The Vampire Diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til et TVD univers, som du ser det i film. Vi følger både The Originals og The Vampire Diaries, hvilket giver de bedste muligheder for vores bruger.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 39, Søn Sep 19, 2021 10:33 pm
It didn't work out as planed.
why should I know you//stella// I_icon_minitimeOns Feb 25, 2015 4:34 am af Kristen
Hej alle sammen, dette er den sidste besked i for fra mig. Jeg skriver her til jer alle sammen, da jeg også er Madison og det derfor er min side. Tingene gik ikke som planlagt, og siden er kun igen blevet mere død. Jeg gider derfor ikke bruge mere energi på siden og har valgt at lukke den helt.
Siden bliver ikke slettet, så i kan stadig komme ind på den hvis i vil se tilbage på gamle …

Kommentarer: 1
Opdatering!
why should I know you//stella// I_icon_minitimeLør Dec 27, 2014 12:32 am af Madison Davis
Hej alle sammen, vi kommer tættere og tættere på en færdig side. Derfor vil jeg allerede nu, til at have styr på alle brugerne herinde, så vi kan komme i gang med at tråde så snart som muligt. Smile
Det er derfor vigtigt at i alle sammen, skriver en pm til mig, hvor i giver mig:
Karakterens rank (den gruppe du gerne vil ind i)
Og en liste med alle dine karakterer (ALLE!)
I skal desuden …


Kommentarer: 0
Staff
why should I know you//stella// YPDlk
Seneste emner
» Dæmonernes By
why should I know you//stella// I_icon_minitimeFre Sep 01, 2017 9:42 am af Alyssa

» It didn't work out as planed.
why should I know you//stella// I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 11:31 pm af Anlina

» Take a coffe with me maybe? ~ Lolle
why should I know you//stella// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 11:57 pm af Brendon

» You visit me my love? ~ Alexander
why should I know you//stella// I_icon_minitimeMan Mar 09, 2015 9:01 pm af Malia

» søger det hele :D
why should I know you//stella// I_icon_minitimeOns Feb 11, 2015 11:14 pm af Madison Davis

» Jeg mangler en far ;-)
why should I know you//stella// I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 5:04 am af Felicia

» First day as your women<3 tag: Isaac :)
why should I know you//stella// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:59 am af Kristen

» Mangler en gruppe venner
why should I know you//stella// I_icon_minitimeTirs Jan 20, 2015 6:27 am af Kristen

» You must be his Girlfriend ~ Lolle
why should I know you//stella// I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 9:38 am af Lolle

Settings
why should I know you//stella// YV6Ay
Tidslinje
why should I know you//stella// RK6Ga

 

 why should I know you//stella//

Go down 
ForfatterBesked
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

why should I know you//stella// Empty
IndlægEmne: why should I know you//stella//   why should I know you//stella// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 11:14 pm

S COFFEA Espresso Shop
O folk
V koldt udenfor men solen er der
T 14,00
P kig på billede plus solbriller
John sad for sig selv inde på cafen. mens han kiget sig omkring han sukkede og tog sig til hovede. da der komme en gruppe pigere ind på cafen og begynde og be om et kaffe. John sukkede og lænde sig tilbage for at håbe de ikke så ham. Han så dem sætte sig et andet sted da de havde fåede deres kafe. Selv om det ikke hedde det var det det samme i Johns øjne som normale kaffe sisdte han havde været her var da han var 4 år. hvor Moren tog ham med til New York hvor hans far og mor jo var blivet skilt. Han tog en ny tår af hans glas vand inden han kiget sig omkring og så at der var et par borde der var optaget men det lagde han første mærke til nu var at der hvor han sad var det eneste sted tilbage hvor der var plads.*shit* tænket han vredt han var ikke så glad for den drejning det havde tagede hans øjne blive fanget af at døren blive openet herinde til *åh nej* tænket han da det eneste sted der var tilbage var over for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




why should I know you//stella// Empty
IndlægEmne: Sv: why should I know you//stella//   why should I know you//stella// I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 12:13 am

Tøj: Profilbillede, pluds en gul jakke.

Stella var taget hen for at få sig en dejlig kaffe. Det var blevet en vane for hende, at hun skulle have den kaffe. Derfor var hun taget hen til COFFEA, for at få en rigtigt god kaffe, lige sådan som hun kunne lide den. Hun bevægede sig lagsomt ind i butikken, der var en lang kø af mennesker og andre, så Stella stod fint og ventede på det blev hendes tur. Efter kort tid blev køen opløst og de fleste gik hen til borde hvor de kunne sidde hos bekendte, eller gik ud mod deres biler, hvor de nu havde parkeret dem. Stella stod nu foran skrænken og smilte sødt til den unge pige, der stod bag skænken. "Må jeg bede om en latte, tak" sagde hun med rolig og tydelig frik stemme. Hun var i godt humør, som hun altid var. Det var svært for sådan en pige som Stella at blive sur. Hun var ret god til at styre sit tempererment. "Mange tak" smilte hun da hun fik hende latte i hånden. Hun fandt roligt nogle penge frem for den lille sorte pung hun havde i hånden. Gav pigen pengene og så sig så om efter en lille plads. Hun ville gerne nyde hendes latte inden hun skulle videre, derfor plejede hun også at blive herinde ved et bord. Det så dog ud til at der ikke var et bord ledigt denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Arason
New user
New user
Arason


Antal indlæg : 203
Points : 227
Reputation : 2
Join date : 07/02/13
Geografisk sted : bor sammen med Acacia

why should I know you//stella// Empty
IndlægEmne: Sv: why should I know you//stella//   why should I know you//stella// I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 12:29 am

john kiget op fra hans solbriller da der var en kvinde han mente og ha set før. Men hun havde nok ikke set pladsen i nu overfor ham. Han smilte lidt hvilket var sjælnde da han var en meget lukket person han smilte igen og kigede over mod hende hvor var det nu han havde set hende før. Det med at han havde været på stoffer gjorde det ikke bedre. * hvor har jeg set hende henne før hvis bare jeg kunne huske det* tænket han bittert og træk solbrillerne af som han havde haft på hans øjnefarve var blå som havet. Mange gange forstod folk ikke hvorfor han gik med det han sukket og kiget ned i hans vand igen. Hvor han kunne se hans øjnde farve spjelde sig selv. han tog sig til hans hår og vende blikket op mod hende igen. Hvor havde han set hende før det gjorde ondt og prøve og huske det han var meget tæt på at opgive om han kende hende. Fordi han var så frustrert over det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





why should I know you//stella// Empty
IndlægEmne: Sv: why should I know you//stella//   why should I know you//stella// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
why should I know you//stella//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Vampire Diaries :: 001 - Welcome :: Old topics-
Gå til: