan du ha ret i" svarde han og begynde og bakke væk så han ikke var lige ved kanten "neej da jeg gjorde ikke noget men du må jo stoppe med og stå ud over kanten" smiler og kyse hende på munden inde han bevæge sig omkring ved poolen for ikke og falde i "jeg løber ikke smukke" smiler og blive stående "jeg røre mig ikke for din skyld smukke" sigde det drilende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Have I seen you here before?~Arason - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Have I seen you here before?~Arason   Have I seen you here before?~Arason - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Have I seen you here before?~Arason
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» having a little walk ~Arason
» hallo human boy //Arason//
» A new enemy how lovely~Arason
» En latte og en gynge - Arason
» Lets take a little Swim ~Arason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 002 - Mystic Falls :: The Falls-
Gå til: